přidáno 16.04.2012
hodnoceno 4
čteno 1034(10)
posláno 0
Rozpustila si dlouhé kaštanové vlasy,

Ucítil vůni jejího parfému a ještě jednou si ji detailněji prohlédl.

Jeho zkoumavého pohledu si všimla ještě dřív, než s ním začal.
Trochu se zastyděla a nejistě se pousmála.

Lidé o ní říkají, že vždy dostane, to co chce a dobře to ví.
Tak to ale není a je těžké někoho o tom přesvědčit. Její žaludek svírá pocit napětí, nedostala by do sebe ani sousto… Nervozita, jedna z věcí, které ji tak moc svazují. Dalším problémem je například přehnaná vztahovačnost a přecitlivělost. Vždycky toužila po lásce a celý život ji hledala…
Snad i to zapříčinilo, že měla vysoké množství partnerů. Smutné je však zjištění, že většina z nich s ní nebyla z lásky, ale jen z tělesné potřeby.

Prý je nejhorší, když protějšek neprožívá to stejné. Končí to většinou zklamáním, řadou výčitek a pocitem lítosti.
Člověk si říká, že se ze všeho vzpamatuje, čas rány zahojí…

Pak se objeví někdo další a zdá se být tím vhodným…

Vhodný? … Jak jen specifikovat tento výraz…

Snad je to ten, kdo vykouzlí ti úsměv na rtech, ten, kdo tě přiměje vyslovit své myšlenky, ten se kterým se cítíš v bezpečí a neohroženě. Nebojí se dát ti znát, co k tobě cítí a ty víš, že je stále při tobě… i když není u tebe. Máš v něm jistotu a oporu. Neříká ti něžná slova a věty, co bys chtěla slyšet, jen proto, že se to očekává. Svěří se ti se svými problémy a výhrady k tobě, ti sdělí způsobem, který tě neurazí, nýbrž donutí přemýšlet. Tak krásně voní a pohled do ejho očí, tě ujistí v tom, že sis vybrala správně. Vidíš a cítíš z něj upřímnost. Nelže ti a nezapírá, nemá tohle zapotřebí. Když tě chytí kolem pasu, tak jsi pyšná, že se dotýká zrovna tebe. Jeho úsměv tě přiměje neřešit malichernosti. Když tě chytne za ruku, jakoby ti ukazoval, že se tě nevzdá. Jeho sametový hlas bys mohla poslouchat celé hodiny, tak moc tě uklidňuje. Z jeho slov vyzařuje zkušenost a přehled, které ovšem podává velice skromným způsobem. Je si vědom svých předností, ale nevyužívá jich.

A pak i tenhle vhodný ti jednou ublíží tak, že si na nic z toho hezkého, co v sobě má… nevzpomeneš.
přidáno 17.04.2012 - 08:16
Holky děkuju za komentáře :) o tomhle tématu bych mohla psát věčně...
přidáno 16.04.2012 - 22:16
.... krásná analýza, co tahle říct .... vhodný je ten, který jeví o mě zájem ...... zájem a nezájem, to je to o co tu jde .... potom už jen špetka jiskření :) a tak ...
přidáno 16.04.2012 - 19:51
Je jej Adél to je o mně. Bez tý poslední věty. Líbí se mi to i když s tou poslední větou je to poněkud trpké.
přidáno 16.04.2012 - 17:37
Smutné...zkušenosti mých přátel v lásce a vlastně i vaše zkušenosti mě utvrzují v tom , jaké štěstí jsem měla já ve výběru partnera.....díky ti , že jsem si to mohla znovu uvědomit :)
A přeji ti žádný smutek, žádné chmury...vzhůru hlavu a jednou..jednou se ten nej - najde :))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vhodný : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Svědomí
Předchozí dílo autora : Snad, možná a asi…

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku