nevyznám se v sobě........
přidáno 30.04.2008
hodnoceno 2
čteno 1234(20)
posláno 0
Slunce vychází v šest..................
Pocity se překrývají a my ještě sníme o našem snu z noci. Stále se modlíme, aby neodcházel, ale on přece jen uteče. Od nás? To ne. Spíš, utíká k někomu dalšímu. Sen přece není jen náš. Nebo ano?
Nevyznám se v sobě natož ve snu, který mi při pohybu víček zdrhnul.
Já vlastně nevím co se všechno dá cítit.
Přátelství..........Láska.........Nenávist........Zlost........Ž
árlivost.........Něčí pohlazení................
To ale není pocit.
Co je realita a co je jen smyšlený? Já už se totiž začínám ztrácet.
Nevím co se řeklo a co se udělalo a jestli to není náhodou jen v mé hlavě.
Vážně udělal tohle nebo sem si to tak perfektně připravila, že si myslím že je to pravda?
Uvnitř se začínám ztrácet a čekám až mi konečně někdo hodí mapu, kompas................
Cokoliv, co by mě dokázalo vyvést z toho odporného a zničujícího bludiště.
Je mi z toho zle! A přitom jsem šťastná.
To je tak divná kombinace, že na ní není odpověď.
Jasně, na všechno je odpověď, al je vždycky taková, jaké máme momentální rozpoložení.
Ono se nedá říct že jsem nějak smutná, to vůbec, akorát nevím co s tím vším.
Něvím kdo to dokázal vymyslet.
Proč nám k tomu všemu nedal lepší návod, abychom dokázali chápat a rozpoznávat svoje vlastní touhy a pocity. Proč nám k tomu nedal návod? Posílám reklamaci!
Nebo, proč nás ten nahoře nechává trápit se citama, když ví, jak moc to bolí?
Tolikrát jsem prosila at mi dá nějaký vysvětlení pro to všechno co se ve mně děje a jediný vysvětlení bylo to, že jsem se do toho zamotala ještě víc.
Možná že okolo mě codí spoustu návodů jak tohle všechno zvládnout, jen jsem zaslepená.
Zaslepená? Řekla jsem zaslepená?
Ale čím.................................................?
přidáno 22.11.2008 - 16:07
popis pocitu.. nebo zmatenosti.. a ne uvaha. tak mi to přijde
přidáno 30.04.2008 - 21:58
City jsou jako droga, ty pohltí mozek a ten dělá věci, aniž by věděl proč, cítí věci a netuší proč tomu tak je... Je normální, že člověk se v sobě chvíli ztrácí, někdy i déle... a že to bolí, to ví každý... jde o to, že si sama musíš říct, co vlastně chceš... Je to těžké, to nepopírám, ale je třeba racionálně vyřešit všechny pro a proti... Nevím přesně co tě trápí, takže se mi těžko něco zkouší radit... takže jen mohu říct, jak to dělám já... sednu si, pustím si hudbu a přemýšlím... probírám jeden cit za druhým a říkám si, jestli je adekvátní nebo ne... usoudím-li, že ne... bojuji s ním a popírám ho (racionálne), jde to těžko, ale člověk se prostě musí přemáhat... po několika dnech poznáš, že už se o to nesnažíš, že to jde samo... Člověk sám musí vědět, co je pro něj nejlepší, co chce, s kým to chce, proč to chce a co je schopen obětovat... musíš si udělat jasno v tom, co pro tebe který cit může znamenat... v přítomnosti, i do budoucna... pak se teprve zabývat tím, jestli je ten cit dobrý, nebo ne... jestli má šanci vydržet zimu, či jaro...
Je to jen na tobě... udělej si pořádek ve svém životě, udělej si jasno v tom, co chceš a potřebuješ a tím se řiď... člověk musí mít určité mantinely ve svém životě a pokud se drží, je to víceméně v klidu, ale začne-li se mlátit od jednoho mantinelu k druhému, či ho dokonce překročí... vzniká právě to známé... zaslepení, ztracená... to je odpověď na tvé čím?... Prostě nicotou a nevědomostí, váhavostí a nejistotou... ničím jiným...
Nemusíš vůbec brát moje řádky v potaz, pokud s nimi nesouhlasíš, ale tohle dílo si o koment prostě říká... zatím ahoj a hodně zdaru...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
„Máte někdo návod?“ : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Láskový paradox

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku