![]() |
![]() ![]() |
komentáře k dílům uživatele :


Dandy: Tahle doba změří
každému v co věří.
Mlčeti se naučíme
ledacos však pochopíme.
Z koho rozum čouhat bude
možná že se projít půjde...
Nastuduji Švejka radši
Sláva, sláva, sláva!!
Za císaře pána!!
každému v co věří.
Mlčeti se naučíme
ledacos však pochopíme.
Z koho rozum čouhat bude
možná že se projít půjde...
Nastuduji Švejka radši
Sláva, sláva, sláva!!
Za císaře pána!!


Četla jsem, vím že ten příběh se stal před 20 lety. Prostě mi tam přišlo, že tvé chování, smýšlení, uvažování, tvůj pohled na život, vztahy je pod velkým vlivem církevních programů. Dost tě ovlivňují a lpíš na nich, že je to tak správně. Můj dojem, pouze jinej úhel pohledu než máš ty.
Bylo by potřeba při té spáse improvizovat a doladit to ve hmotě. Zástrčka by zřejmě trochu hůře zapadala do zásuvky:) Energii tomahavku mám pod kontrolou. Když jsem ve své síle, kterou jsem si vzala zpět, slova vůbec nepoužívám. A čaruji s energiemi.
Bylo by potřeba při té spáse improvizovat a doladit to ve hmotě. Zástrčka by zřejmě trochu hůře zapadala do zásuvky:) Energii tomahavku mám pod kontrolou. Když jsem ve své síle, kterou jsem si vzala zpět, slova vůbec nepoužívám. A čaruji s energiemi.


Homér: človiček: To rozhodnutí za nás nikdo neudělá. Odháčkovat se musíme ze svejch programů každej sám.


Homér: Tebe prďolo asi zaháčkuju:) I když mi kladli na srdce, že nemám schopnosti kněžky-čarodějky, na které jsem si rozpomenula a získala zpátky zneužívat.


človiček: Ohledně empatie, by hodně pomohlo, kdyby se učitel, aspoň ten co má první hodinu, zeptal na to jak se máme, jak jsme prožili víkend. Nebo tak něco. Zájem potěší. :)))


Nine: Znáš Nikču, ten děj je starý 18 let, jde o vzpomínku. Nech si poradit od Homéra. Má dobrý nápad.


Homér: Nine je schopna mě odháčkovat. Je to kamarádka. Říkám jí Amazonka. Umlátila by mě pusou. Spása by byla vzájemná. Ten tomahavk by už nikdo nezastavil. Můj skalp by si rozhodně zasloužila. Maká na sobě mnoho let a daří se jí to. Pacholku (-:


LudvíkRoiSoleil: Ve školách se učíme systémovým chybám, které například vyřazují empatické bytosti pokud nemají logické, technické myšlení. Nedbá se na rozdílné predispozice mezi pravou a levou mozkovou hemisférou. Známkami se utlouká potenciál, který by mohl být světu stejně prospěšný jako je biflovaná inteligence, které naopak někdy schází morální kodex. Už ve školách si zvykáme na to, že není nemorální, aby si zubař za dvě hodiny vyúčtoval od vás cenu několikaměsíčního příjmu a to dosažených v velice fyzicky náročných profesích. Učitelé neučí pravdu a ani nesmí o světě který Nás obklopuje.


Jsi stále zaháčkován v církevních programech z minulých životů? Bojíš se změn? Máš strach? Není se co divit. Byly silné.
Vyčistit... Jinak hezky se četla.
Vyčistit... Jinak hezky se četla.


Nos dokážeme strčit tam, kam si to dovolíme, umožníme MY. Dovolit si, přiznat si, že máme obrovskou sílu, neskutečnou moc. DUŠE, MY. Vzít si ji zpátky. Oni to věděli. Proto nás potřebovali uspat pomocí programů v podobě očkování od ranného dětství, křesťanství, strachů, atd. Pak nás mohli lehce ovládat a manipulovat. ...Proč...ego...strachy...stále dokola...jenom plkáme....skutky, činy...nechceme...zatřást...vyhodit programy...rozpomenout si...objeví se schopnosti. Vědomé převzetí své moci a vstoupit do vlastní síly.
Tele co se bojí samo sebe, ne krás světa. Uvědomění, psát, mluvit nestačí. Skutky, činy žádá vesmír. Energie jsou tomu nakloněny. Tady na zemi už rozhodujeme o pocitu štěstí a radosti. Nemusíme čekat až odejdeme.
Tele co se bojí samo sebe, ne krás světa. Uvědomění, psát, mluvit nestačí. Skutky, činy žádá vesmír. Energie jsou tomu nakloněny. Tady na zemi už rozhodujeme o pocitu štěstí a radosti. Nemusíme čekat až odejdeme.


...fujj...to je hezké. Jejich chování špatně rozdejcháváš:) Dle mého je RODINA od slova ROD. Proč nejhorší role... vybíráme si ty nejlepší role, které chceme a máme prožít pro náš další posun. Pokud to nepochopíme, nepřijmeme, odmítáme... že jsme tvůrci svého života stavíme se do role OBĚTI. My zodpovídáme za to co se nám děje.


Lide jsme to nikdo nevyvrací.
Pod ťíhou hodnot se však každý jinak straci.
Jak lehka žena za menu i narod proda
Ve školkách ta co vnima stona,tomu co roste
nesmi život ukazovat.
Jen oddanost,má komu prokazovat.
Tak roste mladí jako dříví v lese
Pod ťíhou hodnot se však každý jinak straci.
Jak lehka žena za menu i narod proda
Ve školkách ta co vnima stona,tomu co roste
nesmi život ukazovat.
Jen oddanost,má komu prokazovat.
Tak roste mladí jako dříví v lese


Co je třeba udělat, aby nebylo "školství nástrojem manipulace a selekce lidí do společenských kategorií?" jak píšeš.


Miňko: Byl to pocit obdarování. Samozřejmě že manželce jsem taky poděkoval. Že by jsme na to nakonec byli tří?? To nezní moc křesťansky co?. (-:
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» nováčci
NextOrtho» narozeniny
malázlobilka [16], Wizard [15], terezK [15], Markett [14], jan.novaque [11], betty [11], Inugirl [11], terinak [10]» řekli o sobě
LoveWillTearUsApart řekla o Lay :moc se neznáme, ale rozumí mi. a její díla v sobě něco mají.