přidáno 26.07.2012
hodnoceno 10
čteno 1035(27)
posláno 0


Prohnuté v půli
chodívá léto
cestami z klásků

Pohublé slunce
trochu už osamělé
brouzdá se večer
potají nad splavem

A noci studí

Stejně jak dřív
sny voní po heřmánku

A ten, kdo nezestárnul
k spánku se ukládá
na chladnoucí zem

přidáno 16.12.2013 - 08:35
kmotrov: Děkuju za komentář. Je to tak jak říkáš. Já tuhle básničku psal loni v létě. Většinou část prázdnin trávím jako vodácký průvodce, protože jakožto učitel nemám co dělat. Co mám děti, není už to až taková sláva, ale třeba zrovna loni se mi povedlo strávit takhle většinu srpna v chorvatských horách. A při tom člověk pozná spoustu zajímavých lidí. Obdivuju takový ty starý pardály, kteří s sebou ještě v šedesáti prásknou ke spánku, kam je zrovna napadne, do tří do rána tě baví historkama z mládí a když se ráno probudíš, vrazej ti do ruky kafe, který už mezitím stačili uvařit. Tak bych to chtěl jednou mít :-)
Mimochodem - to s těmi zloději je dobrý, jen doufám, že toho moc nepobrali.
přidáno 14.12.2013 - 19:55
Klásky to je pozdní léto, chvíle u splavu patří k létu. Obrazy jsi nápaditě doplnil prohnutým létem a slunkem.
Zamlada jsem v tomhle čase spal hodně pod širákem, většinou na folkových festivalech (kdo by se tahal se stanem). Atmosféru srpnového léta (po sv. Anně) v tom nalézám.
Zestárnul jsem, i když vlastně ne tak docela. V květnu jsem si ustlal vzadu na zahradě, k ránu mě probudil déšť, šel jsem domů, ani jsem netušil, že zatímco jsem spal vzadu na zahradě, předem k nám šli zloději. To je ale jiná story, spíš komedie než poezie.

V tom srpnu do toho širáku ještě půjdu, aspoň jednou v životě.
přidáno 27.07.2012 - 12:04
DDD: (P)Annenská ;) Rohle se neda natrenovat to musi mit clovek v sobe :)
přidáno 27.07.2012 - 07:37
Yasmin: Yana: taron: Laďa: Cvokhauz: Alex Helly: Jejda, takových komentářů... moc děkuju :-)
přidáno 27.07.2012 - 06:43
Z toho opravdu voni léto...
přidáno 26.07.2012 - 20:19
Líbí, mám ráda tohle období
přidáno 26.07.2012 - 18:19
Svatá Anna , chladno z rána....připadá mi taková ..už podzimní...plná žně a konce léta..strošičku smutná , ale krásná....ach jo , krásná ....
přidáno 26.07.2012 - 17:24
Krásný okamžiky. Jo. Voní to tady po slunci a vlahých letních nocí.
přidáno 26.07.2012 - 17:19
Já z toho čuju Léto. S velkým "L".
přidáno 26.07.2012 - 14:50
... na spaní jsou nejlepší prášky :-) ..reagují téměř okamžitě

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Anenská : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Mělčiny
Předchozí dílo autora : Jednou

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Severka řekla o Lizzzie :
Malá zářivá slunečnice, která píše duhovou poezii...která ráda tancuje v dešti...a po kapsách schovává lízátka a bublifuk...;) ;) ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku