nobody
datum 09.04.2013
ying-yang 47, žena
mailbox

komentáře uživatele komentáře uživatele :

všechny | k cizím dílům
přidáno 21.10.2014 - 14:55
komentářů28(10.)
misháá: Jiří Turner: DDD: Amelie M.: Moc děkuji, Amelie. Máš pravdu, že moje tanečnice je ještě lehký případ... a v tom dalším taky :)
A pro ostatní - co takhle?
přidáno 21.10.2014 - 14:40
komentářů28(8.)
misháá: Druhá a třetí sloka nesedí rytmicky, zkusím napravit. A děkuji. :)
přidáno 21.10.2014 - 14:39
komentářů28(7.)
Jiří Turner: Děkuji za komentář. Jak jsem psala už DDD, zkusím to vylepšit. Ale netušila jsem, že rým jakoby navíc vadí, já to brala spíš jako plus...
přidáno 21.10.2014 - 14:37
komentářů28(6.)
Amelie M.: Děkuji. Oni mají jiné pohyby, krása trochu nezvyklá, ale mně je právě ten "boj s osudem" sympatický.
přidáno 21.10.2014 - 14:35
komentářů28(5.)
DDD: Já taky psala z osobní zkušenosti a musím říct, že tento přístup docela obdivuji. Oni znají své limity a vědí, že jiní budou lepší, ale stejně do toho jdou... zatímco spousta zdravých lidí vzdává věci předem, třeba kvůli pseudoproblémům, které jsou ve srovnání s těmi skutečnými jako DMO nic.
Báseň jsem šila horkou jehlou, je to rychlokvaška, kterou jsem měla nechat ještě uležet. Díky za názor, zkusím to vyhladit.
přidáno 21.10.2014 - 08:39
komentářů18(1.)
Krásné. Z dřeva mlčeného a dál se chvěji do pomlk mě dostalo. Procítila jsem si ji.
přidáno 21.10.2014 - 08:12
komentářů33(27.)
Sucháč: Děkuji, těší mě, že se shodneme.
přidáno 21.10.2014 - 08:10
komentářů33(26.)
Severak: Díky za příspěvek. Lajky jsou určitě lepší než nic a potěší, o tom žádná :). Ale když se ani nespecifikuje, co konkrétně se na díle líbí, komentáře v pravém smyslu slova to nejsou. Jako autor jsem vděčná za cokoliv, za každý "lajk"... ale čím je komentář delší a kritičtější, tím jsem vděčnější :)
přidáno 21.10.2014 - 08:05
komentářů14(10.)
Sucháč: Jasné jak facka by to bylo s podmětem té věty, takhle se čtenář musí domýšlet, kdo vlastně těmi dveřmi prásknul. Význam rčení je jasný, ale v tomhle nijak nepomáhá. :) Jestli mám pravdu a jsou to "sebestřední", možná by pomohlo dát je do názvu básně. Prostě najednou se tam objeví sloveso v množném číslo a kromě koltů v básni není nic, k čemu by se mohlo vázat. Fantazie je podle mě jedna věc a srozumitelnost druhá, zvlášť u tak krátkého útvaru.
přidáno 20.10.2014 - 21:31
komentářů14(5.)
puero: Kolty těžko, to by tam bylo které. Řeč je myslím o těch sebestředných, nevyjádřených :). Právě pro větší jasnost jsem navrhla tu úpravu.
přidáno 20.10.2014 - 21:20
komentářů33(22.)
Amelie M.: No já to s tou neúctou taky nemyslím zas tak přísně, jen mi to přijde někdy líto. Diskuse, kde se rozebírá dílo a kritizuje, jsou ty nejzajímavější a mohou být vodítkem i pro jiné. Navíc jsou docela vzácné :). Ale pravidla jsou nastavená takhle a ne všichni to s komentáři vidí jako já, s tím prostě nic nenadělám. Já zkrátka neberu kritiku jako ubližování, ale naopak jako snahu pomoci.
Jinak je určitě správné komentovat jen podle děl, ne podle autorů. Tedy s tou výjimkou, že jinak posuzují dílo 14leté holky a někoho, kdo sem píše už hodně dlouho a sám se pokládá za básníka. Povzbuzení je potřeba - ale mazání medu kolem huby nee :)
přidáno 20.10.2014 - 20:30
komentářů33(19.)
Amelie M.: Za ukradené téma se omlouvám, ale myslím, že vůbec nebude vadit, když ho zpracuješ po svém :).
Co se týče skupinkování, pozoruji tady hlavně komentování ve stylu já na bráchu - brácha na mě, které mi přijde poněkud úsměvné. Vzájemné plácání po zádech opravdu není nic, o co bych tady stála, ale i tohle je otázka různého přístupu a očekávání. Jinak je pravda, že asi nikdo nečte úplně všechno a časem si vybere svoje žánry a hlavně oblíbené autory. A potom mu mohou utíkat i ty zmiňované poklady, co už, ale času zkrátka není nekonečno. Ale aspoň se snažím dát každému nováčkovi šanci :).
A samozřejmě je jasné, že každý o komentáře nestojí, někdo chce jen "lajky" a někomu je komentování ukradené. Pokud mi to dá najevo, určitě se mu se svými názory nevnucuji.
No a s tou dobrovolností máš taky pravdu, samo sebou. Komentování nedělám pro sebe, jednodušší by bylo přečíst a jít dál, ale beru to jako službu tomuto společenství, když už tady jsem a očekávám od něj totéž. A právě to, že dobrovolně věnuji někomu svůj čas, s onou slušností a úctou trochu souvisí. Ale to je taky o různém přístupu.
přidáno 20.10.2014 - 19:39
komentářů33(13.)
puero: Děkuji za dlouhý komentář. Tohle je otázka rozdílného přístupu - někdo vidí Psance jako místo vlastní reprezentace, někdo jako prostor pro zpětnou vazbu, kde se může něco naučit a nejen z vlastních děl. Pro někoho je důležitější, jak se prezentuje, jiný víc stojí o komentáře a o kritiku, dalšímu jde třeba o něco úplně jiného.
Za sebe říkám, že u autorů, kteří takhle na zkoušku chrlí díla, čekají, jaká na ně bude reakce, a pak většinu smažou, si coby komentátor připadám tak trochu jako pokusný králík. A to fakt není role, která by se mi líbila :).
přidáno 20.10.2014 - 19:31
komentářů14(2.)
Hezké. Jenom mě trochu mate ten přechod ze singuláru do plurálu. S druhým veršem "vše nazývají láskou" by mi to plynulo lépe.
přidáno 20.10.2014 - 17:31
komentářů33(11.)
Máta: Devils_PIMP: Přesně tak, není kritika jako kritika. Konstruktivní kritika neříká jenom "nelíbí se" nebo "stojí to za ...", ale pojmenuje, co a proč se nelíbí. A samozřejmě by neměla urážet a vždycky se vyjadřovat jen k dílu, nikoli k autorovi. Pak myslím, že urážení se není na místě, nicméně jsou i tací, co neunesou žádnou kritiku, a ti by snad ani neměli povolovat komentáře. Nebo dát smajlíkem či ublíženou reakcí jasně najevo, že tady se o kritiku nestojí :).
přidáno 20.10.2014 - 17:08
komentářů33(9.)
Amelie M.: Díky za názor, fakticky máš nepochybně pravdu. Autor jako jediný může s komentáři nakládat. Nemůže je upravit, takže když se mu nelíbí, jedinou cestou, jak se jich zbavit, je smazat je spolu s dílem. Jako by to byly dárky, které od druhých dostal a může je podle libosti vyhodit. Otázka je, jestli je takové jednání slušné a jestli pak ochota dávat mu dárky neklesne, ale právo na to rozhodně má.
přidáno 20.10.2014 - 15:57
komentářů33(7.)
Yana: Moc děkuji za obsáhlé vyjádření. Já zase tak moc nerozlišuji, od koho komentář je, spíš mě zajímá, jaký je. Myslím si, že tady nikdo nejsme profesionální kritik nebo literární teoretik - to by ty kritiky asi vypadaly jinak :). Ale zajímá mě názor každého čtenáře, i když s některým třeba vůbec nesouhlasím, ale opravdu každý mě přiměje vidět dílo zase z jiného úhlu a přemýšlet o něm, což je fajn. Aby se díla nemazala, k tomu opravdu přinutit nejde, můžu maximálně apelovat, a to právě dělám. Chápu, že k mazání mohou být i osobní důvody, do kterých nevidíme, ale jsme tady pod nicky a víceméně incognito a snad natolik soudní, abych si předem rozvážili, co chceme zveřejňovat a co ne. I když tomuhle důvodu ještě rozumím, zato mazání jen kvůli kritice nebo dodatečné nespokojenosti s dílem je pro mě už nepochopitelné.
přidáno 20.10.2014 - 14:33
komentářů13(11.)
Zajímavé. Takhle plýtvat city na kámen :).
přidáno 20.10.2014 - 12:39
komentářů13(2.)
Beru to jako sebeironii a nadsázku, jinak by byl masový vrah každej druhej, a to doslova :). A chybí ti tam čárka nebo předložka: buď "rozkoší povraždil" nebo "s rozkoší" nebo "v rozkoši", ale "jsem rozkoši povraždil" nejde.
přidáno 20.10.2014 - 12:33
komentářů33(4.)
Máta: Není zač, to já děkuji za komentář. Jsem ráda, že to někdo vidí stejně.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Tématická soutěž

Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2025 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming