

dejchat stejnej vzduch...mít stejnej pohled na svět
Voňavý vlasy a chuť a Tobě to docela stačí. Mě to taky stačí
HŘÍCHY.
Do zdi škrábu Tvoje jméno,
v prach se obrátíš.
POTŘEBY.
A když Ti ostříhám vlasy, do rána narostou znova...
....a takhle je to se vším.
A na závěr dvě parádní metafory.
Někdo se může snažit roky a stejně bude pořád psát ty svoje olepený blemci, za něž se mu ostatní budou snažit založit nový stát. Někomu stačí hodinka a ani netuší jak ty ostatní dostal svým dílem do kolen.
Voňavý vlasy a chuť a Tobě to docela stačí. Mě to taky stačí
HŘÍCHY.
Do zdi škrábu Tvoje jméno,
v prach se obrátíš.
POTŘEBY.
A když Ti ostříhám vlasy, do rána narostou znova...
....a takhle je to se vším.
A na závěr dvě parádní metafory.
Někdo se může snažit roky a stejně bude pořád psát ty svoje olepený blemci, za něž se mu ostatní budou snažit založit nový stát. Někomu stačí hodinka a ani netuší jak ty ostatní dostal svým dílem do kolen.


Zátiší s mým ovocem...Moc se ti to povedlo a právem je to na špici.


black.heart: Omlouvám se, mě učili ruštinu :-)


kmotrov: ale my ho tam daly... ja jsem v prekladu temne /cerne/ srdce a Me ja a ty a vscihni ostatni. ;)


LUKiO: Souhlasím, poslední dvě sloky jsou super, jenže když se do obsahu nedá jméno, tak časem nikdo nebude vědět, kdo komu předával. Zakomponovat do toho jméno toho, komu se to předává je překážka, která by se na týhle trati měla zdolat. Předchozí sloky nejsou tak působivé, ale autoři tu překážku zdolali. V ideálním stavu by vznikla nekonečná báseň, kde by byla všechna autorská jména a všichni zanechali otisk své tvorby.


taron: Mezi Korinťanem a taron je dost značný rozdíl. Korinťan totiž netančí jen „křesťanský folklór“, z něj ta povýšenost přímo prýští.
Doufám, že Vladan už nebude při smyslech, až ho potká milost! :-)
Doufám, že Vladan už nebude při smyslech, až ho potká milost! :-)


taron: „Ano, má rád všechny stejně, ale všichni nemohou být na stejné pozici ..každý jsme někde a jde o to umět to přijmout ....“ – tak to je fikané. Já to přemluvím do „současna“:
Ano, všichni máme stejná demokratická práva a stejné potřeby, ale všichni nejsme ve stejné pozici, někdo je nezaměstnaný, někdo má milionové příjmy – jde o to umět to přijmout. - Takže dnešní svět je přímo božsky spravedlivý!
Já bych řekl, že byznys na pokrytectví nemá vliv, že neupřímný člověk bude neupřímný i mimo byznys a upřímný zůstane upřímný i v byznysu – jen se to někomu hodí spojit kapitalismus (byznys) s neupřímností. A ano souhlasím s tím, že dokud budou „u vesla“ většinou lidé neupřímní, podrazáci a korytáři, tahle společnost (!!! ne ekonomika) to nikam nedotáhne. Chyba je ve společnosti v tom, že individuální odpovědnost nahradila státní nezodpovědností - jsme opět u koncepce sociálního státu.
Ano, všichni máme stejná demokratická práva a stejné potřeby, ale všichni nejsme ve stejné pozici, někdo je nezaměstnaný, někdo má milionové příjmy – jde o to umět to přijmout. - Takže dnešní svět je přímo božsky spravedlivý!
Já bych řekl, že byznys na pokrytectví nemá vliv, že neupřímný člověk bude neupřímný i mimo byznys a upřímný zůstane upřímný i v byznysu – jen se to někomu hodí spojit kapitalismus (byznys) s neupřímností. A ano souhlasím s tím, že dokud budou „u vesla“ většinou lidé neupřímní, podrazáci a korytáři, tahle společnost (!!! ne ekonomika) to nikam nedotáhne. Chyba je ve společnosti v tom, že individuální odpovědnost nahradila státní nezodpovědností - jsme opět u koncepce sociálního státu.


1kor13: Hanebné není to, že neznáš dějiny křesťanů nazpaměť, ale to, že se za totéž jiným vysmíváš…
Máš pravdu, ARU neznám, ale podle toho, jak tě štve, to mohl být zajímavý člověk… :-)
Představ si, že bod 2 jsem pochopil! Je to pro tebe zřejmě tak překvapivé, že mi to tu opakuješ už podruhé. Tak i já opakuju, ano, všiml jsem si, že porovnáváš důvěryhodnost novozákonních textů vzhledem k jednomu kousíčku papyru. Znamená to snad, že nesmím pochybovat o důvěryhodnosti evangelilí obecně? (a to nemluvím o apokryfních evangeliích)
Velice nerad bych se ti pokoušel někdy podsunout nějaké záměry vůbec, natož ty, které jsi neměl! Ovšem přímo trestuhodné by ode mne bylo, kdybych se ti pokoušel podsunout závěry, které jsi měl!
A neznamená náhodou, že když ti moc nejde „svědectvím života – být příkladem“, tak nejsi dobrý křesťan?
„Iste občas sa vyskytne zaujímavá debata, ktorá sa môže aktérov niekam v živote posunúť, ale to len v prípade, že sa považujú za sebe rovných.“ - no tak se podívejme, jak vypadá, když 1kor13 otvírá debatu rovného s rovným: tvoje první rekace – posměšně (ale blbě) použitá logika na Alexandra Velikého, později v nouzi prohlášená za vtip – tak vypadá diskuze rovného s rovným dle křesťana! Druhá reakce rovného s rovným byla označení za trapného a doporučení studia dějin – leč ukázalo se, že „odborník“ ví stejné kulové – a to není trápné? Třetí reakce – povyšování a snaha poučit o délce života vpřed 2000 lety – opravdu zářivé použití logiky! Mám pokračovat? Od počátku si dával najevo, že na tebe prostě nemám! ŽE ty jsi někdo a že já mohu být rád, že se mnou milostivě ztrácíš čas! A nakonec máš tu aroganci označit mě za člověka, který „lebo Vladan nás dvoch už z princípu považuje za hlupákov“! Chtělo by to trochu méně povyšování se, tím spíš, že googlíš stejně jako já – ovšem u tebe to je projev vysoké inteligence, kdežto u mě to znamená, že „nemá ani páru“. Kdybych mohl, doporučil bych ubrat trochu na sebejistotě a povyšování, ale neodvažuji se radit :-)
Máš pravdu, ARU neznám, ale podle toho, jak tě štve, to mohl být zajímavý člověk… :-)
Představ si, že bod 2 jsem pochopil! Je to pro tebe zřejmě tak překvapivé, že mi to tu opakuješ už podruhé. Tak i já opakuju, ano, všiml jsem si, že porovnáváš důvěryhodnost novozákonních textů vzhledem k jednomu kousíčku papyru. Znamená to snad, že nesmím pochybovat o důvěryhodnosti evangelilí obecně? (a to nemluvím o apokryfních evangeliích)
Velice nerad bych se ti pokoušel někdy podsunout nějaké záměry vůbec, natož ty, které jsi neměl! Ovšem přímo trestuhodné by ode mne bylo, kdybych se ti pokoušel podsunout závěry, které jsi měl!
A neznamená náhodou, že když ti moc nejde „svědectvím života – být příkladem“, tak nejsi dobrý křesťan?
„Iste občas sa vyskytne zaujímavá debata, ktorá sa môže aktérov niekam v živote posunúť, ale to len v prípade, že sa považujú za sebe rovných.“ - no tak se podívejme, jak vypadá, když 1kor13 otvírá debatu rovného s rovným: tvoje první rekace – posměšně (ale blbě) použitá logika na Alexandra Velikého, později v nouzi prohlášená za vtip – tak vypadá diskuze rovného s rovným dle křesťana! Druhá reakce rovného s rovným byla označení za trapného a doporučení studia dějin – leč ukázalo se, že „odborník“ ví stejné kulové – a to není trápné? Třetí reakce – povyšování a snaha poučit o délce života vpřed 2000 lety – opravdu zářivé použití logiky! Mám pokračovat? Od počátku si dával najevo, že na tebe prostě nemám! ŽE ty jsi někdo a že já mohu být rád, že se mnou milostivě ztrácíš čas! A nakonec máš tu aroganci označit mě za člověka, který „lebo Vladan nás dvoch už z princípu považuje za hlupákov“! Chtělo by to trochu méně povyšování se, tím spíš, že googlíš stejně jako já – ovšem u tebe to je projev vysoké inteligence, kdežto u mě to znamená, že „nemá ani páru“. Kdybych mohl, doporučil bych ubrat trochu na sebejistotě a povyšování, ale neodvažuji se radit :-)


loner: Vím ,že jsem nepoučitelná , ale...mě Korinťan připomíná mě ...učí se, fandím mu , on jen nebere věk člověka jako něco základního pro diskusi , měl by i neměl ...já nevím ...já ...prostě si zase myslím ,že na to má ještě věk být zbrklý ...ve skutečnosti to tak určitě nemyslí , jsou to jen emoce..a o těch já něco vím ...a vy též ...vyspíme se a bude fajn , dobrou :)


1kor13: v tyhle diskusi jsi mrhal cas 15x ... ale asi ti to neni dost ... :)


1kor13: A nemáš v Písmu , že nás budou považovat za blázny ? Máš ...nic si z toho nedělej ...my si o nich můžeme myslet to samé :)))) Hele, teď vážně ....prostě víme, že milost Boží je dána ..a ne všem , prostě Vladan ještě nebyl zasažen milostí ..takhle bych to ukončila :) No , ale myslím , že jednou bude...má na to , on se pohybuje kousek , kousíček od pravdy...jenom mu něco brání udělat ten krůček , tak to vidím já , ale prostě mě nepřísluší to nějak hodnotit, nebo ho nějak hodnotit...kašlu na to , až bude čas, tak prostě bude ten správný čas..ještě nenadešel ...


rád by som upozornil, že žiadne zbrane som nemal v úmysle vyťahovať a áno, trochu mi pri písaní niektorých komentárov stúpol adrenalín. Ten kto ma aspoň trochu pozná vie, že neznášam dohadovanie sa pod dielami a považujem to za zbytočné a nikam nevedúce mrhanie časom.
Iste občas sa vyskytne zaujímavá debata, ktorá sa môže aktérov niekam v živote posunúť, ale to len v prípade, že sa považujú za sebe rovných. To v tomto prípade neplatí lebo Vladan nás dvoch už z princípu považuje za hlupákov, ktorý svoj život podriaďujú rozprávkam a ja zase nedokážem brať vážne niekoho kto rozpráva o tom, o čom nemá ani páru a všetko čo o problematike "vie" si tak maximálne vygoogli na internete.
Iste občas sa vyskytne zaujímavá debata, ktorá sa môže aktérov niekam v živote posunúť, ale to len v prípade, že sa považujú za sebe rovných. To v tomto prípade neplatí lebo Vladan nás dvoch už z princípu považuje za hlupákov, ktorý svoj život podriaďujú rozprávkam a ja zase nedokážem brať vážne niekoho kto rozpráva o tom, o čom nemá ani páru a všetko čo o problematike "vie" si tak maximálne vygoogli na internete.


1kor13: Jsi mladá , horká hlava....správně si myslím ,že bys měl i Vladanovi prokazovat úctu , byť má jiný názor, než my...myslím ,že tudy cesta nevede...nicméně, vím ,že život tě pomaličku naučí a obrousí , kde obrousit potřebuješ ....a není to tak dávno ...vlastně taron je horká hlava, doteď , i když už ne tak mladá ...:))) a to je k větší ostudě, než Korinťanovi ....takže chápu tvou horkou hlavu , ale pokud se nějak nezklidníš v unáhlených soudech dopadneš jak taron , půjdeš do všeho po hlavě a já mám boulí :))auva, auva :)


Vladan: Já se nemusím držet Bible ...já chci ...dělám to ráda...a ano , navrhuji složit zbraně a vzájemně se tolerovat, 1kor13 totiž neví ,že my dva už jsme několikrát vzkřížili zbraně a bylo to o ničem , ...i když :))) Já zase musím poděkovat Vladanovi za spoustu námětů, nad kterými jsem přemýšlela...a .. a už jsem někde několikrát psala, jak jsem ráda, že tu jsi a vážím si tě ? :)))) Určitě nepsala :) Tak to píšu teď a není to vlezdoprdelky, tak to neberte...já ..já jsem dokonce chtěla napsat i úvahu o tom ,jak Vladan a Guli posunuli taron zase kousek dál , teda oni mě tam odkopali , pardón , tak je to myslím trefnější :)


Vladan: Ó prepáč, že nepoznám celé dejiny kresťanstva spolu s literatúrou naspamäť. Jak hanebné, že to o sebe tvrdím.. počkať, nikdy som to netvrdil :)))
A očividne nie si na tomto webe dosť dlho aby si poznámku o operencovi pochopil, bola to narážka na jedného človeka, ktorý tu vystupoval pod pseudonimom ARA. Tvoje chovanie je veľmi podobné tomu jeho. Tiež mal vo zvyku otáčať si význami tak ako sa mu to hodí a donekonečna opakovať "niečo" aby o tom presvedčil druhých.
A snažiť sa o urazenie tvojej osoby by bolo nanajvýš zbytočné. Nebudem nosiť drevo do lesa.
Bod 2. hovorí o porovnaní dôveryhodnosti dochovaných záznamov novozákonných textov OPROTI jednému papyrusu o rozmeroch pár štvorcových centimetrov. Nesnaž sa mi podsunúť zámery, ktoré som nemal.
Správne si napísal, že viera nie je o dôkazoch a dokazovaní ale o VIERE a tej sa dá druhého presvedčiť len tzv. svedectvom života - byť príkladom. To mi nikdy moc nešlo ani v reálnom živote a na internete sa o to ani nepokúšam, lebo by to nemalo žiadny zmysel.
A očividne nie si na tomto webe dosť dlho aby si poznámku o operencovi pochopil, bola to narážka na jedného človeka, ktorý tu vystupoval pod pseudonimom ARA. Tvoje chovanie je veľmi podobné tomu jeho. Tiež mal vo zvyku otáčať si význami tak ako sa mu to hodí a donekonečna opakovať "niečo" aby o tom presvedčil druhých.
A snažiť sa o urazenie tvojej osoby by bolo nanajvýš zbytočné. Nebudem nosiť drevo do lesa.
Bod 2. hovorí o porovnaní dôveryhodnosti dochovaných záznamov novozákonných textov OPROTI jednému papyrusu o rozmeroch pár štvorcových centimetrov. Nesnaž sa mi podsunúť zámery, ktoré som nemal.
Správne si napísal, že viera nie je o dôkazoch a dokazovaní ale o VIERE a tej sa dá druhého presvedčiť len tzv. svedectvom života - byť príkladom. To mi nikdy moc nešlo ani v reálnom živote a na internete sa o to ani nepokúšam, lebo by to nemalo žiadny zmysel.