

Tom Cortés:
1) Je pro mě překvapením, že vyjádření názoru nad diskuzí je obtěžování. Diskuze je stará akorát tak, jak aktuální jsou názory diskutujících. Ty si za těmi svými pořád stojíš, tudíž jsem tu správně. Nenaštvalo mě nic, spíš jen zaujalo.
2) Urážet někoho a nechat se urazit je rozdíl. Pokud ti přijdou tvrzení jako: "Ok. Zkrátka velmi nemám rád ty co si pletou významy slov "objektivní" a "subjektivní".", "Pokus rozpoutat diskuzi bohužel nevyšel, pač druhá strana jen píše, ale nečte :/", "...kterých pak cíleně pozoruju reakce, abych si ověřil, jestli alespoň na literárních serverech lidi umí vnímat poezii, čili číst i její druhej plán. Očividně ani buřt.
Pokud ti to přijde standardní a uctivé, máme jiný názor - přesto mám právo ten svůj vyjádřit. Zamiliny poznámky snad citovat nemusím.
3) Ano, součástí tvorby může být i její obhajoba. K pasáži, kde jsi rozepsal, proč podle tebe báseň není o ničem, nemám absolutně žádné výtky. Je pravda, že báseň není "vcelku o ničem" a je dobře, že ses obhájil. Škoda, že jsi po cestě musel vysvětlovat, že kdo tomu neporozuměl (navíc čtenář mohl i porozumět a i tak téma básně nepovažovat za pro něj nikterak závažné), neumí vnímat poezii...
4) Kritika a kritika jako věda/odborná kritika je zásadní rozdíl. Pokud přijde člověk a napíše sem 2*/5*, je to kritika, je to nějaké hodnocení. Autor se samozřejmě může dotázat proč, byl takto zhodnocen, ale čtenář nemá absolutně žádnou povinnost se mu konkrétně zpovídat. Jeho hodnocení nemá odborný charakter, a proto zde platí standardní etika. Z tohoto důvodu tvrdím, že nedokážeš přijmout negativní hodnocení/kritiku s elegancí, která by kvalitními autorovi, kterým jsi, slušela.
Mnohem víc než ostrej kečup na bradě.
1) Je pro mě překvapením, že vyjádření názoru nad diskuzí je obtěžování. Diskuze je stará akorát tak, jak aktuální jsou názory diskutujících. Ty si za těmi svými pořád stojíš, tudíž jsem tu správně. Nenaštvalo mě nic, spíš jen zaujalo.
2) Urážet někoho a nechat se urazit je rozdíl. Pokud ti přijdou tvrzení jako: "Ok. Zkrátka velmi nemám rád ty co si pletou významy slov "objektivní" a "subjektivní".", "Pokus rozpoutat diskuzi bohužel nevyšel, pač druhá strana jen píše, ale nečte :/", "...kterých pak cíleně pozoruju reakce, abych si ověřil, jestli alespoň na literárních serverech lidi umí vnímat poezii, čili číst i její druhej plán. Očividně ani buřt.
Pokud ti to přijde standardní a uctivé, máme jiný názor - přesto mám právo ten svůj vyjádřit. Zamiliny poznámky snad citovat nemusím.
3) Ano, součástí tvorby může být i její obhajoba. K pasáži, kde jsi rozepsal, proč podle tebe báseň není o ničem, nemám absolutně žádné výtky. Je pravda, že báseň není "vcelku o ničem" a je dobře, že ses obhájil. Škoda, že jsi po cestě musel vysvětlovat, že kdo tomu neporozuměl (navíc čtenář mohl i porozumět a i tak téma básně nepovažovat za pro něj nikterak závažné), neumí vnímat poezii...
4) Kritika a kritika jako věda/odborná kritika je zásadní rozdíl. Pokud přijde člověk a napíše sem 2*/5*, je to kritika, je to nějaké hodnocení. Autor se samozřejmě může dotázat proč, byl takto zhodnocen, ale čtenář nemá absolutně žádnou povinnost se mu konkrétně zpovídat. Jeho hodnocení nemá odborný charakter, a proto zde platí standardní etika. Z tohoto důvodu tvrdím, že nedokážeš přijmout negativní hodnocení/kritiku s elegancí, která by kvalitními autorovi, kterým jsi, slušela.
Mnohem víc než ostrej kečup na bradě.


samiVdavu: udeřil jsi hřebík na hlavičku.. naprostý souhlas


Orionka: Je to opravdu o nenarozeném dítěti, nebo je to dítě metaforou té lásky? Tak či tak je to dost silné.


Orionka: Díky. Ono co si budeme povídat - na silná témata se píše dost lehce. Dost poslední dobou bojuju s tím, napsat něco veskrze civilního. Z posledního pokusu - básně Podzim - nakonec taky čiší strach z války.


samiVdavu: Ok, teď ale budu ostrej.
1) Proč do háje otevíráš tři měsíce starou diskuzi? To jde absolutně mimo mě. Je to naprosto sobecký. Tři měsíce zpátky jsem se pokusil vyhrotit diskuzi, která tu většinou chybí a je to dávno passé. Možná je někdy lepší se kousnout do rtu, než obtěžovat 4 další lidi tím, že tě něco naštvalo.
2) Nikoho jsem neurazil. Jestli to chceš nadále tvrdit, dokaž mi to, nebo to vezmi zpět. Navíc tu jsme povětšinou dospělý lidé. Jestli se někdo cítil být mnou uražen, má si to se mnou vysvětlit a ne, že teď přijde rytíř se naprosto zbytečně angažovat.
3) Součástí jakýkoliv tvorby je si jí obhájit. Je na tom něco divného? Jestli ano, tak nepiš, netvoř.
4) Napsat "vcelku o ničem", není žádná kritika a je naprosto namístě se proti tomu ohradit. Hlavně je to ze samotného principu hloupé vyjádření a od tvůrčích lidí čekám mnohem víc. Když to dílo vzniklo, tak asi JE o něčem, krucinál!
1) Proč do háje otevíráš tři měsíce starou diskuzi? To jde absolutně mimo mě. Je to naprosto sobecký. Tři měsíce zpátky jsem se pokusil vyhrotit diskuzi, která tu většinou chybí a je to dávno passé. Možná je někdy lepší se kousnout do rtu, než obtěžovat 4 další lidi tím, že tě něco naštvalo.
2) Nikoho jsem neurazil. Jestli to chceš nadále tvrdit, dokaž mi to, nebo to vezmi zpět. Navíc tu jsme povětšinou dospělý lidé. Jestli se někdo cítil být mnou uražen, má si to se mnou vysvětlit a ne, že teď přijde rytíř se naprosto zbytečně angažovat.
3) Součástí jakýkoliv tvorby je si jí obhájit. Je na tom něco divného? Jestli ano, tak nepiš, netvoř.
4) Napsat "vcelku o ničem", není žádná kritika a je naprosto namístě se proti tomu ohradit. Hlavně je to ze samotného principu hloupé vyjádření a od tvůrčích lidí čekám mnohem víc. Když to dílo vzniklo, tak asi JE o něčem, krucinál!


korálek: A42: děkuji za zastavení a souznící komentář...


Whau :) moc pěkné, největší dojem na mě udělala předposlední strofa :)


Orionka: Tom Cortés: Zamila: Severak: Amelie M.
Podle všeho, co jsem tu přečetl, jsou ti, kdo uráží Tom a Zamila, ať už si o básni/textu můžu myslet cokoliv. Odpovědět na komentář ve smyslu - hezké provedení, ale nemá to pro mě hloubku - /neumíš vnímat poezii, je to tvoje chyba, všichni jsou tu pitomí/, je prostě špatné.
Zamila se hned vzápětí pochválí, jak je vnímavá a přemýšlivá...lol! To snad nemyslíte vážně...
Umění přijímat kritiku nespočívá v tom, že provedete kritiku kritiky...
Podle všeho, co jsem tu přečetl, jsou ti, kdo uráží Tom a Zamila, ať už si o básni/textu můžu myslet cokoliv. Odpovědět na komentář ve smyslu - hezké provedení, ale nemá to pro mě hloubku - /neumíš vnímat poezii, je to tvoje chyba, všichni jsou tu pitomí/, je prostě špatné.
Zamila se hned vzápětí pochválí, jak je vnímavá a přemýšlivá...lol! To snad nemyslíte vážně...
Umění přijímat kritiku nespočívá v tom, že provedete kritiku kritiky...


casa.de.locos: Tak jsem napsal jedné chilské kamarádce, s těma členama. Que es mejor.
Jinak cyklus Perem, je napsán v Jižní Americe též, jen už nevím, co tam je a číst to nebudu, je to strašně dlouhé, něco přírodní, něco opilecké trochu. To jen takový typ, kdyby ses hoooodně nudila. Je to holt můj oblíbený kontinent.
Jinak cyklus Perem, je napsán v Jižní Americe též, jen už nevím, co tam je a číst to nebudu, je to strašně dlouhé, něco přírodní, něco opilecké trochu. To jen takový typ, kdyby ses hoooodně nudila. Je to holt můj oblíbený kontinent.


Není potřeba používat složitá slova, když dokážeš své pocity vyjádřit jednoduše. Mám rád podobnou formu, je to sice hodně upovídanej styl a u podobných autorů mám pocit, že by měli spíš psát dobrou prózu, ale nenudí.
Moc se mi nelíbí mix spisovná/nespisovná, jak už tomu jednou nahodíš minisukýnku, už tě ve večerních šatech vidět nechci, jestli mi rozumíš. Jsem zastánce toho volnýho jazyka.
Co je tak dobrýho na matéčku? :-) S.
Moc se mi nelíbí mix spisovná/nespisovná, jak už tomu jednou nahodíš minisukýnku, už tě ve večerních šatech vidět nechci, jestli mi rozumíš. Jsem zastánce toho volnýho jazyka.
Co je tak dobrýho na matéčku? :-) S.


Ahoj, líbí se mi především první část, druhá už je jen taková rekapitulace a shrnutí. /pár slov které/á nevnímám/, "mojem" mi ani tak nevadí, beru to jako /osobité/ vyjadřování. Báseň je dobrá do chvíle, kdy to s tebou prožívám a vidím tu scénu před sebou. A ta scéna se mi líbí a vyjádřila jsi jí pěkně. Pak už se jen snažíš nakreslit pointu, ale oba víme, že tyhle situace pointy nemívají. S.


Homér: upřímně, teď si nejsem jistá, ale myslím, že před klíčem určitě protože je to ten klíč, jaký, od deště, ale před deštěm vážně nevím. nechala bych ho tam.


casa.de.locos: Takže před klíčema má být člen a před děštěm ne?
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
naggi [15], grape [15], rigpa [14], JPE [12], Stará neznámá [11]» řekli o sobě
pocitová řekla o Adrianne Nesser :strasne stylova slecna...sama sebou jak to nejvic jde...co sem te stihla poznat/nepoznat tak si dobrej clovek. uprimnost vzdycky na prednich mistech. dik ze tu jsi...