60.00
hodnoceno 2
Po přečtení dílka si prosím pusťte video z odkazu, který je umístěný níže. Dílko bych spíše zařadil do kategorie experiment, která tu ovšem není. A ještě poznámečku - doporučuju si najít kdo byl Escher ;-)
kategorie povídky/ostatní
čteno 1324(15)
posláno 0
Ve stínech noční ulice míhá se silueta klauna. Jeho prázdné ruce hladí a laskají pestrobarevný míč - jako dvě kobry, které se opatrně oťukávají. Tichou nocí za ním létají bezhlasné nadávky protkané hněvem. Mim hrozí pěstí a po smrtelně bílých tvářích mu stéká jediná veliká slza. Jeho rty se nehlučně pohybují. Byl to přeci jeho míč! Mim se rozběhne ve zběsilém pokusu o dostižení prchajícího stínu. Široké kalhoty pleskají o obrubníky a vydávají smutné zvuky pukajících žab. Myslí si, že už snad klauna dostihne, ale schodiště se vzedme a jako v malbě od Eschera se smrští a zkroutí jako had, jen aby realitu ubohého mima postavilo celou na hlavu.

Zdrcený malý mužík usedl na imaginární lavičku a složil hlavu do dlaní. Právě mu byla ukradena neexistující část vlastního já a on pomalu přestával věřit, že kdy znovu bude celý.

Ticho

Z městského rozhlasu vysoko nad jeho hlavou se do zmlklého města rozlila slova jeho oblíbené písně a on věděl, že vše bude opět v pořádku. Vytáhl z kapsy fiktivní jahodu a ukousl ji rovnou u stopky.


http://www.youtube.com/watch?v=IZEO_VqfC7o
přidáno 22.04.2010 - 23:00
Zaujímavé dielo. Klaunov nemám moc rád, ani Bolka nemusím. Toto dielko pre mňa takú zvláštnu až depresívnu atmosféru. Ale má to niečo do seba.
přidáno 22.04.2010 - 01:42
ach ty jahody...tohle se mi líbí, ale ty jahody tam chtělo zakomponovat líp...každopádně jinak tleskám, za nápad i provedení

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Klaunovo velmi pozdní odpoledne : [60.0000000000] | trvalý odkaz | tisk | pdf
»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore
» narozeniny
cechinoskaros [13], Aikami [12], sara kostkova [11]
» řekli o sobě
Severka řekla o prostějanek :
Janinka ;) skvělá kamarádka, básnířka, měsíček...mé černé svědomí...se kterým jsem zažila spoustu legrace...děkuji ti za to že jsi...;) šálilálilááááá....
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku