barva piva jako podzimu a vůně jako jeho plodů...ach, jaká slast přijímat ho všemi smysly...
přidáno 01.11.2014
hodnoceno 15
čteno 907(12)
posláno 0



Na vaně plné pivní vůně
sedím dlouze
prostěradlo co podobá se tóze
padá na zem v touze
ponořit se cele
do vln chmele

A slast která proniká hrdlem
i opálenou kůží zcela

řezané divy dělá
sladké a teplé
jako naše těla



A barva piva jako medu
jako dozrávajících jablek
i vůní se jim podobá
a zářícího slunce
a pěny jako šlehačky
na lívance
celou mě objímá




A chtěla bych se koupat stále

s tebou jako tenkrát

chmelové šišky nechat dozrát
v našich
v mých vzpomínkách



A vždy co se dotkne
chuť omamného moku
sladkohořkého

-stejně jako život-

mých citlivých v ústech pohárků
vzpomenu na tebe
a lásku co neumírá

ani ve spánku




přidáno 08.11.2014 - 11:56
Midem: díky , jj, pivo je zdravé ...
přidáno 08.11.2014 - 09:22
řezané divy dělá
sladké a teplé
jako naše těla

Kouzelný. A hned sem dostal chuť na řezaný :-)
přidáno 03.11.2014 - 07:57
vanovaso: Tak se na nas nezlob! Jsme jen zvedavi chlapi! Ani jsi nezminila, co to bylo za znacku, jak silne a jestli to bezne svetle ci special jako u nas treba to psenicne...;-)
přidáno 02.11.2014 - 08:26
ŽblaBuňka: shane: naložte si tam své, a poznáte... hořkosladce - jako život...
přidáno 01.11.2014 - 23:54
shane: tak to by mě rovněž zajímalo
přidáno 01.11.2014 - 21:02
vanovaso: Jak asi chutna krasna zena, kdyz byla v pivu nalozena?;-*
přidáno 01.11.2014 - 11:15
Orionka: zkus, je to úžasné ... a pak ta relaxace s tím spojená... taky záleží na tom, které lázně si vybereš...
přidáno 01.11.2014 - 11:01
vanovaso: Jó, jasně, pardon, na konci je "zcela" apod. To není spěchem, to je tím, že mám své myšlenky stále u té mé práce ...

PS: Já po srazu ve Dvorech začala hodně číst zdejší díla, nakoplo mě to. Ale hlavně - mě prostě baví si s vámi psát, jste mi podobní :-) Mému světu :-) Ale práce byla tak namáhavá, že jsem to už přestala stíhat, nějaký internet obecně. Jinak si tu taky píšu s lidmi, proto jsem tu tolik byla - je to hezčí prostředí pro zprávy než Facebook :-)
přidáno 01.11.2014 - 11:01
Hezké, zaujaly mě řezané divy. Pivní koupel jsem ještě nezkoušela, tak mi až teď došlo, že to je vlastně teplé pivo - divná představa, pivo má přece být studené! A taky si říkám, jestli bych tam neusnula, musí to být těžký oblbovací útok... no nic, asi musím někdy zkusit :)
přidáno 01.11.2014 - 10:51
Zamila: díky, jsem ráda, že se líbí... i když moc nerozumím- líbí se ti začátek - kde jsou ta inkriminová slova,na konci z nich není ani jediné...ale asi je to jen ten tvůj spěch, abys stihla všechno a nic ti neuteklo, všimla jsem si kolik máš v minulém měsíci komentů a kdykoliv jsem koukla na psance, bylas tam taky... člověk by se měl umět taky pozastavit, nebo to život udělá za něj - a k tomu zastavení je pivní koupel jako dělaná - doporučuji...
přidáno 01.11.2014 - 10:36
Tak ta je fakt povedená ! A hlavně ten začátek. Na konci je sice trochu moc "celá, zcela, cele", ale je to úžasná symbolika piva, medu a lásky, fakt pěkná ! :-)
přidáno 01.11.2014 - 10:36
Amelie M.: Vejdete... je s tím počítáno, anebo se k sobě přitulíte...
přidáno 01.11.2014 - 10:32
vanovaso: néé, to jsem ještě nezkoušela.. někdy si na to zkusím udělat čas.. se svým drahým :-) jen jestli se do tý kádě oba vejdeme.. je dlouhej jak tejden :))
přidáno 01.11.2014 - 10:30
Amelie M.: díky, a tu koupel vyzkoušej, je to báječný - možná už ses koupala...
přidáno 01.11.2014 - 10:25
ach.. to je krásné vyznání vanovaso! první řádky doslova hladí.. a ten obrázek vyvolává klid.. je hořkosladká.. a velmi příjemná..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pivní koupel : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Slova jsou slova
Předchozí dílo autora : Jsem mrtvá za bílého dne

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku