81.92
hodnoceno 18
Když jsem objevil tuhle soutěž, to téma hned ve mně cosi nastartovalo a já to pojal jako malou parodii... I když stát se to skutečně, tak to vážně nevím, jak bych reagoval!;o)))
kategorie básně/erotika, sex
čteno 1185(43)
posláno 0


Po ulici si to šinu,
mysl má je splínu host,
málem přejet byl jsem, kynu...
Za volantem sexi kost!

Pětky kozy, oči snící,
tělo bohům pro radost,
rty jak jahody zrající,
i něžná tvář krásná dost!

Brzdí, dveře otevřela
mi s kouzelným úsměvem:
"Nastup! Chceš svést? " zmámen zcela
už vedle ní seděl jsem...

K zemi sešlápla plyn zcela,
vůz se změnil v raketu,
Bože můj! Ach co to dělá?
Ručka šmátralka je tu!

Lapen jako rybka v síti
si tu rázem připadám.
"Jářku, tohle nesmí býti!
Ženu, dítka doma mám!

Synové jsou Tvého věku,
já jsem pro Tě příliš stár!"
Ručku za smutného vzdechu
stáhla a vůz rázem stál...

"Když je to tak, nenaléhám,
i když ses mi líbíl dost,
takového muže hledám,
ne medvídka pro radost!"

...a tak děva vzdychajíce
odbočila doprava,
zakotvila u krajnice,
vzdychla:" Sbohem, Lásko má!"



Epilog:

"Náhle slyším mobil pípat:
Vstávej spáči, už je čas!
Nemůžeš tu takhle hnípat!
Do práce jít musíš zas!"

Bože, to je probuzení!
Tak to jen sen se mi zdál
za raního kuropění,
v němž jsem dobrudružství vzdal...
přidáno 27.12.2014 - 22:42
Zamila: Děkuju, Jájinko! Nemyslím, že je to zas tak kvalitní, třeba ty rýmy věku-vzdechu jsou děsný...Šlo hlavně o to stihnout tu soutěž a když mne už napadlo to téma, vypálil jsem to od boku! Vlastně jsem nejprve složil tu poslední sloku, v níž je celý název tématu a pak, když jsem takto splnil zadání, už jsem si jen hrál s obsahem!:-)))
přidáno 25.03.2013 - 18:38
:-D To je dobrý :-) :-) Obdivuju kvalitní básně s dějem, je to fuška :-)
přidáno 21.06.2008 - 16:09
Jsem rád, že se Ti to líbí, Jiřinko! Ataque mne to nějak hřeje u srdíčka...Víš???
přidáno 20.06.2008 - 20:55
uživatel smazán
Krásný.....víš?
přidáno 19.06.2008 - 20:23
Nějak jsem v té své reakci na komenty nasekal moc chyb, ale nejde to kupodivu už změnit. Je fakt, že se mi to kouslo a musel jse se znovu přihlašovat. Takže si opravte slovo ovšenm na ovšem rými na rýmy a třeba i další věci, co mi unikly. Ta nemožnost to opravit mne nemile překvapila...Možná jsem těmi pokusy něco s tím udělat promrhal ten čas. Ale dnes se mi to kousalo i na saspi a z jiného počítače než je tento! Prostě vyšší moc!;o)
přidáno 19.06.2008 - 20:07
Děkuji všem za milé komentáře. Nechtěl jsem tu psát nic převratného, spíše opravdu jen takový lehčí pohled na život jaký někdy je, i s tou s nezbytnou špetkou humoru, která snad trochu obrousí hrany! Prostě mne to tak nějak napadlo, to veršované téma bylo taky děsně inspirující, ataque: Je to tady! Moc jsem nad tím nespekuloval, spíchnul jsem to vlastně ve chvilce, ani jsem to málem nestačil ťukat do kláves!/To už se datlům jako já stává!;o)/ Když to na mne přijde, je i blesk vedle mne jen můj pomalejší brácha!;o)))
***Myslím, že takové soutěže jsou moc fajn! Zkoušel jsem si tu i ty hrátky se slovy, náhodná seskupení předem daného počtu vygenerovaných slov mi dala velmi zajímavé sestavy. Myslím, že i tak by se dala získat témata pro nevšední dílka! /Povinný obsah vygenerovaných slov, pro začátek by jich nemuselo být tak moc!/. Trochu mne ovšenm zklamalo, že mi to nenacházelo na daná slova rými, ač já jich třeba věděl několik. To by ještě chtělo doladit...Jinak bych byl třeba i pro takové fórum ve formě brainstormingu, kde by se psaly nápady na témata a bodovalo by se to jako dílka a z toho by taky ledacos zajímavého mohlo vzejít!
přidáno 18.06.2008 - 18:42
Líbí se mi ten konec:-D Když si je někdo i ve snu vědom povinností, tak to může ráno naštvat...
přidáno 18.06.2008 - 15:43
no jak se jiz vyjadrili kolegackove psanci...dobra srandicka...i zasmala jsem se:)) ale basne moc hodnotit neumim...takze spis neobjektivne davam...cislo:))
přidáno 17.06.2008 - 22:22
Dobrá srandička.:o)
přidáno 17.06.2008 - 16:32
Život musíš brát s humorem,
jinak nelze žít snad!
Tak honem do hrsti své vem
rozum a zkus se smát!;o)
přidáno 17.06.2008 - 16:30
Dobré metrum. Podobný námět se mi na mysl také původně vloudil.
přidáno 17.06.2008 - 16:30
K tomu se vrátím! zajímavý!
přidáno 17.06.2008 - 15:35
asi tak jak se to tu pise... ale presto to ocenuji vice nez jina dila... :)
přidáno 17.06.2008 - 11:42
... celkem dobrá legrácka ... ale zase nic moc objevného ...
přidáno 17.06.2008 - 10:32
Podle komentářů to zřejmě je právě takové, jaké to být mělo! Prostě taková lehká parodie na život, jakou člověk píše ve chvílích, kdy všechno je spíše naopak! A tak si říká: Honem se všemu zasměj, ať nad tím nemusíš brečet! A tohle je takový pokus ten postoj zrealizovat...Věřím, že ti, co budou mít více času, zkušeností i pohody v duši, napíšou něco náročnějšího s pečlivým vykreslením profilů postav ataque...;o)
přidáno 17.06.2008 - 09:21
Pro zasmání dobrý, akorát v tom nebylo žádné překvapení, čekala jsem, že to někdo pojme takhle a hele...hned první dílko.
přidáno 17.06.2008 - 00:15
Asi tak. Legrácka to je dobrá, ale přeci jen bych očekával něco vážnějšího. :)
přidáno 17.06.2008 - 00:03
pobavila mě, ale asi tahleta díla neumím moc hodnotit:)...ale jinak "hezká parodie":)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Byl to jen sen... : [81.9230769231] | trvalý odkaz | tisk | pdf
»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
derrry řekla o Nikytu :
Moc ráda ji čtu a moc ráda s ní prohodím občas pár písmenek mejlem. Chytrá holka s hlavou v oblacích a nohama na zemi. :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku