74.30
hodnoceno 10
třeba si to jednou přečte. srdce..?
kategorie básně/láska - zklamání
čteno 739(24)
posláno 0
bála jsem se ti podat ruku
tvý srdce v slzách polykat
uprostřed toho všeho hluku
zbejvá mi už jen utíkat
.

/před vlastním voláním o pomoc/
přidáno 24.04.2008 - 19:58
nadherna basen..

a fotka.....ach...../bohuzel nemame lepsi citoslovce na vyjadreni toho,co vyjadruje ach/...
přidáno 18.04.2008 - 19:44
Připadá mi to tak nějak vytržené z kontextu... Nevím, nějak mě to neoslovilo...
přidáno 18.04.2008 - 16:13
tak toto se mi velmi libi... ani nevim proc... je v ni neco velmi zajimaveho...
přidáno 17.04.2008 - 18:27
dnešní emo doba? proč to nazývání? neřekla bych. póza? ten, kdo rozlišuje na pózu a nepózu, je sám pozér. tak to vidim;)...
nejsem emo, nejsem disko, nejsem metal, nejsem punk, nejsem techno. nejsem nic z toho.
kdyby se přestalo takhle hloupě rozřazovat do kolonií, byl by svět víc otevřenej a myslim, že by všichni byli total v poho;)..

jinak jak souvisí dílo se vzkaem v láhvi? já to vidim jako metaforu, takže je to vzkaz srdci a ne zrovna tomu mýmu. v lahvi? ne...zase jen v srdci...
ať si to každej vyloží jak chce:-)
přidáno 17.04.2008 - 18:04
jo! pred vlastnim volanim o pomoc! silny... moc...
přidáno 17.04.2008 - 18:01
Slzy mi nevadí...;) je to ucelené...text plyne...ladí s obrázkem...
na toto soutěžní téma mi zrovna nesedí, proto hodnotím jen slovně...
přidáno 17.04.2008 - 16:17
Ano... Opět slzy... snad potřetí dnes... To už je podivné a nelíbí se mi to... JInak máš to hezky vyveršované, pěkně to odsýpá a nic mi nebije do očí... Jen ten námět achjo... Ještě to rozmyslím...
přidáno 17.04.2008 - 14:18
srdce by si mělo přečíst něco veselejšího.
přidáno 17.04.2008 - 14:07
zatim nejkrasnejsi..a ymslim, ze nejkrasnejsi zustane!...
fakt s eti to povedlo!

fotka enonuuno peknaa mooc!
přidáno 17.04.2008 - 10:09
je až zarážející, jak téma vzkazu v lahvi lidem evokuje slzy... tohle je obstojná výpověď, která snad ani nepotřebuje dál rozvádět, i když v dnešní emo době je možná trochu obtížný ji oddělit od pózy, ale zkusím tomu nějak věřit a zhodnotit...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
srdci : [74.3000000000] | trvalý odkaz | tisk | pdf
»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
pocitová řekla o Adrianne Nesser :
strasne stylova slecna...sama sebou jak to nejvic jde...co sem te stihla poznat/nepoznat tak si dobrej clovek. uprimnost vzdycky na prednich mistech. dik ze tu jsi...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku