

myslím že atmosféru jsi nastínila skvěle, vnímám ten chlad a splín...nicotu... touhu po teple a světle, něčím mi to připomnělo Kinga


zajímávé, můžu vědět, proč má přezdívku kosmonaut? já myslel, že doba kosmonautů je pomalu pryč...


Marius Farad to zabil :D
Ještě by to chtělo epizodu o originalitě za každou cenu, tu také někteří lidé, které znám projevují.
Jinak dobrý výběr hudby k titulkům.
Ještě by to chtělo epizodu o originalitě za každou cenu, tu také někteří lidé, které znám projevují.
Jinak dobrý výběr hudby k titulkům.


Zase jsme narazili na tvoje zjednodušování a nepřesné vyjadřování. „emancipace došla do fáze zvráceného feminismu“ – nevím, kde žiješ, ale kolem mě je „zvrácených feministek“ naprosté minimum. Dost je tu ale (zdravě) emancipovaných, nezávislých žen. Co kdybys v nějaké další úvaze rozebral, jaký rozdíl je podle tebe mezi „zdravou emancipací“, feminismem a zvráceným feminismem? Jak by měla vypadat „správná“ žena?
„chybné přerozdělování“ - to je jen otázka pohledu. Pokud tvrdíš, že peníze nechybí, tak jistě dokážeš napsat návrh, kde bys vzal peníze na podporu rodiny a zdravotnictví = jak jinak bys je přerozdělil.
„moc bych si přál, aby peníze a ekonomiky neexistovaly.“ – to je nesmysl, jako by sis přál, aby neexistoval vzduch. Přát si to můžeš, ale jsou to „jevy“, které vznikly zároveň se vznikem člověka rozumného (alespoň tak se tento druh jmenuje). Bez peněz (nebo něčeho obdobného) by neexistoval obchod – a rázem jsme ve středověku, kde byly jednotlivé usedlosti „samozásobitelné“. Ekonomika je obecné označení. Můžeme třeba hovořit o ekonomice Říma (antika)…
„jsem toho názoru, že ze zákulisí ovládaní politici záměrně likvidují střední třídu společně s rodinou“ – totální nesmysl. Střední třídu i rodinu likvidují levicové zákony, které přijímá naše levice i „pravice“. Ta „pravice“ to nedělá to naschvál, ale Češi jsou v absolutní většině orientováni nalevo, opravdu pravicová politika tu nemá naději.
„V dnešní době ale nejde mít děti nejde to pro dobrých 80% lidí.“ – pěkná ptákovina. Ne, že by to nešlo. Nikdy v historii se lidé neměli tak dobře po stránce zabezpečení jako dnes. Myslíš si, že děti nemůžeš mít, aniž bys měl auto? Mobil? Televizi? Aniž bys jezdil na dovolenou? Minimálně 80 % lidí má auto, mobil, televizi…, tak proč by „nešlo“ mít děti? Změnila se mentalita lidí, chtějí si „užít“ život, něco vidět… a ne se točit kolem plotny a záhumenku jako dřív. A opakuju, mnohdy ti nejméně majetní, ti, u kterých by se dalo přijmout, že si nemůžou dovolit mít děti, jich mají nejvíce. Není to v majetku!
„školství je takové jaké je to jest škodlivé záměrně“ – nesmysl. Školství je tak kvalitní, jak kvalitní jsou učitelé (což lze ovlivnit) a žáci (což nelze ovlivnit). Jasně, že je školství špatně placené! Všichni učitelé jsou vysokoškoláci- a jít jako vysokoškolák pracovat za 2/3 průměrného platu znamená mizerné ohodnocení! Jo, jsou lidé ještě hůř placení. Prodavačky, uklízečky… Nediv se, že kvalita učitelů klesá na jejich úroveň! Když uklízečka vystuduje pedagogickou fakultu, tak si polepší. Proč myslíš, že jsem já odešel ze školství? Učil jsem rád, ale mimo školství mám příjem skoro dvojnásobný.
„nedělají nic. Mají 2 měsíce prázdnin a za nic. „ – za tohle bys zasloužil dostat přes držku! Zkus si pár měsíců učit a pak se teprve uvidíš! Ty prázdniny mají těžce zasloužené. Ti jejich „nicnedělání“ je psychicky tak náročné, že si to neumíš ani ve snu představit. Já jsem prošel po odchodu ze školství několika profesemi u různých firem a můžu prohlásit, že proti učení, je to všude úplná flákárna! Kritizovat něco, co sám neznáš, je idiotština!
„Nechť se ve školách přikládá důraz na umění, nechť se každý učí to, co chce..“ – kde žiješ? Na Marsu? Na to snad ani nemá cenu odpovídat. Česko by se stalo národem umělecky založených idiotů!
Alkoholici byli mezi učiteli vždy, jde o to kolik - jestli procento alkoholiků převyšuje průměr ostatní populace (i když při té psychické zátěži by se tomu ani nedalo divit).
„Nemohu podporovat něco, kde se děti učí natahovat na umělého čůráka kondom“ – Hmm. Že muži mají penis, co je to erekce a ejakulace a oplodnění, to se učit můžou? Nebo stačí vyprávět o motýlech a kytičkách?
To video má přes dvě hodiny? Kouknul jsem se na začátek a hádám, že zbytek je o tom, jak je školství špatné a neefektivní. Ano, je to tak. S tím souhlasím. Ale přesto se ho zastávám. Proces výuky je záležitostí učitele (představitele systému) a žáka. Učitel i žák jsou originální subjekty. Velice často si nejsou psychologicky blízcí – jejich interakce (učení žáka) je tím těžká. Není čas (a hlavně peníze na další učitele) věnovat se individuálně všem. A hlavně, ti vyučované subjekty neví, čím v budoucnu budou (chtějí být) – co se mají učit, co vlastně budou potřebovat. Máš tu příliš mnoho neznámých – pokud nechceš „násilím“ určovat budoucí profese už od dětských let. Proto se ve školách učí obecné vědomosti, přehledy a sumy znalostí, aby později každý mohl na určitou část navázat (využít ji). Já jsem třeba technicky zaměřený, nevím, co bych dělal na škole, která učí hlavně umění (lze umění vůbec naučit?). Podle mě obecně neexistuje lepší způsob, jak učit. Samozřejmě můžeme měnit metody a formy, různě experimentovat..., ale podstata – že učíme jakési nespecifikované základy se nezmění. O tom, že kvalita učitelů (na všech stupních) klesá, protože tam jdou hlavně ti, kteří se nedostanou na „lepší“ školu jsem už psal.
„chybné přerozdělování“ - to je jen otázka pohledu. Pokud tvrdíš, že peníze nechybí, tak jistě dokážeš napsat návrh, kde bys vzal peníze na podporu rodiny a zdravotnictví = jak jinak bys je přerozdělil.
„moc bych si přál, aby peníze a ekonomiky neexistovaly.“ – to je nesmysl, jako by sis přál, aby neexistoval vzduch. Přát si to můžeš, ale jsou to „jevy“, které vznikly zároveň se vznikem člověka rozumného (alespoň tak se tento druh jmenuje). Bez peněz (nebo něčeho obdobného) by neexistoval obchod – a rázem jsme ve středověku, kde byly jednotlivé usedlosti „samozásobitelné“. Ekonomika je obecné označení. Můžeme třeba hovořit o ekonomice Říma (antika)…
„jsem toho názoru, že ze zákulisí ovládaní politici záměrně likvidují střední třídu společně s rodinou“ – totální nesmysl. Střední třídu i rodinu likvidují levicové zákony, které přijímá naše levice i „pravice“. Ta „pravice“ to nedělá to naschvál, ale Češi jsou v absolutní většině orientováni nalevo, opravdu pravicová politika tu nemá naději.
„V dnešní době ale nejde mít děti nejde to pro dobrých 80% lidí.“ – pěkná ptákovina. Ne, že by to nešlo. Nikdy v historii se lidé neměli tak dobře po stránce zabezpečení jako dnes. Myslíš si, že děti nemůžeš mít, aniž bys měl auto? Mobil? Televizi? Aniž bys jezdil na dovolenou? Minimálně 80 % lidí má auto, mobil, televizi…, tak proč by „nešlo“ mít děti? Změnila se mentalita lidí, chtějí si „užít“ život, něco vidět… a ne se točit kolem plotny a záhumenku jako dřív. A opakuju, mnohdy ti nejméně majetní, ti, u kterých by se dalo přijmout, že si nemůžou dovolit mít děti, jich mají nejvíce. Není to v majetku!
„školství je takové jaké je to jest škodlivé záměrně“ – nesmysl. Školství je tak kvalitní, jak kvalitní jsou učitelé (což lze ovlivnit) a žáci (což nelze ovlivnit). Jasně, že je školství špatně placené! Všichni učitelé jsou vysokoškoláci- a jít jako vysokoškolák pracovat za 2/3 průměrného platu znamená mizerné ohodnocení! Jo, jsou lidé ještě hůř placení. Prodavačky, uklízečky… Nediv se, že kvalita učitelů klesá na jejich úroveň! Když uklízečka vystuduje pedagogickou fakultu, tak si polepší. Proč myslíš, že jsem já odešel ze školství? Učil jsem rád, ale mimo školství mám příjem skoro dvojnásobný.
„nedělají nic. Mají 2 měsíce prázdnin a za nic. „ – za tohle bys zasloužil dostat přes držku! Zkus si pár měsíců učit a pak se teprve uvidíš! Ty prázdniny mají těžce zasloužené. Ti jejich „nicnedělání“ je psychicky tak náročné, že si to neumíš ani ve snu představit. Já jsem prošel po odchodu ze školství několika profesemi u různých firem a můžu prohlásit, že proti učení, je to všude úplná flákárna! Kritizovat něco, co sám neznáš, je idiotština!
„Nechť se ve školách přikládá důraz na umění, nechť se každý učí to, co chce..“ – kde žiješ? Na Marsu? Na to snad ani nemá cenu odpovídat. Česko by se stalo národem umělecky založených idiotů!
Alkoholici byli mezi učiteli vždy, jde o to kolik - jestli procento alkoholiků převyšuje průměr ostatní populace (i když při té psychické zátěži by se tomu ani nedalo divit).
„Nemohu podporovat něco, kde se děti učí natahovat na umělého čůráka kondom“ – Hmm. Že muži mají penis, co je to erekce a ejakulace a oplodnění, to se učit můžou? Nebo stačí vyprávět o motýlech a kytičkách?
To video má přes dvě hodiny? Kouknul jsem se na začátek a hádám, že zbytek je o tom, jak je školství špatné a neefektivní. Ano, je to tak. S tím souhlasím. Ale přesto se ho zastávám. Proces výuky je záležitostí učitele (představitele systému) a žáka. Učitel i žák jsou originální subjekty. Velice často si nejsou psychologicky blízcí – jejich interakce (učení žáka) je tím těžká. Není čas (a hlavně peníze na další učitele) věnovat se individuálně všem. A hlavně, ti vyučované subjekty neví, čím v budoucnu budou (chtějí být) – co se mají učit, co vlastně budou potřebovat. Máš tu příliš mnoho neznámých – pokud nechceš „násilím“ určovat budoucí profese už od dětských let. Proto se ve školách učí obecné vědomosti, přehledy a sumy znalostí, aby později každý mohl na určitou část navázat (využít ji). Já jsem třeba technicky zaměřený, nevím, co bych dělal na škole, která učí hlavně umění (lze umění vůbec naučit?). Podle mě obecně neexistuje lepší způsob, jak učit. Samozřejmě můžeme měnit metody a formy, různě experimentovat..., ale podstata – že učíme jakési nespecifikované základy se nezmění. O tom, že kvalita učitelů (na všech stupních) klesá, protože tam jdou hlavně ti, kteří se nedostanou na „lepší“ školu jsem už psal.


MakiLayla: Znám takové pocity :) Neboj, ono to přijde :) Jednou přijde někdo, kdo ti tu sílu dodá :)) Mohou to být přátelé, nebo láska :) Dej tomu ještě trošku času :) Věř mi :) Taky stále ještě bojuju, ale věřím, že jednou ( i když nebudu mít sílu)... Že jednou to bude dobré :)


Co když život už nohy podkopl, dokonce několikrát, hehe... Vstala jsem... ale proč vlastně, protože... nemám cíl, toužím po smrti, ale nejsem mrtvá, mám život, ale nežiju... Bolí to.


Pravda může být jen jedna, ale záleží na tom, jak se na ni díváme, škoda, že ej to někdy tak složité, i když víme, že je to pořád ejdna a ta samá věc...


A Já si kladu ty samé otázky, když si něco takovéhleho čtu, je mi do pláče, jsem naštvaná na sebe za to, že mrhám časem,a le přesto nedokážu přestat... Líbí se mi to celé a ty dvě poslední věty to dorazily.
>Měla bych s tim přestat. No jo, ale měla bych spoustu věcí.
>Měla bych s tim přestat. No jo, ale měla bych spoustu věcí.


Devils_PIMP: Děkuju :) Snažím se, pokusím se, příště se tomu snad vyvaruji :))


Láska je taková, jakou si ji dovedeš sama udělat! A pár zklamání není ještě důvodem k jejímu zatracování! Víš, věci samy o sobě nejsou dobré ani špatné, jen takové, jaké je chceme vidět!;o)
P.S. Jinak jen vše krásné k Tvým narozeninám...;o)
P.S. Jinak jen vše krásné k Tvým narozeninám...;o)


mannaz: Díky, ale proč si to nemyslím. Už několik let si říkám, že to musí jít, ale nejde... Já už jsem unavená... Nejsem tak silná, abych to zvládla...


Vladan: Přílišnou emancipací mám na mysli feminismus. Dnešní emancipace došla do fáze zvráceného feminismu. A samozřejmě neviditelné ruce, které napomáhají a které oddalují ženy od jejich přirozených úkolů.
Ano stát peníze nevyrábí (viz FED). Nesouhlasím, že peníze chybí. Že chybí ve zdravotnictví a jinde, kde jsou potřeba. Jde jen o chybné přerozdělování a plýtvání. Jistě nebudu z tvé strany pochiopen ale jsem toho názoru, že ze zákulisí ovládaní politici záměrně likvidují střední třídu společně s rodinou. Nevím konkrétně jak z toho ale moc bych si přál, aby peníze a ekonomiky neexistovaly. Myslím, že doba, kdy peníze člověku více pomáhaly něž škodily je pryč. A k čemu jinému tu peníze a politika jsou než proto, aby dělaly život člověka snadnějším?
Samozřejmě že nepostačí zvýšit nějaké směšné porodné. V dnešní době ale nejde mít děti nejde to pro dobrých 80% lidí. Na druhou stranu jistě jsme totálně zdegenerovaní a ani nám o děti nejde.
Jasně že jinde je školství ještě horší ale já se ptám, proč nemůže být lepší tady. A zase jistě ti budu znít jako pošahaný konspirátor ale jsem toho názoru, že školství je takové jaké je to jest škodlivé záměrně. Nechť se ve školách přikládá důraz na umění, nechť se každý učí to, co chce (ne nezvrhlo by se to v anarchii).
Proč je tak důležité správně podtrhávat (vlnky, tečka čárka, tři tečky a dvě čárky) různé větné členy. Není. Celý model školství je o soutežení ne o spolupráci. Jde o to děti deprimovat na celý život.
sex. výchova
Nemohu podporovat něco, kde se děti učí natahovat na umělého čůráka kondom. (naštěstí jsem tomu sám nebyl vystaven ale znám to z jiných škol)
Pak ke školství. Školství je nutné brát v první řadě jako poslání. Špatně placené? Nenávidím když tohle učitelé říkají. Mají se daleko lépe něž běžný pracující a nedělají nic. Mají 2 měsíce prázdnin a za nic. Nemohu se k tomu blíže vyjadřovat protože bych se rozčílil a to nechci.
Dnes tam jsou i alkoholici.
Ano stát peníze nevyrábí (viz FED). Nesouhlasím, že peníze chybí. Že chybí ve zdravotnictví a jinde, kde jsou potřeba. Jde jen o chybné přerozdělování a plýtvání. Jistě nebudu z tvé strany pochiopen ale jsem toho názoru, že ze zákulisí ovládaní politici záměrně likvidují střední třídu společně s rodinou. Nevím konkrétně jak z toho ale moc bych si přál, aby peníze a ekonomiky neexistovaly. Myslím, že doba, kdy peníze člověku více pomáhaly něž škodily je pryč. A k čemu jinému tu peníze a politika jsou než proto, aby dělaly život člověka snadnějším?
Samozřejmě že nepostačí zvýšit nějaké směšné porodné. V dnešní době ale nejde mít děti nejde to pro dobrých 80% lidí. Na druhou stranu jistě jsme totálně zdegenerovaní a ani nám o děti nejde.
Jasně že jinde je školství ještě horší ale já se ptám, proč nemůže být lepší tady. A zase jistě ti budu znít jako pošahaný konspirátor ale jsem toho názoru, že školství je takové jaké je to jest škodlivé záměrně. Nechť se ve školách přikládá důraz na umění, nechť se každý učí to, co chce (ne nezvrhlo by se to v anarchii).
Proč je tak důležité správně podtrhávat (vlnky, tečka čárka, tři tečky a dvě čárky) různé větné členy. Není. Celý model školství je o soutežení ne o spolupráci. Jde o to děti deprimovat na celý život.
sex. výchova
Nemohu podporovat něco, kde se děti učí natahovat na umělého čůráka kondom. (naštěstí jsem tomu sám nebyl vystaven ale znám to z jiných škol)
Pak ke školství. Školství je nutné brát v první řadě jako poslání. Špatně placené? Nenávidím když tohle učitelé říkají. Mají se daleko lépe něž běžný pracující a nedělají nic. Mají 2 měsíce prázdnin a za nic. Nemohu se k tomu blíže vyjadřovat protože bych se rozčílil a to nechci.
Dnes tam jsou i alkoholici.


Trosku spatne zarazene ale budis :)
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 3» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
naggi [15], grape [15], rigpa [14], JPE [12], Stará neznámá [11]» řekli o sobě
Liss Durman řekla o kryndy :Kryndy... Tady asi bez komentáře. Stejně nevim, jak ten náš sesterskej vztah vyjádřit takhle černý na bílým.. My víme a to je hlavní :-)