61.57
hodnoceno 8
kategorie ostatní/bez zařazení
čteno 775(26)
posláno 0
Smát se sám sobě anebo se sebou...?

...to je, oč tu běží.

Hádal jsi se se mnou mockrát, ale moc dobře víš, že bys mi nemohl ublížit...

...Anebo můžu! Můžu tě zabít! Můžu tě zničit! Zatancuji si na tvých ostatcích! A budu se smát a smát...

...smát? Sám sobě a své ubohosti? Nevěřím, že máš k tomu odvahu. Jako když jsme se poprvé setkali - cítil ses jako na kolotoči a možná jsi na něm i byl...

...viděl jsem už jen tebe a tolik krásného zlatého světla. Vnímal jsem všechno zlatě - i světla sanitky, co odvážela mámu s tátou...

...neměli tě omezovat. Ty nejsi blázen...

...kdo mi dal do ruky ten nůž? Byl celý od krve...

...byla tak horká a sladká...


...utekli jsme spolu do lesů...

...zůstaneš se mnou? Nechci být sám...

...nebudeš sám - už více ne...
přidáno 22.03.2009 - 18:59
No coment
přidáno 18.03.2009 - 18:58
upřímně - tomu nerozumím
přidáno 17.03.2009 - 21:13
Líbí se mi zajímavá forma. A taky některý jazykový prostředky, výrazy a tak. Třeba ta sanitka, co odvážela mámu s tátou, to mě zamrazilo...pěkný.
přidáno 17.03.2009 - 18:48
Asi sem... se ztratil... v trojtečkách...
přidáno 17.03.2009 - 17:09
Tož. Něco jako bláznivá Viktorka, ta taky utekla do lesů. Forma rozhovoru je dobrý schizofrenní nápad. Možná by to chtělo ještě víc hlasů.
přidáno 17.03.2009 - 15:50
no vidim vtom svoje..je to zajimavy
přidáno 17.03.2009 - 09:55
Konečně také něco jiného než báseň, jinak hodnotím jako lepší průměr, trochu by to chtělo podle mého názoru vyladit (v třetím řádku čas minulý, odpověď v čase přítomném) a zaloužilo by si to nějaký lepší konec, než jen kostatování, že nebude sám.
přidáno 17.03.2009 - 08:34
tak trochu glumovska variace, presto nepropracovana jednoducha nijak psychologicky neprokreslena nicnerikajici.. velmi jednoducha snaha o popsani schizofrenie.. jde videt, ze mas o ni jen velmi maly prehled a to, ze je to rozdvojeni osobnosti (a to taky neni uplne pravda)... takze proste nee...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vidím to zlatě : [61.5714285714] | trvalý odkaz | tisk | pdf

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku