70.67
hodnoceno 14
Pamatujete se na nejúspěšnější soutěž na Nově, kterou uváděl Pavel Poulíček? Kde je ji konec, ptám se. Zájezdy důchodců se předháněly v ukázkách své inteligence a ty ceny! Perníkové srdce třeba, no to potěší ne? První pokus o umístění scénáře v psanecké soutěži, snad to někdo bude číst, je to krátké. A aby to bylo k tématu, jde o to neklást si žádné polemické otázky o tom, jestli to byla či nebyla nejblbější ale zároveň nejlepší TV soutěž jakou kdy Nova vymyslela, protože tak to prostě je a tečka.
kategorie scénáře/ostatní
čteno 2036(26)
posláno 0
KOLOTOČ

(soutěž s pouťovou tématikou)

role: Nabodávač, Poulíček, Marie, Karel, (a zájezd důchodců z Hradce)

Výstup první

(Znělka; ve studiu se točí duhový kolotoč, soutěžící se potí)

Poulíček: Soutěž, kterou právě sledujete, je váš oblíbený Kolotoč a my si představíme soutěžící: U modrého stolečku je paní Marie, dobrý den.

Marie: Dobrý den, jsem paní Marie z Tábora a mým koníčkem je pletení, luštění křížovek a čtení detektivek.

Poulíček: Děkuji, u červeného stolečku....

Karel: Dobrý den, já jsem pan Karel z Třebíče a rád čistím septiky a žumpy. (ohromný potlesk)

Poulíček: No jistě, a u žlutého stolečku...

Nabodávač: Jsem kníže Nabodávač 2. a k mým zálibám patří nabodávání na kůl.

Poulíček: A z jaké země jste přijel?

Nabodávač: Z Ukrajiny.

Poulíček: Tak to bychom měli a my se pustíme do hádání první tajenky. ...(po znělce pokračuje)...A v tajence je ukryt známý výrok Tomáše Garyka Masaryka. Začne... (Karel už točí)...Ale začne paní Marie, pane Karle....A vytočila jste si hned tisíc bodů a žeton.

Marie: Hmmm tak třeba Ž jako vana.

Poulíček: Je mi líto, ale Ž tam není. Točí pan Karel...áha bankrot. Pan kníže?

Nabodávač: (Točí, div kolo nezlomí) Ž jako kůl!

Poulíček: Bohužel, Ž tam není, paní Marie....200 bodů a..?

Marie: Ž jako, jako..

Poulíček: Bohužel, Ž tam není, ale zkuste třeba V, V jako vůl.

Karel:(vytočí 500 bodů) V jako vůl!

Poulíček: Ne, V tam taky není. Pan kníže jede.

Nabodávač: Hmm, co tak ještě nebylo? Co takhle Ž jako pozlacený kůl?

Poulíček: Ne! Ž tam není. Paní Marie.

Marie: Ž jako buldozer!

Poulíček: Ne! Ž tam není a navíc jste vytočila žeton pana Karla.

Karel: Tak třeba to Ž...

Poulíček: Ne!! Ž tam není!! Pane kníže!

Nabodávač: Ž jako slepic..

Poulíček: Ne! Napřed točte a pak zkuste říct něco jiného než Ž!

Nabodávač: (Roztočí) Ž!

Poulíček: Néé!!! Můj bože, Ž tam není!!! Pane Karle!

Karel: Á jako Adam.

Poulíček: No výborně! Jenže máte bankrot. Marie?

Marie: Hmmm, hmmmm,..(váhá, neví)...hmmm..

Poulíček: Hlavně neříkejte Ž, nebo vás zabiju.

Marie: Hmmm, tak třeba...

Poulíček: Bohužel, došel vám limit. Pane Karle?

Karel: Ž! Ž jako trabant!

Poulíček: Néé!!!! Žádné Ž tam není!! Není tam žádné Ž!! Pane kníže zkuste říct N!

Nabodávač: Zkusím tolik oblíbené Ž.

Poulíček: Ž ne! Ž ne!!

Marie: (točí) Už bylo Ž?

Poulíček: Joo!!! Ježiši!! Pane Karle.

Karel: Mohu hádat tajenku?

Poulíček: Cože?! Vždyť tam není jediné písmeno?! No ale prosím.

Karel: Kolik řečí umíš, tolikrát jsi živočichem.

Poulíček: Ž tam není Ježišikriste!!

Karel: Jakto?

Marie: Můžu hádat tajenku?

Poulíček: Jo.

Marie: kolik řečí umíš, tolikrát jsi člověkem.

Poulíček: Ano!!! ...(znělka)...Jelikož už žádnou tajenku nestihneme a paní Marie byla spolu s panem Karlem nabodnuta na kůl, dostává se do finále kníže Nabodávač. O kolik to bude?

Nabodávač: No já nevim.

Poulíček: Přítel z publika vám radí točit o tři políčka. Jak se rozhodnete?

Nabodávač: Tak já zkusím o ty tři.

Poulíček: Dobrá. První políčko....20000 korun! Druhé políčko....jackpot, noné?!! A třetí políčko?....bankrot!

(Nabodávač vytahuje z igelitky kůly, důchodci v hledišti se derou rychle ke vchodu aby se rozzuřenému knížeti nedostali do spárů, ale je zamčeno. Poulíček v nářku a křiku se loučí s diváky)
Poulíček: Kolotoč nám končí, ale vy nebuďte smutní, zítra tady budeme kolo osudu roztáčet znovu. Mějte se hezky a bavte se u dalších zábavních pořadů naší televize k nimž náš Kolotoč neoddiskutovatelně patří.

Konec

Bloody:

Karel: Vším jsem byl rád. Udavačem, ženou, židlí..
přidáno 15.08.2013 - 20:07
Jo pobavil jsem se. Videa s kolotočem na youtube jsou něco. Úplně jsem to viděl.
přidáno 24.04.2009 - 09:29
dík, jsem rád že jste se bavili
přidáno 21.04.2009 - 17:51
když mě to přijde jako strašně laciný humor kterého je tady moc, estrády typu silvestr na nově apod. které byly v módě a na které jsem se taky díval v samých začátcích této televize...
přidáno 19.04.2009 - 16:33
Na soutěž Kolotoč si ještě matně vzpomínám :-).
Jenom nějak nechápu, jaký měl tenhle scénář smysl. To s tím "Ž" ještě šlo, ale rozuzlení zápletky už bylo o ničem. Omlouvám se autorovi, ale obsah scénáře mně osobně moc nenadchl, i když oceňuji, že scénář jako takový vznik, protožetěch je tady na psancích málo.
přidáno 19.04.2009 - 14:39
Tohle nemá chybu:-D Vážně mě to pobavilo, paroduje to naprosto každý aspekt takových soutěží.
přidáno 19.04.2009 - 13:06
autor mi je jasen, ale absurdnost je takova nemastna, neslana.. plusove body za originalnost :)
přidáno 18.04.2009 - 12:07
asi nic jiného mi nemohlo otrávit víc sobotní náladu, než tady to, děkuji! :)
smskuju to gabkinovi...
přidáno 18.04.2009 - 10:55
paskvil co?
přidáno 17.04.2009 - 18:43
neoddiskutovatelné :) zdá se mi, že vidím svěží rukopis autora ... ale možná se mýlím? :)
přidáno 17.04.2009 - 17:21
Výborně jsem se pobavila, děkujiXD
přidáno 17.04.2009 - 11:33
Má to vypadat zábavně, ale mne to nijak zvláť neoslovilo. Snad tedy někdy jindy.
přidáno 17.04.2009 - 05:22
to se nedalo nedočíst, jak to pohltilo
přidáno 17.04.2009 - 00:11
vitěz! :-)
přidáno 17.04.2009 - 00:10
Ehm... Jooo kolotoč je klasa. Nevím nakolik to je použitelný scénář, ale rozhodně pobavilo :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kolotoč : [70.6666666667] | trvalý odkaz | tisk | pdf

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku