Galerie Veřejná hromadná doprava od Singularis
Obdivuhodně rozlehlá nádražní budova v Meziměstí. Kdysi měla sloužit intenzivnímu mezinárodnímu provozu, ale dnes je obyčejnou stanicí na místní trati, kde jezdí vlak každým směrem zhruba jednou za hodinu, čemuž odpovídá i zájem cestujících. Ne každý plán vyjde...
Severak: Děkuji za komentář, ale podle Wikipedie si stále myslím, že tam sice mezinárodní provoz byl, ale nikdy ne rušený. Můžeš si pročíst http://cs.wikipedia.org/wiki/Mezim%C4%9Bst%C3%AD_%28n%C3%A1dra%C
5%BE%C3%AD%29 (zvlášť sekci Historie). Konkrétně se tam píše: "Pro společnost StEG byla choceňsko-meziměstská dráha velkým zklamáním, protože v důsledku vnitropolitických změn a dopravní politiky v Německu, daly Pruské dráhy přednost vedení svých vlaků po vlastním území, tím pádem většina vlaků směřovala k hraničnímu přechodu v Lichkově, nikoliv v Meziměstí."
Osud tratě do Moldavy v Krušných horách je zajímavý. Děkuji za zmínku.
5%BE%C3%AD%29 (zvlášť sekci Historie). Konkrétně se tam píše: "Pro společnost StEG byla choceňsko-meziměstská dráha velkým zklamáním, protože v důsledku vnitropolitických změn a dopravní politiky v Německu, daly Pruské dráhy přednost vedení svých vlaků po vlastním území, tím pádem většina vlaků směřovala k hraničnímu přechodu v Lichkově, nikoliv v Meziměstí."
Osud tratě do Moldavy v Krušných horách je zajímavý. Děkuji za zmínku.
Domnívám se, že zde ten čilý mezinárodní provoz skutečně byl. Takových stanic je v čechách víc, namátkou třeba Moldava nebo Železná Ruda.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

