... jen drobné nuance a výkřiky!
přidáno 20.07.2014
hodnoceno 10
čteno 1173(22)
posláno 0
Není nad to být divákem vlastního života.
A žít si monumenty své touhy až k zbláznění.


Je to jako past.


Past na medvěda.
Do krve rozedrané ruce, nohy
a řev umírající šelmy.

Chce tak strašně žít, až tuhne krev v žilách.


(Ale příroda je příroda, život je život a smrt je smrt.)

Jeden musí zemřít, aby druhý mohl žít.


Jako v přísaze!

Na svou čest, vlastní svědomí a hluboké přesvědčení...

věrně bránit vlast
neopustit druh druha

i kdyby jeden musel zemřít, aby jiný mohl žít...

přidáno 27.12.2014 - 19:09
taron: Ano, některé oběti jsou zbytečné...:-)
přidáno 29.07.2014 - 11:01
Midem: Sucháč: Děkuji za komentáře, jak už jsem psala, báseň je o zbytečných životech a zbytečném umírání... i zbytečném obětování se...prozradím, byli jsme na památníku padlých v Hrabyni - Ostrava, ale je převedená do života ne do smrti...
přidáno 29.07.2014 - 01:34
Co napsat? Doufám, že se nechystáš a budeš ještě bojovat... :-)
přidáno 25.07.2014 - 22:11
Taky jsem přísahal. Ale bylo to jen mechanicky naučený, tak to vypadlo. Co zůstalo? Život :-)
přidáno 23.07.2014 - 11:02
Yana: Vlastně na tvůj komentář napsat jen " děkuji" je málo, ale co k tomu napsat víc, než, že z celého srdce děkuji a tvá vřelost mne zahřála, děkuji, děkuji, děkuji :) jsem ráda za přátele, co tu mám... a těším se, že mnohé znovu uvidím...
přidáno 22.07.2014 - 12:50
Yana: Děkuji, ano, je to tam : touha po životě a zbytečné umírání, jak zvířat, tak lidí a i umírání duší za živa...
přidáno 22.07.2014 - 10:40
hm, řekla bych silná báseň, pro mě má hned několik rozměrů1. přečetla jsem si nahlas, protože je to poezie z nitra, ta pravá, nepřekombinovaná.2. Začátek je plný touhy života, lásky vášně, tak to mám ráda, tak to cítím a myslím, touha je život...3. konec to jsi ty...neublížit, nezranit, nikomu a nikdy, plná lásky a čistoty... Opravdu mě objala, víš, tak přátelsky, vím že miluju tvé verše a uznávám tě jako člověka, tak přísahám...
přidáno 21.07.2014 - 17:05
oslov radek: Meluzina: Děkuji, je trošku smutnější, ale vykompenzovala mi náladu :)
přidáno 21.07.2014 - 15:14
Moje chybějící dávka patosu. Povedené!
přidáno 21.07.2014 - 10:17
opět líbí...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tak přísahám : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Bez srdce
Předchozí dílo autora : Touhavice

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
milancholik řekl o Dívka v modrém :
Výjimečná slečna, spřízněná, jedinečná... Kvítí, které kouzlí na mé tváři úsměvy a hřeje u srdíčka :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku