[krev] - jméno hlavního hrdiny, kdyby jste tápali.
přidáno 30.08.2013
hodnoceno 2
čteno 1439(10)
posláno 0
Pohodlně jsem se usadil na svý oblíbený křeslo na verandě a svym zbrusu novym Zippo zapalovačem (s nápisem "Bad mother fucker") jsem si připálil kvalitní holandskou vonnou tyčinku. Středa, ale to nikoho nesralo. Teda aspoň mě ne.

Jako vždycky v poledne žlutá kurva svítila jako o závod, takže jenom plavky a pohodička u fotrova bazénu. Dědictví je super věc, pomyslim si a potáhnu.

Kolem ucha mi svistla kulka. Našel mě! (Kdo? Dlouhá historie. Vysvětlim pozdějc.) Potichu jsem poděkoval mistru Arigatu Gosaimasovi (nebo jak se jmenoval, nevim, kdo si má pamatovat Japončíky...), že mě před tou nešťastnou nehodou s kopím naučil těch pár triků v rukávu, co tam schovával na lepší časy.

Zapad jsem za stůl, odhodil tyčinku a hmátnul po glockovi. Vždycky si ho nechávám pod polštářem na křesle (proč asi...). Rozhlídl jsem se kolem odkud vítr vane, ale široko daleko nikdo.

Na protějším kopci jsem zahlídl odlesk.
přidáno 07.01.2014 - 23:05
Glock je prý váhově lehčí a jednodušší, nevím co je na tom pravdy.
přidáno 17.09.2013 - 12:30
Nahoď druhou kapitolu, todle je hodně krátké a málokdo si z toho něco veme. Popravdě mi tam vadí ty závorky. Jsou tam podle mě úplně zbytečné. Nemusíš přece vysvětlovat, že hrdina vysvětlí později, kdo ho chce zabít, nebo proč má bouchačku pod polštářem. Vysvětli to později, máš na to přece kvantu místa v příštích kapitolách...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Crew (1) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Poetická (jaxvině)
Předchozí dílo autora : Berem to dynamitem!

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku