...
přidáno 02.02.2016
hodnoceno 9
čteno 772(17)
posláno 0
procházím se
po odvrácené straně
času
dotýkám se vůně
příštích růží
uvadajících z žízně
po neprožité minulosti

jednu jsem vzala
do vázy
dneška
kvete
zatím…
přidáno 21.02.2016 - 17:42
Moc pěkná ledová vzpomínka na lásku.
přidáno 04.02.2016 - 19:26
Lenča: Díky za zastávku, zase po čase. :-)
přidáno 03.02.2016 - 21:17
Až půjdu okolo květinářství, podívám se po ní. :-)
přidáno 03.02.2016 - 19:43
Mně se to moc líbí, takovéhle fantastické časohrátky :)
přidáno 03.02.2016 - 17:26
Amadeo´´: To je teda příběh. To napiš do nějaké básně. A s tím formátem máš pravdu, šlo by si s tím pohrát. Spíš jsem na to neměla moc čas. Byla to taková okamžikovka.
přidáno 03.02.2016 - 16:35
A42: Ano, mně se samotná myšlenka líbí a zaujala. Růže byly bohužel většinou jen nevydařenou investicí, a tak snad těší obdarované alespoň mrazákové vzpomínky. Báseň jemně plyne a rozhodně neříkám, že je špatná. Nemám příliš rád třítečkově otevřené konce s nějakým poločasovým určením, ale to je pouze otázkou vkusu.
Rád jsem s tebou zavzpomínal na své nešťastné lásky! :)
přidáno 03.02.2016 - 16:30
Já tu báseň vnímám jako nostalgii a možná i zklamání z nenaplněných snů. Zároveň však také touhu vzít do rukou otěže pro zítřky. Působí na mě velmi příjemně. Jen, pokud můžu… na konci by to „zatím“ mohlo být ještě odděleno mezerou, která by tomu dodala důraz… To je ale jen taková drobnost.

K těm růžím… Kdysi, snad v prváku na střední, jsem růži dostal. Někdo tenkrát zazvonil a když jsem otevřel dveře, ležela před nimi a spolu s ní i báseň. Docela mě to tehdy zaskočilo a musím říct, že příjemně. Nacházel jsem pak ve schránce další básničky a pod nimi vždy jméno Karolína. Pak se ale odmlčela, možná poznala jiný objekt svého zájmu. Kdo ví…
Nerozuměl jsem tomu, proč mi na sebe nedala číslo, nebo aspoň nějaké znamení, jak ji najít a vlastně... dodnes tomu nerozumím, protože jsem žádnou Karolínu ve svém okolí neznal a neznám. Podezříval jsem tehdy spolužáky a kamarády, že si ze mě dělají srandu ale aniž bych je podceňoval, myslím, že takové básně by dohromady nedali a i kdyby… dřív nebo později by se k tomu přiznali. A tak pro mě Karolína zůstala navždy záhadou. Ale pěknou…

Tak nevím, zda patřím ještě do kategorie chlap. S touto příhodou jak z červené knihovny asi už moc ne :-)
přidáno 02.02.2016 - 19:26
Tak podle tvého komentáře myslím, že přece jen nějak zaujala. A vžít se do ní... no, možná že chlapi přece jen růže moc nedostávají. :-)
přidáno 02.02.2016 - 18:31
Nejzajímavější je pro mě této básni název, který nese onu nejsilnější myšlenku i samotného pokračování. Jinak se mě příliš nedotýká, nedokážu se do ní příliš vžít, ačkoliv obraz samotný nabízí mnoho scénářů, po kterých se čtenářovy myšlenky mohou vydat.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Růže z mrazáku : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tváře z diáře
Předchozí dílo autora : Teploměr

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
VITANA [2]
» řekli o sobě
kmotrov řekl o Yana :
Ve své tvorbě se umí se obrátit naruby (tak, že to co je uvnitř, je vidět zvenčí) až to vyrazí dech. Je věčnou dívkou a věčnou mámou, byla taková vždy a na vždy taková zůstane.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku