Nijak zvlášť na větvi z téhle tvojí básně tedy nejsem. Všechno to archaično na mě dopadá a moc čerstvě nezní (slova jako dít, přec...) a ty rýmy, no... rýmy se vždycky zlepší, to chce jen cvik. Ale styl se upravovat nedá. Styl je třeba si uvědomit a odhodit. Odhazovat jeden styl za druhým a otvírat dveře novým a novým a když žádné nejdou vytvořit vlastní. Máš odvahu změnit svůj styl? A koneckonců i téma? Čím dřív, tím líp.
Nu mně se to líbí málo. Polopaticky vyjádřená láska mi jako vyznání moc nezní. Jakoby lásku definovala pořád ta samá slova: miluji tě, srdce, oči.... Psát o lásce se zdá být jednoduché, protože básní o lásce jsou miliony. Jedna jako druhá, dočtete ji a už nevíte o čem byla...no jo o lásce, ale že by to byla nějaká určitá láska? Ne. To nikdy. Jen někdy máte pocit, že čtete opravdu zamilovanou báseň. Psát básně o lásce, tak aby každý pochopil a našel tam tu lásku je sakra těžké. Nejde tam to blbé přeslazené růžové slovo láska jen vmáčknout mezi kvanta dalších přezrálých slov jako je srdce a další rádoby symboly lásky. To není láska, to je jen fasáda. Láska není jen o štěstí a pocitech rozkoše. Pravá láska taky bolí a je hnusná. Proč někdo nenapíše opravdickou báseň o lásce? Proč i moje verše o lásce jsou tak hnusně nasládlé a lepkavé? Copak to nejde napsat jinak? Napsat zamilovanou báseň tak, aby to nebylo trapné klišé?
No on Martin ma svetle chvilky - tahle k nim moc nepatri
Yana: rad bych mel tak jasno, jako ty. Bohuzel vsak nemam.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
slečna Lily [18], nevěrná [17], Alex07 [14], Tajemný [14], Máňa na koni [2]» řekli o sobě
Erien, potulný bard řekl o Severka :Hvězda naděje.....její světlo neroste ani neslábne....Je neměnou skutečností. Její slova dokáží vnést světlo i do těch nejtemnějších chvil.....Velmi si vážím jejího přátelství E

