Sen, který se mi zdál dnes v noci. Nedokonale vyjádřené ochutnání z věčnosti...
přidáno 27.04.2010
hodnoceno 2
čteno 1543(15)
posláno 0
  Hrad na skále. Málo světla, jako v každém snu. Trochu růžovo, trochu modro. Jakoby oblaka. Ty a tvá sestra. Jedna? Dvě? Bezpečno a milo s nepatrným nebezpečím někde v zádech. Ale to je daleko. Radost.
  Máš přece labyrint v podzemí hradu. Růžové bludiště. Úkryt, příslib nacházení.
  Čtu si lásku v tvých očích a umírám štěstím. Nebezpečí za zády houstne a vůbec nic neznamená. Choulím se do tepla tvého pohledu. Věčnost. Něco říkáš. Varuješ. Tvůj hlas je půl světa a naděje na celý. Vím, že když se mě dotkneš, nebude už nic a bude všechno. Světlo, teplo, nekonečno. Blížíme se k sobě.
  Všichni mluví. Odpovídáš, obavy v hlase. Udělej krok a budeme ráj. Tvá náruč je na dosah.
  Hrůza vtrhla dovnitř.
  Někdo mě bere za ruku a nejsi to ty. Křičím. Nohy váznou, nemůžu utíkat. Schovej ji, voláš na svou sestru a ona mě táhne do dveří velkého pokoje. Jediná možnost útěku? Nebezpečí je nám v patách, nemůžeme uniknout.
  Pokoj za dalšími dveřmi je znovu ten stejný. Projdeme skrz jen pomalým krokem, kdo poběží, nikdy se z nekonečné místnosti nedostane. Zpomalujeme.
  Už vím, že se mi to zdá, a přes tu hrůzu v zádech se nechci probudit, protože někde v bludišti jsi ty…
přidáno 16.05.2010 - 05:16
Jo,je to strašně emotivní,ale tak vítečně dobře napsané,že to čtu už po několikáté...a pořád mě to baví!Píšeš hezky:))
přidáno 28.04.2010 - 23:31
auau ...hodně emotivní ...víš, úplně jsem si představila, že musím opustit někoho, koho nechci, byť "jenom" ve snu ...a není mi z toho veselo ...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Hrad : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jak vypadá večer
Předchozí dílo autora : Momentka

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Autor, Ellisabeth, Sasanka
» nováčci
Ellisabeth
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Lizzzie řekla o lidus :
ano:)...ta mi učarovala, je v ní něco psychopaticky kouzelného...něco jako magnet:);)..ráda se k ní lepím:);)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku