41.36
hodnoceno 10
teplou pizzu i domov
kategorie ostatní/bez zařazení
čteno 451(32)
posláno 0
Chci prodat svojí pizzu,
kterou jsem nedokázala
domů donésti teplou

a tak jí věnuji bezdomovcům

Chci prodat svůj pohár jahod se šlehačkou,
které jsem si objednala i přesto,
že mi po nich oteče celá huba

a tak je věnuji té holce,
která na mě vyplázla jazyk

Chci prodat lístek na koncert,
kterak cítím v žaludku,
že nemám tam být

a tak si věnuji večer sama se sebou

Děkuji
přidáno 11.12.2019 - 09:37
"Jakto že vůbec hodnotíš, když jsi se sama dílkem nezúčastnila."

Promiň, nejsem zrovna schopná plnohodnotné odpovědi, ale na tohle reagovat musím.
Kdyby bylo dovoleno komentovat jen lidem, kteří vložili dílo, tak by tady bylo smutno, ne? :)
přidáno 10.12.2019 - 14:19
Jsem umělec na volné noze a žiji v Praze a na vesnici u Prahy.
přidáno 10.12.2019 - 14:06
Dott: Tvůj komentář mě velice zaskočil a to i u jiných děl v této soutěži. Jakto že vůbec hodnotíš, když jsi se sama dílkem nezúčastnila. A ještě tak hrubě a oplzle? Budeš mě károvat za slovosled a psát mi wtf a sorry jako? Jako promin ;)) Tvoje mínus, že ti to nedává smysl. Ta poezie má pro mě až tři skryté pointy. (viz text pod tímhle) Zachovala jsi se možná jak nechápající učitelka ve škole, která ti prcne tečku a bastafidli..a co ta nula? Černá díra nebo co? Tam svoje dílko posílat nehodlám a ani to nejmín zdařilé, kord když je v něm kousek snahy..a asi ani ten prázdný papír raději.. Co bych tam poslala, tak tvoje ego a všechno kolektivní ego, jež ze zla vyvstalo a ten smrad tady co ve vzduchu pořád čpí ho prudí. Klid Tvojí duši přeji. Jestli chceš můžeš za mnou přijet na kus řeči a dáme třeba i jahody se šlehačkou. Jestli chceš někomu zpříjemnit den. Upřímně tak na půl mě na ně přešla chut.. ale v pohodě ;)) Za mě je pro mě moje dílko nejpoetičtější a velmi zdařilé stejně jak 5 děl které se mi líbili nejvíce a všechny jsem ohodnotila 80pro (jako snahy v nekonečnu) a ostatním jsem se vyhnula s respektem obloukem.....
přidáno 10.12.2019 - 13:49
gajda: Děkuji moc. Ano bylo to takové živé pouliční vystoupení pro mě samotnou a chtěla jsem ho posdílet s vámi. :))
přidáno 10.12.2019 - 13:46
Singularis: Orionka: LUKiO: gajda: Dott: Děkuji za vaše hodnocení a komentáře :) Já znám psance již 10 let a několikrát jsem se zde zastavila k počtení a zpříjemnění bytí. Profil jsem si zde založila až asi před měsícem a soutěže se spíš chtěla zúčastnit, abych se s někým třebas více seznámila, než abych vyhrála. (takže jsem nepilovala veledílko) Zrovna jsem tu byla v den vyhlášení soutěže asi 5 hodin a vyjukl na mě obrázek s jahodami. Šla jsem si koupit pizzu a malou lahvičku vína. Ten text ve mně vyvstal naprosto krásně spontánně a napsala jsem ho na tácek od pizzy. (takže ano - na všech těch výrazech si trvám...navíc ta poezie má až tři překlady..jeden zřejmý a dva skryté..hledej ;P) Měla jsem z toho čirou radost a když jsem jukala cestou do výlohy ovocného světozoru, tak jsem se rozhodla, že si ty jahody se šlehačkou dám tak i tak po vyhlášení výsledků (a kdybych měla majlant, tak bych pozvala všechny) naštěstí na jahody už alergii nemám - alergie doopravdy nemusí existovat! (je to o rovnováze těla a mysli - samozřejmě je to všechno komplikovanější, i když prosté) Děkuji za všechno. Děkuji za sebe samou - za to jaká jsem a jak jsem se rozhodla žít. Děkuji za život. Děkuji za všechny krásné lidičky. Děkuji za transformační proces Nové Země, který se děje díky všem krásným lidem. Děkuji svému úžasnému mužíčkovi. Děkuji této soutěži, že mi zpestřila večer. Prostě Děkuji.
přidáno 03.12.2019 - 12:30
Milá básnička a hlavně to děkuji na konci evokuje konec vystoupení a interpret se už otáčí na podpatku a čeká na potlesk.
přidáno 29.11.2019 - 20:22
Nechápu, za co děkuješ. Zbytek textu mi připadne jako poukazování na to, že člověk často chce prodat něco, co nikdo nechce koupit. Ano, je to tak. Koupit něco, když to může být cokoliv, je velmi snadné, když má člověk peníze, ale prodat, to je zatraceně těžké. Bezdomovci by kupovali, ale nemají za co.
přidáno 28.11.2019 - 11:55
Obsah mi moc nedává smysl a nesourodá forma taky ne. Na jedné straně donésti a kterak, pak zase huba a vyplázla. Jako by ta báseň pořádně nevěděla, co chce říct a jakým jazykem.
přidáno 28.11.2019 - 06:51
donésti / kterak ... fakt tam musí být tyto výrazy v této formě?
škoda, myslím, že nápad tam je, ale zpracování pokulhává.
přidáno 27.11.2019 - 09:22
wtf... Co ten slovosled? Jaká je pointa? Nedává to smysl. Sorry jako.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Již jsem vyhrála -jahody se šlehačkou : [41.3571428571] | trvalý odkaz | tisk | pdf
»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
moonell, Sasanka, wojta
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
ScarLiam řekl o Mája S. :
Zdá se být milá neznám ji Zdá se být krásna mnou neviděna nikdy Stydlivá ... Usuzuji z vykání Stále čtu díla její Neustále zde žije Dále se mění Vidím v ní umělce Její um nikdy nevypění.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku