68.30
hodnoceno 11
(s menší pomocí matematiky)
kategorie básně/ostatní
čteno 719(21)
posláno 0
Výrok: Nebe je konečné

Předpoklad: Konečnost nebe je definována nekonečností vesmíru.

Důkaz: Nekonečnem jsme vzbudili bezpohlavní anděly
Bůh se stal monstrem
a nebe klamem lidstva
pak jsem to zjistil

Nebe končí s koncem orgasmu.
přidáno 23.01.2009 - 18:59
Zvláštní pojetí :) ale nejsem si jistá, zda je to opravdu báseň... :)...
přidáno 22.01.2009 - 14:55
ahááá... jak geniální a úžasné, úplně se mi z toho zatočila hlava a málem jsem dosáhl literárního orgasmu... :))

ale teď vážně... je to slabé! dle mě a pro mě. Možná ostatní to potěší, zaujme a osloví, mě to přijde takové..... asi to bude znít blbě... ale... jako reklama :)

stejně zamotané, ukotvené v líbivých, šokujících vzkazech, které nám vstoupí do hlavy a mají nás přinutit bodovat, kupovat a nikdy nezapomenout... ale tady je na co?

jako můžeme říct, že se nám některá reklama líbí, tak si ji můžeme i rádi připomenout... ale asi si ji nepustíme jako hlavní film večera... asi tak bych se vyjádřil.
díky
přidáno 21.01.2009 - 08:08
Tohle mi přijde spíše jako úvaha, než jako báseň a příliš mne to neoslovilo.
přidáno 19.01.2009 - 11:01
Super, nejlepší a ten konec mě dostal.
přidáno 18.01.2009 - 12:22
tyy kraaaso...
hoodne k zamysleni...
přidáno 18.01.2009 - 11:04
Další originální dílko!

Hrome, dobré je to, věru dobré. Dlouhé akorát, vtip tomu nechybí, má to glanc a šťávu.
přidáno 17.01.2009 - 21:37
Trochu se ztrácím v důkazu, ale tohle je určitě cesta, kterou se máme ubírat - Matematické důkazy :D
přidáno 17.01.2009 - 21:13
tohle je dost zajimavy pojeti. hodne se mi to libi..a libi se mi ten obrat vzbuzeni bezholavnich andelu nekonecnem...
přidáno 17.01.2009 - 15:49
A narkoman ti řekne, že orgasmus je nic, proti tomu, co zažívá ve stavu euforie - já si občas říkám, jestli ti narkomani poznali někde pořádnej orgasmus... Je to úsměvné dílo, které se ovšem nedá moc považovat za vážné dílo, a proto ho nebudu hodnotit, ale pobavilo...
přidáno 17.01.2009 - 09:51
pokus o originalitu... jsem zvedavy kdo je autor... cela myslenka se odviji od jeho myslenek.. jako samotna basen je bezpredmetna a nicnerikajici. spise nez originalita je to poza...
přidáno 17.01.2009 - 01:58
Jsem skutečně zvědavý na komenty tohoto výtvoru. V tom je přínos tohoto dílka. Vyzkoušet nás. Na hodnocení tohoto si vážně netroufám.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kde končí nebe? : [68.3000000000] | trvalý odkaz | tisk | pdf

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku