Mám v hlavě věčný blbyny tak jsem to tenkrat sesmolil Vysvětluju jaky to bylo a jaky to je Teď tedy zoufalé
přidáno 06.02.2013
hodnoceno 8
čteno 1223(11)
posláno 0
Náš svět je rozdělen na věci, který jsou spravedlivé a nespravedlivé nebo dobré či špatné jako knihy. Ale když si to člověk víc rozebere tak mu to celkem dojde.Většina lidí který potkáváme a soužíváme s nimi nás umí pobavit nebo rozveselit ale taky se tady najdou lidi kteří nás umí rozčílit a urazit a vlastně takhle to asi má být máme přátele a pruďase mezi sebou asi takhle to bylo myšlený když vznikal svět predátor a kořist ale je opravdu někdy hnusné co si lidi jsou schopné navzájem dělat za podrazy,naschvály a jiné škodolibosti.
To mě přivádí na to jak za Krásných let Hippeis kdy hudebníci a umělci chtěli uměním spojit svět například John Lennon s písní Imagine která je jakoby dnešní hymna snílků kteří jsou pro stejný názor a lidí kteří sní o míru v kritických a chudých zemích.
To samí myšlení zastával a rozšiřoval Bob Marley v době kdy byla občanská válka na Jamajce mezi politickými stranami a jejich zástupcích v ulicích tak musel odletět po atentátu na něj do New Yorku aby se nepřimotal k nějakému maléru ale i v té době mu svitlo že lidi by si neměli ubližovat a vůbec ne kvůli politice a o to víc psal písně,které měli lidi usmířit a povzbudit k tomu že je i jiná možnost jak válčit .
Ale je škoda, že takový to , ,Bojovníci za mír‘‘ už mezi námi nežijí a jejich odkaz není až tak zvučný jako za doby jejich slávy a to je škoda.
Proto si myslím,že dnešní doba je morálně jinde než kdysi. Ne že by to bylo nějak víc na úrovni než kdysi ale dnes se lidi i reprezentanti (především dnešní politici a některý celebrity, …) chovají jako zvířata a hanebníci což je v dnešní době hodně sprosté a hloupé.
,,Škoda lidí co nic neudělají když můžou v čas zasáhnout, ale nic dobrého neudělají“
přidáno 18.03.2013 - 16:28
Opět se Omlouvám a opět opakuju šlo mi o vyjádření mé šílene myslenky vše co jste psal je Fakt jak jste uz psal i pred tím :) Word budu muset něčím nahradit to my je uz jasný a to o tom Stanu a dymce míru je to taky fakt jen jsem to myslel tím že Kdyby to šlo jinak Než jak to je tak by to bylo možná lepší bezproblémový a na to jsem chtěl nějaký ohlas Kladný nebo záporný
přidáno 08.02.2013 - 21:15
Nevím, co za kontrolu pravopisu používáš, ale... prostě ... nevěř Wordu. Je to jen "blbej" stroj.
Ukázka toho, co myslím na třetí větě (souvětí): Druhý řádek na konci: 1)Chybí mezera před "Většina", 2) chybí čárka před "který", 3) správně "které", 4) chybí čárka před "nás", 5)chybí čárka před "ale", 6) správně "lidé", 7)chybí čárka před "kteří", 8) chybí čárka (spíš středník či tečka) před "máme", 9) dál věta ztrácí smysl, minimálně chybí "a" před "asi", 10) chybí čárka před "když", 11) dál věta ztrácí smysl, chybí nějaký spojovací člen např. čárka za "svět" a "když se rozdělil na", 12) chybí čárka před "ale", 13) chybí čárka před "co", 14) správně "lidé", 15) správně "schopní", 16) chybí mezera po čárce.
Připadá ti 16 chyb na jedno souvětí málo?
přidáno 08.02.2013 - 11:03
Je to spis taková myslenka na kterou jsem chtel nazor od jinych proto jsem to sem dal.Chtěl jsem vědět jak na to budou lidi reagovat kdyz jsem to dopsal tak jsem si uvědomil že by se to dalo o dost rozsirit jeste to mozna upravim

Omlouvám se za nějaké chyby, Word mi ukazoval ze je to celkem v pořatku některy chyby tam jsou i schvalne ale nevim jestli jste je myslel (Krásných let) a hlavně ty odstavce to pak došlo
přidáno 07.02.2013 - 14:51
Kdyby to mělo menší počet chyb... dalo by se to i lépe číst.

příměr k predátoru a kořisti kulhá - obvykle to nebývají jedinci stejného druhu.
A myšlenka totálního odhození násilí (křesťanství) je pro mnohé nepřijatelná - chci mít právo bránit sebe a své blízké před agresí.... a jsme u základního problému - hodnocení, co je to agrese, co je to dobro a zlo. Je třeba pasivní odpor agrese? Když si někdo "postaví stan" uprostřed silnice a koří v něm dýmku míru a uměním chtějí spojit národy- je to agrese? Ne? I když stovky lidí musí jet oklikou, přijdou pozdě do práce, šéf jim strhne plat, nestihnou rande... Nemají právo být naštvaní?
Jak říká Devils, svět není černobílý, ale, jak dodávám já, fádně šedivý.
přidáno 06.02.2013 - 23:18
Dobry skutek bude po zasluze potrestan to uz se mi nekolikrat potvrdilo. Jedina pripominka asi bych zvolilmvice odstavcu ... Jinak hezke zamysleni jen nevim jestli lze vse brat cerno-bile
přidáno 06.02.2013 - 18:29
jo, nemusíš jen psát, stačí udělat dobrý skutek :)
přidáno 06.02.2013 - 17:50
taron: Taky možno ale je to takový všeobecný skoro každý mužem něco udělat mi psanim a nekteří zas projevem ale nic neudělame nebo neudělaj :) ale je fak ze ne kazdy je schopny se nějak tak to reprezentovat a hájit dobrý věci
přidáno 06.02.2013 - 17:47
pěkné zamyšlení...hm...mě snad jen na adresu celebrit napadá... : Bylo-li ti hodně dáno , měl bys také hodně odevzdat....

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Můj náhled na dnešní svět : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nirnix tirnix
Předchozí dílo autora : Znak

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku