50.79
hodnoceno 10
kategorie básně/ostatní
čteno 845(30)
posláno 0
Měsíční blatouch tančí seno
Smyslná bárka roste z medu
Zatrpklé morče zapoměno
Usadí křehce neposedu

Koryto hledá svatou tečku.
Vzedmutá alej hoří tichem
Kovaná brada na zpátečku
vřítí se do snu s holým břichem
přidáno 08.06.2018 - 14:46
Mlčeti Zlato: Přesně tak! Víš, kolik překlepů a chyb mám já ve svých komentářích, které dříve nešly ještě těch asi deset minut opakovat? Teď to jde, ale i tak lecos přehlédnu, ač to čtu po sobě!
Jj, soutěžení je milá změna, samozřejmě je milé, když se někomu líbí, co složíš, ale svět na tom nestojí! Je to jen způsob, jak být v kontaktu i s mnoha milými lidmi, byť je člověk nikdy nepozná. :-)))
přidáno 08.06.2018 - 14:37
shane: Já to tak neberu. Na soutěži mi moc nezáleží, ale je to fajn společenská akce :-). No a pokud jde o tu hrubku, tak jsem docela rád, že tu zůstane. Člověk si má uvědomit, co je podstatné.
přidáno 08.06.2018 - 13:19
Mlčeti Zlato: Z toho si nic nedělej, je to přece jen hra! I když každý chce vyhrát...Ty se aspoň umístíš do třináctého místa, já vůbec! Měl jsem vysoký cíl: skončit v první pětce, ač píšu vázaně. A tak jsem to odkládal na poslední chvíli (i když tréninkovou blbůstku jsem přidal už k zadání a jsou tam nejen ta čtyři slova!) a při vkládání se to šprajclo a systém už to nevzal. Mám to v jen v deníčku (Romance...). Ale budou i další soutěže a těch se snad ještě dožijeme! :-)
přidáno 08.06.2018 - 09:07
shane: Zamila: Amelie M.: Tak jsem zjistil, že soutěžní dílka asi nelze opravovat. Tak to už tu ta hrubka zůstane napořád. Bude mi připomínat, že než udělám COMMIT, musím si dobře rozmyslet, že chci předchozí INSERT opravdu vykonat. Chtěl a nechtěl jsem napsat jen takovou blbůstku, bez ambice dosáhnout nebeské klenby a mám radost z každého vnímavého čtenáře. Tedy děkuji.
přidáno 07.06.2018 - 21:29
měsíční
smyslná
zatrpkle
usadí

koryto
vzedmutá
kovaná
v řiti
přidáno 04.06.2018 - 15:00
Tady to někdo vzal zkrátka, byť ten trik s použitím všech zadaných slov v jediném verši jsem kdysi zkusil taky. Plusem je použití vázaného verše i to, že si autor/ka počítá slabiky. Ovšem do očí bije konec třetího verše! Schválně jsem si to našel, morče může být zapomenuto nebo zapomněno! :-)
https://cs.wiktionary.org/wiki/zapomenout
přidáno 03.06.2018 - 17:39
Jsou tam silné momenty, které by mohly vcelku připomínat odvážný impressionistický obraz :-) Leč někde (a i díky té hrubce) to působí spíše komicky... Oceňuji však odvahu účastnit se s takovou básní soutěže :-D
přidáno 01.06.2018 - 12:09
Tohle je pro mě jak hudba nebo abstraktní obraz. Nehledám smysl, ale v duchu slyším rytmus a zvukomalebnost slov a rýmů. Líbí se mi zvláštní slovní spojení a pocity z nich.
přidáno 01.06.2018 - 05:37
ani nevím, proč se směju... cvok jsem? Cvok s holým břichem...
přidáno 01.06.2018 - 01:40
.. nějak se v ní nemohu najít.. navíc mě dráždí ten překlep..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
...a nebo tak : [50.7857142857] | trvalý odkaz | tisk | pdf
»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore, štiler
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Liss Durman řekla o kryndy :
Kryndy... Tady asi bez komentáře. Stejně nevim, jak ten náš sesterskej vztah vyjádřit takhle černý na bílým.. My víme a to je hlavní :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku