přidáno 04.09.2012
hodnoceno 15
čteno 1333(20)
posláno 0
Byl to přelud, mořská panna
či krasavice z Maroka
Aniž bys chtěl, bráníš se skvěle
padla ti kráska do oka

Ona přešťastná, středem zájmu
své bujné vnady ukazuje
A vás všechny, vy milí páni
zcela záměrně provokuje

Do písku svoje nohy bořím
vstříc vlnám, dobrodružství, slunci
A touhou po vás také hořím
vy moji krásní snědí samci.
přidáno 05.09.2012 - 17:11
taron: Vždyť Homolkovi jsou prototyp, myslíš že jsem si obklopena rodinou někdy tak taky nepřipadala, najednou jsem nás přistihla že jsme stejně komičtí, a jak jsme se tomu pak od srdce zasmáli.
přidáno 05.09.2012 - 15:04
Yana: Homolkovi ? Jéžiny..to jsme přesně my ...na plaveckém bazénu...teda já ani tak uřvaná nejsem , ale naše děti ...čím to asi bude ? Ale jsou nejhlučnější vždy z celého bazénu a vlastně všude..až přemýšlím , jestli to aj někomu nevadí..ale pak si říkám , jsou to děti, jsou bezprostřední a radují se a jejich svět je jenom " zatím " o nich a jejich krásném vnímání světa...tak je nechám řádit...ať si užijou ..nevijou stejně, co je čeká a kam je život zanese :)
přidáno 05.09.2012 - 13:25
Devils_PIMP:
a) já vím
b) proč
c) díky ti
přidáno 05.09.2012 - 13:23
loner: Vidím, nevidím, miluju vás, a tahle blbůstka je můj špás
přidáno 05.09.2012 - 13:22
PrimaDen: Ano, a já jsem se setkala se skupinou mentálně retardovaných a po pravdě jsem byla unešena z jejich bezprostřednosti, z jejich hrátek ve vodě i z jejich asistentů a k těm vozíčkářům, je čím dál tím více pláží kde je zajištěn přístup do vody právě pro ně. Jinak souhlasím i s DDD někdy je fakt legrace sledovat a objevovat podobenství s filmovou rodinou Homolkových i takové je možno vidět. Zkrátka miluji sledovat a miluji koupání v moři.
přidáno 05.09.2012 - 11:48
1. Dle meho umis lepsi
2. Je to krasne - ale trosku utopie :)
3. I tak se mi libi
přidáno 05.09.2012 - 09:13
DDD: vzhledem k tomu, že povalování na pláži nepovažuji za svou oblíbenou činnost, ale vodu, zvlášt slanou..když se vlnky povedou, tu miluji, občasnému pobývání na pláži se nevyhnu.....tedy ....občas chvíli na ní jsem.Ale přesto vím, že tvé soudy jsou unáhlené....velmi unáhlené...ano..i já jsem si všimla spoustu rodin Homolků, ale vyskytují se tam i jiní lidé....lidé ...s krásnou duší.( například horda vozíčkářů----letos) Ti se vyskytují všude v malém množství, ale musíš je umět najít.......
přidáno 05.09.2012 - 08:59
Yana: jak ty vidíš do nás chlapů ... a jak velkoryse to vnímáš .... a jak se mi to líbí .... ještě, že jsi zpět :)
přidáno 05.09.2012 - 08:53
Tos napsala opravdu moc hezky. Spatřuju poměrně dost velkej rozdíl mezi slovy "hezký" a "krásný". Bohužel na pláži zaplněné uřvanými Homolky nepotkáš člověka ani hezkého, ani krásného :-)
Jo - a šmírování - to je snad něco úplně jiného, ne?
přidáno 05.09.2012 - 08:19
taron: A nakonec proč ne? Je to inspirující a neni to jen o šmírování. Člověk se setkává s různými lidmi. Někteří jsou, ach bože, tak nekritičtí, jiní ve své kráse tak nenápadní, někdo je přehnaně vyzývavý, stydlivý....To je to co mě baví sledovat.A nejen na pláži. Třeba strašně ráda na někoho čekam v autě na rušné ulici. Lidé co procházejí většinou o tobě neví, je to zábava sledovat je. Taky ráda čumim lidem do oken.
přidáno 05.09.2012 - 08:08
Yana: Jo a ty ber s nadhledem to moje nekoukání :))) Občas taky ujedu a koukám ...:) Ale to se nesmí :) Prej ....
přidáno 05.09.2012 - 07:47
taron: DDD: Je nutno to brát trochu s nadhledem, ale maličko pravdy je tam.
přidáno 04.09.2012 - 20:04
DDD: Yana: No já koukám , vy opravdu jezdíte na dovolenou a koukáte po opačném pohlaví ? No já se picnu..taron je zase pozadu....já na nikoho nekoukám ....já se jenom stydím a možná přiblble usmívám :))))
přidáno 04.09.2012 - 17:47
Ty jo, asi jsem byl u nějakýho blbýho moře. Jedna z věcí, která mě fakt děsí, je válení u vody. Tak jsem doufal, že tam bude aspoň příjemný pokoukání. Bohužel to, co se kolem promenovalo, bylo spíš děsivý... mimochodem, co se chlapů týče, z manželky vylezlo úplně to samý... Takže závist :-)
přidáno 04.09.2012 - 17:19
Haha...tady si někdo užíval na dololené ....:))) No..k tomu se nedá nic jiného , než závidět :))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Na pláži : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ranní rozjímání
Předchozí dílo autora : Proč?

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku