přidáno 17.08.2011
hodnoceno 9
čteno 2335(30)
posláno 0
Cítím její dech na krku. V naprosté temnotě se pomalu přibližuje. Její rty se mě téměř dotýkají a elektrizující chvění se rozbíhá po celém těle. Napjatě očekávám dotyk, ale ten nepřichází. Neviditelná se pohybuje. Její dech stoupá směrem k mé tváři, pokračuje a zastaví se až přímo přede mnou. Přes zavřené oči nic nevidím, ale v nejhlubší noci to stejně nic nemění.

Natáhnu ruku a narazím na její bok. Je nahá. Vyzařuje teplo a lehce se chvěje. Téměř nepostřehnutelně jako když si jarní vánek pohrává s větvičkou. Její svaly se napínají a uvolňují, jak přejíždím rukou přes boky a pas. Prsty obepisuji linie a v duchu si tvořím obraz. Neviditelná nabírá kontury.

Roztřese se silněji. Vypadá snad jako by chtěla plakat.

"Pšt, to bude v pořádku," uklidňuju ji, ale nevím vlastně proč.

Obejmu ji a přitáhnu k sobě. Vnímám ji celým povrchem těla. Musím být také nahý. Pomalu se uklidní, zajede mi prsty do vlasů a přitahuje si moji hlavu ke své. Dotkneme se rty jen na chviličku a potom téměř polekaně ucukne. Skrz kůži do mě přechází její bojácnost.

Vzadu v hlavě mi ale už v tu chvíli něco vrtalo.

Proč mám pocit, že něco není správně? Nutkání si na něco vzpomenout. Nevím na co. Trochu jako Déjà vu. Teď a tady - právě tenhle moment je ale přece jedinečný. Smysly mám napjaté; kdybych zakmital jazykem ve vzduchu jako had, tak bych cítil její vůni. Intenzivně prožívám přítomnost…

A pak mi to došlo.

"Kdo jsi?"

Neodpověděla.

Zvedla koutky (neviděl jsem to, ale prostě věděl) a celou svou silou se přitiskla ke mně. Náhle, jako když luskne, zmizely všechny myšlenky. Byla jen ona a její horké tělo. Rukou jsem pomalu stoupal od kolene vzhůru. Chvěla se a…

Mračil se na mě šedý strop. V hlavě doznívala ozvěna jejího dechu a po těle jsem stále cítil její prsty. Neviditelná zmizela jako každé ráno. Odešel jsem z jejího temného světa představ zpátky, na místo, kde sice barvy jsou, ale skládají se jen z odstínů seprané šedi. Zavřel jsem oči a snažil se vrátit, ale nešlo to. S pomalu doznívající erekcí začínal nový den.

Nesnáším návraty do reality.
přidáno 27.11.2013 - 21:46
TomasNois: To, že to je, kde to je. Víc navnadí čtenáře, aby se pak i s postavou vrátil na zem ;)
přidáno 20.10.2013 - 16:15
to by snad ani nemuselo být v erotických. takové jen mírné příjemně lechtivé téma. dobře se čte
přidáno 21.07.2013 - 07:31
Díky!
přidáno 06.07.2013 - 10:23
Yarrod: Též se líbilo.
přidáno 04.07.2013 - 00:25
palec hore =)
přidáno 05.09.2011 - 13:44
mr Scraper: Hehe, dík :)

Aliwien: Děkuji za komentář.

Ayla: Nj člověk by někdy radši stále spal a snil. Nicméně realita často není tak strašná :)
přidáno 27.08.2011 - 19:48
Dobře popsané, líbilo se.
přidáno 18.08.2011 - 15:51
:-D dobré to je
přidáno 17.08.2011 - 14:00
Jo rána bejvaj krutý :D... dobré.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Neviditelná : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pásmo veselých limeriků
Předchozí dílo autora : Vražda před jednou

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
derrry řekla o Nikytu :
Moc ráda ji čtu a moc ráda s ní prohodím občas pár písmenek mejlem. Chytrá holka s hlavou v oblacích a nohama na zemi. :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku