65.67
hodnoceno 9
Co s prachama? Posledních pár šušní hoďte do kašny a něco si přejte.
kategorie básně/láska
čteno 945(29)
posláno 0
Fontána s vodotryskem
a já a ty
a naše rty
zamknuty
polibkem.

Do duhových kapek
šeptalas mi tiché:
Buď s bohem a dík.
Já tam zůstal,
tebe odvál
větrník.

Do duhových kapek
šeptám tiché: Vrať se mi.
Bloudím světem
labyrintem,
plním kašny mincemi.
přidáno 02.08.2009 - 10:21
Díky, že jste všichni přišli a květiny můžete nechat u sekretářky, já si je pak s věcnými dary vyzvednu.

Tedy: Tom má celkem talent vědmy, nu a má ravdu, že básnička na tohle téma vznikla mnohem dřív. Jenže byla tak blbá, že jsem sem nakonec musel vložit uplně jinou, novou.

Nikytu: To není ani tak větřík, jako větrník. (a ne ten cukrářský)

No a k tématu: Ano bylo blbé. To příští bude ještě blbější.
přidáno 23.07.2009 - 11:47
No moc mi nesedí to písmo jako pro slepého, ale text samotný je vcelku pěkný a povedený. Jelikož jsem sám vložil jednou za čas soutěžní dílo, tak se zdržím hodnocení... ale dal bych asi 90%, kvůli tomu písmu a možná bych uvítal aspoň ještě jednu povedenou sloku, aby účinek básně byl o něco delší... =)
přidáno 17.07.2009 - 23:49
Velice romantické :)
přidáno 17.07.2009 - 21:25
Nápad dobrý, ale s "Checháky" má pramálö společného. Tedy, alespoň podle mého názoru.
přidáno 17.07.2009 - 10:51
Je to jemné, křehké, taková momentka. Jen bych přehodila polibkem a zamknuty, ale jinak se mi to líbí. Takhle zpracovat zadané téma by mě asi nenapadlo :-)
přidáno 17.07.2009 - 10:49
Třetí sloka mi přijde kostrbatá, ani pořádně nevím proč. Snad pro to "vykradení" druhé sloky. Přesně tak, tady mi to nepřijde jako jistá forma refrénu. Ale vidím v tvém díle adepta na vítěze.
přidáno 17.07.2009 - 07:31
dalsi basen, kde odkazuje autor k tematu mincemi, ale vyznam slova chechtaky nikde nevidim... a i kdyby se to dalo pochopit tak, ze se ti smeje (chapej chechta), ze odesla, tak to tam nevidim... na to je to moc romanticke, aby se to stavelo do protikladu... basen ostatne je velmi hezka, tipuju puero.... hlavne ja tam zustal,/tebe odval/vetrnik... krasne originalni verse :)... myslim si, taky, zes mel basen drive nez tema, ale tak daleko uz zasahovat nebudu, pac ani nevim estli ses to ty... a stejne se mohu zmylit :)

suma sumarum: basen velmi krasna, pod slovo chechtaky se mi vubec nehodi..
přidáno 17.07.2009 - 01:04
Moc krásné...
"a naše rty zamknuty polibkem... Já tam zůstal, tebe odvál větřík"
Moc se mi to líbí:-)
přidáno 17.07.2009 - 00:43
no sláva (po těch co jsem přečetl jako předchozí), gratuluji, k zvládnutí tématu i k výslednému dílu, líbí se mi to...po dalším přečtení ještě víc...jednoznačný aspirant na vítězství...a v tématických jsem pěkně dlouho nehodnotil takhle vysoko...zaslouženě...

co bych změnil by bylo - zrušit slovo polibkem, místo zamknuty dát možná semknuty (ale u tohodle si nejsem jist), a poslední slovo mincemi dát na samostatný řádek, pak bych tomu dal absolutku :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Touha duhových kapek : [65.6666666667] | trvalý odkaz | tisk | pdf

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku