Úryvek z konce trilogie od Lauren Oliver z knihy Rekviem... Autorka píše o světě, kde vnímají lásku jako nemoc a vynalezli na ni i lék. Jenže co je život bez lásky? - tuto otázku si položilo mnoho lidí. Co je láska? Může láska existovat ve světě bez ní, kde se ji skoro každý snaží vymýtit?
přidáno 14.08.2013
hodnoceno 5
čteno 961(16)
posláno 0
Před tímhle mě celé ty roky varovali. Před tíhou v hrudi, před útržky zlých snů, které mě pronásledují, i když jsem vzhůru.
Je tohle láska?!


Strhněte zdi.
To je koneckonců to nejdůležitější. Pokud je nestrhnete, nezjistíte, co se stane, protože nevidíte na druhou stranu, nevíte, jestli vás čeká svoboda, nebo zmar, pořádek, nebo chaos. Můžete najít ráj nebo zkázu.
Strhněte zdi!
Jinak budete žít v tísnivém strachu, bránit se neznámému., modlit se, aby vás nepohltila temnota, opakovat zaklínadla proti hrůze a tísni.
Pokud nestrhnete zid, možná nikdy nepoznáte peklo, ale nepoznáte ani nebe. Nepoznáte čerstvý vzduch, nezjistíte, jaké je létat.
Vy všichni, ať už jste kdekoli - ve svých městech plných věží, v těch nejmenších zapadlých vesnicích. Najděte ty pevné, kovové řetězy, co vás poutají, to kamení, které vás tíží, zdi uvnitř sebe sama a strhněte je. Ničte a rozbíjejte.
Něco vám slíbím. Pokud se do toho pustíte, pustím se do toho taky a nepolevím. Už nikdy.
Pokud strhnete zdi, tak poznáte co je to láska.
STRHNĚTE ZDI!
přidáno 17.08.2013 - 20:07
Jo, to je ona... :D
přidáno 17.08.2013 - 19:22
Dream: nevšimla, já si to celé nepamatuju :D ale asi ta poslední "Pokud strhnete zdi, tak poznáte co je to láska." nebo která? :D
přidáno 15.08.2013 - 18:41
Když jsem to četl, měl jsem pocit, že čtu vlastní minulost. Akorát škoda, že jsi to nenapsala ty. :-)
přidáno 15.08.2013 - 17:46
Jo a všimla sis že je tam jedna věta přidaná??
přidáno 15.08.2013 - 14:06
ty už to Rekviem máš přečtené? :D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Strhněte zdi! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : ČÁROVÝ KÓD 5. Kapitola:
Předchozí dílo autora : ČÁROVÝ KÓD 4. Kapitola:

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku