rozhovor
přidáno 06.04.2015
hodnoceno 34
čteno 1424(28)
posláno 0

Paní mého srdce
já hořel city
blázen do tě byl
a pochopil
že rozumné to není
proto tě opustil...

Pane mého srdce
já miluji tě
a stále chci tě
ač nerozum to zveš

Nebuď tak cnostný
rytíři stříbrný
duše jsou souzené
co chceš víc ...

Paní má já bráním se
chci být svobodný
ne spoutaný láskou
chci být volný
ctít tvůj stav
a čest nad srdce mé


Ach,rytíři, já srdce mám tak veliké
že zvládla bych i lásku tvou


i lásku svého muže



přidáno 07.04.2016 - 09:43
kmotrov: Těší mě tvůj komentář , jsem ráda, že se líbí :-)
přidáno 06.04.2016 - 23:14
Je to moc hezký námět a má to odpovídající atmosféru, takovou tu trubadúrskou, ze které se podle jedné teorie vyvinula romantická láska devatenáctého století. Já bych to takhle napsat nedokázal. Přimlouval bych se ale, za formální dotažení, aby v tom čtenář neplaval jako kazuzu. Ustálit základní rytmiku textu s pravidelným střídáním mužského a ženského partu, aby se v tom jednoduše našel rozhovor.
Ale i tak, krásná atmosféra.
přidáno 18.01.2016 - 22:47
Nikytu: Nezbývá mi než souhlasit, ale každý má na svobodu jiný názor... Díky :-)
přidáno 18.01.2016 - 17:17
To je dost smutný přístup, když někomu láska připadá jen jako ztráta svobody. :-(
přidáno 26.05.2015 - 21:54
j.f.julián: wow, tak to je poklona ! přiznám se , že vědomě inspirace Nezvalem nebyla - ale je možné, že někde to bylo schované v podvědomí. Vznikla úplně spontálně, a položila jsem hovor do rytířské doby, protože mi to přišlo jako dobrý nápad - trochu archaické, přesto aktuální i v dnešní době :-)
přidáno 26.05.2015 - 20:40
výše zmíněný komentář (nebo níže) nepovažuji za podstatný, pro mě je důležitý pocit, který mě hodil tím stylem do V. Nezvala, kterým jsi byla předpokládám ovlivněna, ale i kdyby ne, tak mi to zní, což je samozřejmě pochvala. (Alespoň pro mě by byla)
přidáno 07.04.2015 - 23:50
ŽblaBuňka: koiška: jsem ráda za návštěvu a komentářík :-))
přidáno 07.04.2015 - 23:48
líbí
přidáno 07.04.2015 - 21:08
korálek: Moc hezké. Témata, láska a touha a zklamání, ta jsou nekonečná. Dá se o nich napsat tolik básní a tolika způsoby. A já jsem vždy ohromena každým tím jedním novým neotřelým.
přidáno 07.04.2015 - 19:32
Amelie M.: Neni to poprve co jsem sam... A zase jen urazis sama navic nemas ... Jak skvostne
přidáno 07.04.2015 - 19:30
Devils_PIMP: mám svůj web a ten mi stačí.. ale pomalu, aby se mě lukio začal bát. jak vidím.. :))) ty jsi tak směšný.. a sám..

A NENÍ TO MOJE PODÁNÍ, OPÍRÁM SE O TVÉ KOMENTÁŘE A ARGUMENTY PŘÍMO PODE MNOU!! předpokládala jsem, že máš IQ vyšší, než nakopnutý kokršpaněl a dojde ti, jak se chováš a co děláš špatně.. ale jak vidno.. ty to ani polopaticky nejsi schopen pobrat.. tímto s tebou končím debatu, škoda času

PS: a nespílej mi, že jsem se v konverzaci s tebou snížila na tvou úroveň.. opakovaně jsi mě k tomu vyzýval, tak se uklidni.. co jsi zasel, sklízíš..
přidáno 07.04.2015 - 19:28
korálek: Dekuji za odpoved.
přidáno 07.04.2015 - 19:18
Devils_PIMP: To není a toto slovo nepřipisuji tvé komunikaci, ale rozumím tomu, že pro velkou část chlapů to tak nějak je, vím to , ale nevadí mi to.
přidáno 07.04.2015 - 19:07
Am to je tve podani moje je jine. Chapu ze mas pocit ze se ti tu musime vsichni klanet a delat to co rikas ale ja mezi tve noshledy patrit nebudu ... Umis jen urazet nic jineho tu nepredvadis. Smula tenhle web je stale Lukia ;)
přidáno 07.04.2015 - 19:07
Amelie M.: děkuji za komentář :-)
přidáno 07.04.2015 - 19:05
korálek: Dekuji za odpoved a precti si znovu co jsem napsal nic o sracce tam neni
přidáno 07.04.2015 - 19:04
Devils_PIMP: ty nepředpokládáš u lidí IQ vyšší, než má nakopnutý kokršpaněl, ale telepatické schopnosti, to je rozdíl.. pokud nejsi schopen vyjádřit se jasně, tak se raději nevyjadřuj.. domýšlení si, vede k nedorozumění..

příklad - 06.04.2015 - 23:00 Devils_PIMP

Tezke romantycno.... A ted mi rekni jaky umelecky prinos ma tve dilo?

překlad dle tvého tvrzení a po nastartování IQ vyššího, než má nakopnutý kokršpaněl - Těžké romantično.... A teď mi řekni, jaký umělecký přínos má PRO MĚ tvé dílo?

tfuj, to zní ale blbě, což??

návrh na zlepšení - Těžké romantično. To nemám rád. Pro mě osobně toto dílo nemá žádný umělecký přínos.

a jsme doma, ani to nebolelo :-)
přidáno 07.04.2015 - 19:03
Devils_PIMP: Kakuzu: Lenča: Yana: shane: Orionka: Děkuji moc za hezké komentáře a konstruktivní komentáře , s kterými plně souhlasím a děkuji tímto Orionce a Yaně za slova po kterými se podepisuji :-) pro Devils P: otázka ,která zazněla a obdobná připomínka u jiné básničky není v kategorii "kritika" ale úplně někde jinde. Ostatně na téma hodnocení a komentářů na psancích proběhla spousta diskuzí...Nemusí snad každý zdůvodňovat a ospravedlňovat každé dílko. Umělecký přínos? pro lidstvo žádný. Asi málokdo zde píše proto, že vymyslí něco, co zde ještě nebylo, něco na co ještě nikdo nepřišel a téma o kterém se ještě nepsalo.
Jestli se to někomu podaří, tak klobouk dolů.
Jestli je "romantyčno "pro někoho "sračka" chápu a beru- každý je zaměřený jinak a nikomu opačný názor než mám já neberu )
přidáno 07.04.2015 - 18:48
Vsech uplne asi ne... Ale snazim se o originalitu. O argumentaci ty mluv ty ses ta prava...
přidáno 07.04.2015 - 18:38
Orionka: MÁŠ NAPROSTOU PRAVDU! a myslím, že jsi to řekla za více lidí tady.. ;)

Devils: ty si stojíš za uměleckým přínosem všech svých děl?? pokud jde o argumentaci, jsi hodně slabý a můžeš si vykřikovat, jak chceš.. ;)
přidáno 07.04.2015 - 18:00
Orionka: Devils_PIMP: Od chvíle, co tu místo děl řeší kritik kritika, to tu stojí za houby.
přidáno 07.04.2015 - 17:53
Orionka: Jsem opacneho nazoru - nebudu nekomu psat ze je to muj nazor - oznamovat jasna fakta je zbytecnost to ke jak oznamovat ze Slunce vychazi kaudy den. Ja tu nikam nevedouci diskuzi nezapocal...
přidáno 07.04.2015 - 17:21
Devils_PIMP: Mám pocit, že jsem ti něco takového už jednou psala, tak se asi budu opakovat. Je obrovský rozdíl, jestli napíšeš "tohle dílo nemá umělecký přínos" nebo "tohle dílo pro mě nemá přínos", případně "tohle je hrůza" nebo "tohle je podle mě hrůza, protože...". První verze autora akorát naštve, druhou (pokud je trochu soudný) vezme a možná si z tvého komentáře něco odnese.
Omlouvám se autorce díla, že tady řeším něco, co sem ani nepatří.
přidáno 07.04.2015 - 16:50
Orionka: Stale naivne predpokladam u lidi vyssi IQ nez ma nakopnuty kokrspanel - a tak by meli vedet, ze kdyz to napisi ja bude to asi muj nazor a ne neci jiny.
přidáno 07.04.2015 - 16:48
Devils_PIMP: Správně, pro tebe to přínos nemá, to jsi předtím nějak opomněl zmínit.
Až přestaneš vydávat své subjektivní a nepodložené dojmy za obecné pravdy, možná tvé komentáře budou vyznívat jinak a dostanou smysl.
přidáno 07.04.2015 - 16:39
Stejne jako ja to mohu jak chci okomentovat. Pro me to prinos nema a vidis ten otaznik??? Zacni u sveho zrcadla nez me tu bides fackovat spinavou rukavickou.
přidáno 07.04.2015 - 16:32
Devils_PIMP: Nezlob se, ale tvoje hlášky o uměleckém přínosu a BPH už nejsou ani k pousmání.
1. Tohle je svobodný prostor, kam si může vkládat kdo chce, co chce. I kdyby to mělo přínos třeba jen pro něj. Jestli se ti dílo nelíbí, můžeš ho zkritizovat, poukázat na konkrétní nedostatky. Ale naznačovat, že na amatérský literární server nepatří nic, co nemá tzv. umělecký přínos, je směšné.
2. Kolik děl nejen tady, ale v literatuře vůbec, má umělecký přínos? Jedno ze sta, jedno z tisíce?
A především:
3. Kde bereš tu drzost posuzovat, které dílo má umělecký přínos a přidanou hodnotu a které ne?
Ber to, prosím, jako reakci na tvé komentáře obecně, nejen na tento.
přidáno 07.04.2015 - 15:32
Devils_PIMP: no snad jen to, že tohle napsal další autor a tím je prostě jiné, to by na podobné téma stačilo jedno dílo cca v jednom století :-) a já si to čtu ráda, jasně není to objevení Ameriky to netvrdím
přidáno 07.04.2015 - 13:52
Yana: Prave a co je tedy tak jineho a zvlastniho na tomto dile?
přidáno 07.04.2015 - 12:31
Devils_PIMP: no prosímtě, vždyť o tomhle jsou celé romány a jiná díla, nemají tedy umělecký přínos?

Mě to určitě zaujalo, stylem i pointou
přidáno 07.04.2015 - 11:27
Tak tohle dilema je mi docela povědomé...
Nádherné, moc :)
přidáno 07.04.2015 - 00:01
Prvni sloka posledni radek jakoby tam byl jeste nekdo treti
přidáno 06.04.2015 - 23:12
Bylo by krásné, kdybychom mohli padnout krásným ženám do náruče a nepadnout jim přitom do rukou...:-)
♥♥♥
Jak tedy vyřešit dilema neustálé,
být láskou spoutaný a volný zůstat stále?
♥♥♥
přidáno 06.04.2015 - 23:00
Tezke romantycno.... A ted mi rekni jaky umelecky prinos ma tve dilo?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Čest nad srdce : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Touha magnolie
Předchozí dílo autora : Tolik

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku