25.11
hodnoceno 6
kategorie povídky/ze života
čteno 1282(39)
posláno 0
"Nečum na mě, nebo ti useknu ruku!" hlasitě vykřikl. "Já znám široko daleko všechny krávy, ale vás jsem tady ještě neviděl." "Jmenuji se...Igor Hnízdo."
"Martin to ví, to my víme, ale nás zajímá Michal." Byl zmatený. "Strýčku, což mě nepoznáváš?" Situace byla napjatá, snažil se chovat přátelsky. "Na mě se můžeš spolehnout!" prohlásil. "Já nejsem drzej, já jsem upřímnej..."
Zkuste hádat: "Šaty s vlečkou, stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane?" vhodila rukavici žena, která vše sledovala zpovzdálí.
Muži byli překvapeni a Martin řekl: "Teď se dámě omluvíte a prohlásíte, že jste smrdutý kojot, vy prašivý skunku." Zdálo se, že potyčka, která byla nedorozuměním, končí. Všichni svorně založili táborák.
"Dejte ho blíž k ohni, ať se ohřeje..." "Karbonizujte koksohydráty! Termujte nukleáry! Akcelerujte moderáty! Ohřejte mi párek!" Oheň plápolal, hudba hrála. "To je skvělá muzika, ty vole, co to je za muziku?" "To je státní hymna, ty vole." Ozval se nově příchozí. Pozdravili ho. "Na čem pracujete, doktore Čechove?" "Píši dvě sestry." "A není to málo, Antone Pavloviči?"
Situace byla nepřehledná a bylo zapotřebí společnost seznámit.
V tom někdo zakřičel: "Dřepkins!" "Mámo, že ty půjdeš taky klečet." Ale to už byli všichni na bobku a nevěřícně zírali. Přicházela výprava šikmookých výletníků.
"Japonské turisty teď především zajímá, jak se tváří obyčejní čeští lidé při jídle." A dáma překvapením: "Sežrala Taliána a papír vyplivla."
Jeden japonec se otočil na průvodce: "Přece mně nechceš povídat, že se ládujou řízkama každej den?"
Průvodce odpověděl: "To je totiž neviditelná jitrnice."
A po jídle všichni křičeli: "Liguére! Liguére!" A pili co hrdlo ráčí. Co to vlastně pijí, tázal se opět zvědavý japonec. "To je normální houbovej čaj." Mezi dav přiběhla rozlícená ženština: "Kdo zavřel Milouše v jeho pokoji?....Žádná odpověď taky odpověď." Chtěla odjet autem a proběhla kontrola vozidla. "Stěrače stírají! Ostřikovače stříkají!" "Jen se z toho auta neposerte." A to neměl Igor říkat. "Chytrému napověz, hloupého trkni! Mně stačilo naznačit!"
A začala šarvátka. "Vy u vás neboxujete?" "My se prosím fackujeme." "A zkus uhnout!" "Právě vystřeluji čtyři sta dvacátou první raketu na Měsíc. Tentokrát se určitě strefím."
přidáno 22.01.2013 - 10:17
:)))))...no tak tebe bych nečekala ..no a co? Někdo musí být předposlední...a já se tentokráte pobavila ze všech soutěží nejvíce ...a..a nemohla jsem vybrat nej..to prostě nešlo..takže jsem vyjímečně, ale vyjímečně dávala všem stejně, aby se pak nehádali:)
přidáno 21.01.2013 - 19:58
Toto má být co?

Kvantita není kvalita...

Hlášek zná autor zjevně dost.. Ještě tam tak přihodit vlastní nápad...
přidáno 19.01.2013 - 13:16
Puero, nebo Kmotrov :)
nic, nic, jen tak se bavím, potom se zasměju:)
přidáno 18.01.2013 - 18:58
Mno to je extrém. Ale nijak zvlášť povedený.
přidáno 18.01.2013 - 13:43
Moje hodnocení v této soutěži poskládám ze dvou částí, podobně jako v krasobruslení vezmu v potaz počet povinných prvků a umělecký dojem.
Tady autor možná doplatil na to, že nejprve v zadání bylo, že vítězem bude ten kdo do do díla vloží nejvíc hlášek. Později to již v zadání nebylo a o vítězi se hlasuje.

Je to jízda natřískaná povinnými prvky ale je chaotická.
přidáno 15.01.2013 - 00:07
NE!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Chaos : [25.1111111111] | trvalý odkaz | tisk | pdf
»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Severka :
Slečna.. co ji vůbec nemusíte znát osobně, abyste stačili pochopit alespon tak důležitou věco, jako je její světluškovské poslání... :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku