46.57
hodnoceno 15
kategorie básně/ostatní
čteno 663(25)
posláno 0
...strach kluka, co zapálil listí na hřbitově
(Pak utek')
... svůj čas pro tebe
... poslední slova mojí mámy
... co by se za nehet vešlo
... ponaučení
... doteky ňader
... svou první lež
... Tvé jméno, černovlásko ze snů
... samotu



Zn.: SPĚCHÁ.
přidáno 08.12.2019 - 16:22
gajda: A propos: i když spoustu děl píšu z ženského pohledu, tady šlo rozhodně o doteky ženských ňader o mužskou hruď ;) Ale jak už jsem napsal 4.12.: dnes bych je škrtnul.
přidáno 08.12.2019 - 16:20
Orionka: Děkuju. A já jsem za to moc rád, že jsi nebyla ovlivněna osobou autora. Tím je hodnocení kritičtější a upřímnější. :-)
přidáno 07.12.2019 - 23:34
milancholik: Zpětně si říkám, že kdybych znala autora, určitě bych to vnímala jinak a pozitivněji, protože tě ráda čtu. Ale takhle v soutěži bylo tvoje dílo sirotek, vydané napospas. Asi mu bez záštity autora něco chybělo - pro mě. Je moc zajímavý, jak vnímání děl funguje. A bez soutěže bychom to nevěděli.
přidáno 04.12.2019 - 19:56
Děkuji všem za komentáře, za ty příznivé, ale i ty kritické.
človiček: gajda: S těmi ňadry jsem otálel, rozmýšlel, či je tam vůbec dát...a dnes si myslím, že tam nepatří.
Orionka: Je mi líto, že ti to připadá falešné. Jsou to opravdu střípky mých vzpomínek, které si sice přesně nepamatuji, ale to by jim nemělo ubírat na pravdivosti. Jen to asi neumím správně vyjádřit. Omlouvám se.
Dott: Doufal jsem, že se to povede, zřejmě jsem se mýlil. Omlouvám se.
LUKiO: Děkuju za pochvalu i kritiku, myslím, že je v soutěži mnoho lepších děl od toho mého.
Birtiri: Ano, je to takový hrubý a hodně úsporný nástřel mého života, v tom ses nemýlila. Děkuji za vlídná slova :)
přidáno 03.12.2019 - 19:59
Ačkoliv je to na první pohled jen výčet věcí k prodeji, strohé to rozhodně není. Připadá mi to, jako by to měl být skoro celý život. Je to krásné především pro svou obrazotvornost, moc se mi líbí :).
přidáno 03.12.2019 - 16:22
... hezký ;)
přidáno 03.12.2019 - 12:35
… doteky ňader.... hmm, jedněch a těch samých o sebe nebo vlastních a cizích? A... dobře, trochu jsem odbočil. Je to psané vážně a svižně a ta samota na konci tomu dodala trochu hloubky. Ale stejně ve mně rezonují ta ňadra jako nejplastičtější představa, čemuž je mi vůči posledním slovům mámy poněkud líto. Působí to nějak nevyspěle.
přidáno 29.11.2019 - 11:16
Výborné.
přidáno 28.11.2019 - 16:08
pěkné
přidáno 28.11.2019 - 12:22
Připadá mi to falešné. Jako náhodně poskládaná sbírka slov a obrazů, která by měla vyvolat kýženou atmosféru a zapůsobit na čtenáře... jenže to prostě nefunguje. Pardon, tohle mě neoslovilo.
přidáno 28.11.2019 - 08:04
začátek mne zaujal, i pár obratů dál, ale asi jsem čekala o něco víc..
přidáno 28.11.2019 - 07:17
Chápu, ale...neprodávat. Docela se mi to líbí, hlavně tedy ten obsah. Samotné zpracování mi úplně nesedlo. Ale každopádně je to jedna z těch lepších v soutěži.
přidáno 27.11.2019 - 19:17
Pěkný bazarový zboží kromě těch ňader,aspoň doufám,že nebyli tak starý.Tohle neudáš ani na sběrném dvoře.Pointa skvělá.Co dopis na rozloučenou?:-)
přidáno 27.11.2019 - 11:36
Ta je smutnááá
přidáno 27.11.2019 - 09:33
Meh. O čem je zachycení pocitu do básně, když se ti to nepovede?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Prodám... : [46.5714285714] | trvalý odkaz | tisk | pdf
»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
kmotrov řekl o Yana :
Ve své tvorbě se umí se obrátit naruby (tak, že to co je uvnitř, je vidět zvenčí) až to vyrazí dech. Je věčnou dívkou a věčnou mámou, byla taková vždy a na vždy taková zůstane.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku