Komentáře :

k dílům | k deníkům | k obrázkům
přidáno 14.01.2015 - 16:59
komentářů96(56.)
pokusila jsem se založit skupinu "amatérský šuplík".. pokud někoho osloví, vítejte.. :) myslím, že některé z vás by mohlo..

nejjednodušší cesta do skupiny --> přes můj profil, jinak autoři - skupiny
přidáno 14.01.2015 - 16:47
komentářů96(55.)
kmotrov: bingo! souhlas..
přidáno 14.01.2015 - 16:45
komentářů96(54.)
Nebo ještě jinak, kdyby si psavec s několika dalšími udělal skupinu "bratstvo košilaté poezie," tak by tam nejspíš puero vůbec nelez a nemuselo se stát, co se stalo.
přidáno 14.01.2015 - 16:44
komentářů96(53.)
kmotrov: také nemám ráda komentáře typu "líbí", "oslovilo mě to".. a snažím se je používat minimálně, zvlášť, když mi dojdou slova.. přijde mi lepší tam zanechat aspoň tuto odezvu, než žádnou proto, že to v té situaci neumím lépe rozvést.. jinak máš samozřejmě pravdu.. je to trošku návyk, droga..

já se prostě jen bojím, že i když se to tu rozloží do skupin, stejně tu budou ti, co se považují za lepší, otrávení viditelnými komenty těch, které považují za ty horší.. ale třeba se mýlím..
přidáno 14.01.2015 - 16:36
komentářů4(2.)
Líbí se mi :)
přidáno 14.01.2015 - 16:21
komentářů96(52.)
souhlasím s Ailin, lépe bych to nevyjádřila. Autor má právo, naznačit , co je schopen unést a co ne, a ostatní by to měli respektovat, tím se samy určité skupiny vytvoří... a také si myslím , že komentáře jsou zase jen subjektivní vyjádření jedince a jeho pohledu ev. nějakého přehledu a vzdělání, nicméně, vzhledem k tomu, že jsme na amatérském servu ,nepřepodkládám u většiny tyto znalosti, nakonec to dokazují i pravopisné chyby , a to i u těch " lepších" . Nakonec současná koncepce mě osobně se zdá nejlepší, jen se s ní možná budeme muset naučit lépe zacházet...
přidáno 14.01.2015 - 16:01
komentářů96(51.)
Amelie M.: Je to jako s komentáři, dokážeme říct líbí, nelíbí, ale už je velký problém říct co a proč proč líbí nebo nelíbí, určitě i když líbí, tak se nějaký detail nelíbí, nejsme přece dokonalí autoři a naopak, když nelíbí určitě se většinou najde alespoň detail který líbí, nejdeme do hloubky, protože je lepší okomentovat víc děl, protože to přinese víc komentářů a komentáře jsou příjemné, tak nás to nutí psát stále dál, aby jsme to příjemné znovu zažívali. Takže nejdeme do hloubky ani u svých děl, protože je chceme rychle vložit, aby jsme prožívali to příjemné, komentáře. Tohle je achillova pata všech internetových literárních serverů.
přidáno 14.01.2015 - 15:49
komentářů96(50.)
Amelie M.: Proč? Ať to každý vidí, skupina je jen určité vymezení. Někdo vnímá tvorbu jako cit, jiný jako řemeslo. Když uvidím, že určitá skupina to vnímá jinak, nebudu ji vnucovat svůj pohled na věc, to neznamená, že nutně nebudu komentovat, ale můžu napsat komentář tak, aby to vzali. samozřejmě, že to není dokonalé, ale je to možnost, která tu je a vůbec se nevyužívá. Mám dojem, že jsme trochu líní a nechceme hledat co jsme jako autoři literárních děl.
přidáno 14.01.2015 - 15:37
komentářů96(49.)
kmotrov: já si myslím, že největší problém asi je, i když budou skupiny, že je vše viditelné všem na první pohled.. nemyslím tím, že by měly být skupiny uzamčené, ale oddělené tak, aby si každý našel to své a mohl někdy, už dle své chuti, nahlédnout i jinam.. nevím ale, jestli by to šlo technicky vůbec na tomto serveru vyřešit..
přidáno 14.01.2015 - 15:35
komentářů96(48.)
Ailin: myslím, že tvůj názor sdílím ailin.. takže nemám, co víc dodat.. díky za něj :)
přidáno 14.01.2015 - 15:35
komentářů96(47.)
K těm skupinám, skupiny se nedaj nařídit, ale nechápu proč lidé, kteří na sebe reagují způsobem vnímám to jako ty, nedefinují co vnímají společně a nevytvoří na tom základě skupinu. Ostatní je můžou normálně číst komentovat, ale ta skupina už o nich něco napoví. To se ale musí dít ze spodu.
Dnes jsem založil novou skupinu, koho to neuráží může se přidat.
přidáno 14.01.2015 - 15:28
komentářů96(46.)
Amelie M.: Kvalitní komentář pro mě je laskavý, věcný a neberoucí chuť psát... všechno se dá napsat i laskavě a s úctou. Měl by inspirovat a pomoci, ne srazit.
přidáno 14.01.2015 - 15:22
komentářů96(45.)
Amelie M.: Ty skupiny by asi moc nepomohly... stejně by asi byl člověk viditelný pro všechny, ne? Já bych byla pro uvážlivější volbu smajlíků ze strany autorů... a jejich respektování ze strany "kritiků". Mně třeba můj smajlík "šetřete mě, prosím" docela dobře funguje... nikdo mi nikdy nic špatného nenapsal. Ale nevzniká tím ve mně ani mylný dojem, že by moje básně byly tak "dobré"... Prostě tím smajlíkem jen vyjadřuju, že nemám potřebu se s nikým srovnávat ani nikoho hodnotit - a nemám ani žádné literární ambice. Čtu to, co se mi líbí - a necítím se být literárním kritikem, abych soudila druhé... co se mi líbí, někdy okomentuju, a to, co mi není blízké, nekomentuju, protože tomu nerozumím (to ale neznamená, že se to nemůže líbit mnoha jiným lidem). Takto se tady cítím dobře... a chápu, že každý to má jinak. Obecně si ale myslím, že necitlivá kritika může dost ublížit třeba člověku, který do básně vložil svoje srdce - a to, co je "za" básní, je pro něj velmi zranitelným místem. Zahlédla jsem tu nějaké takové starší komentáře, které se mě dotkly, ač nebyly na moji adresu... I komentovat a kritizovat je umění, ve kterém kritik vypovídá leckdy možná víc o sobě, než o kritizovaném autorovi.
přidáno 14.01.2015 - 15:05
komentářů96(44.)
Orionka: to, co píšeš, má hlavu i patu a souhlasím.. v podstatě je to vše asi nejvíc o tom, uspořádat si to v sobě, nenechat se rozhodit tím, co mi nesedí a hledat si to své..

já si tedy taky neumím představit, že bych psala koment dle nějakého scénáře.. na druhou stranu by mě zajímalo, co vůbec pro lidi znamenají "kvalitní" komentáře.. co za tím vidí..

pro mě je kvalitní komentář ten, který mi naznačí, jak na něj dílo zapůsobilo a co v něm vidí špatně po formální stránce.. tomu prvnímu dávám zcela jistě přednost, ale to druhé je pro mě stále zajímavé a stojím o to také, pokud někomu stojí za to, mi okomentovat.. :)
přidáno 14.01.2015 - 14:54
komentářů96(43.)
Amelie M.: Severákův návrh na "algoritmus" správného komentáře chápu jako vtip, ale možná to myslel vážně. Nevím, já si to nějak neumím představit, chtěla bych to vysvětlit konkrétněji :).
Ke skupinám... no já si je tak nějak vytvářím uměle. Protože komentuji docela dost, tak si dělím autory do několika typů, ani ne tak podle smajlíků, které občas nejsou vypovídající, jako spíš podle zkušeností s jejich reakcí na kritiku. Některé čtu a komentuji pravidelně. Jiné občas přečtu, ale už vím, že jim kritika nevoní, tak se většinou nevyjadřuji nebo jen, když se mi dílo líbí a můžu i chválit. A některé z tohoto důvodu už ani neotvírám - vím, že chválit bych nemohla a o kritiku nestojí. Nechci být neupřímná a snažím se hodnotit spravedlivě, protože chválit někoho jen z důvodu, že je citlivější, by nebylo fér vůči autorům, u kterých se servítky brát nemusím. Výjimkou jsou děti a úplní nováčci... ale to je asi pochopitelné :).
Pokud by se skupiny autorů vymezily striktně, bylo by to pro mě asi jednodušší, ale nevidím problém ani v současné situaci. Pokud máte pocit, že můj přístup je špatně a měla bych ho změnit, prosím napište :).
přidáno 14.01.2015 - 14:38
komentářů96(42.)
Psavec: Myslím, že jsi zbytečně vztahovačný. O maštění ega tady nikdo nepsal a tvoje jméno vůbec nepadlo. K teatrálním odchodům jsem se vyjádřila obecně, setkala jsem se s takovým chováním několikrát tady a daleko častěji jinde - směšné mi připadá vždy. Tvůj odchod teatrální není a ani tak nebyl míněn, jak vysvětluješ, tak proč by se tě můj názor měl dotknout? Přeji hodně úspěchů jinde a chápavé čtenáře :).
přidáno 14.01.2015 - 14:37
komentářů4(2.)
toto mě chytá

"Počítají se slova,věty myšlenky
co na dně sklenky
padají do tvého srdce"

"zbude tu kostra bez pocitu
bez života...
Čas."

.. to ostatní mi lehce uniká.. asi bych to ještě poupravila..
přidáno 14.01.2015 - 14:28
komentářů96(41.)
.
.
.
.
.
________________________________________________________________


NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH
________________________________________________________________







tak co? zkusíme dojít k nějakému řešení? :) vidí někdo řešení ve skupinách anebo v tom, jak navrhuje severak - napsat postup na psaní kvalitního komentáře, či máte někdo návrh na nějaké jiné řešení, které by mohlo vést k větší stabilitě a úrovni psanců, aby se tu tak nějak všichni cítili dobře a dokázali tu najít to své? je to jen o ochotě všech zúčastněných něčemu ustoupit a něco podpořit.. díky..
přidáno 14.01.2015 - 14:20
komentářů96(40.)
Orionka: Proč to píšu? Chtěl jsem Ti vysvětlit, že jsem čekal na puertuv komentář k povídkám. On si však hraje na mrtvého brouka, zato některé hlášky, že si tu mastím ego či teatrální odchod jsou dostatečným důvodem k odchodu. Přeji všem mnoho tvůrčích úspěchů.
přidáno 14.01.2015 - 13:26
komentářů96(39.)
Psavec: Nevím, proč mi to píšeš, ale nedá mi to a zeptám se: proč odcházíš? Cítíš se uražený? Kvůli necitlivé kritice? Aby tvůj odchod nebyl jen teatrální? Nezlob se, ale všechny tyhle důvody mi připadají poněkud pošetilé. Nicméně tvoje rozhodnutí respektuji, hodně štěstí.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

Wprices.com

Životní náklady - Všechny ceny na jednom místě

© 2007 - 2025 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming