...prostě ze života...
přidáno 11.01.2008
hodnoceno 2
čteno 1475(14)
posláno 0
„Miluju tě…“ šeptáš a vlípneš mi malý polibek. Usmíváš se, pohledem se vpíjíš do mých očí. Ty hledí někam daleko, daleko za ty tvé. Hladíš mě po tváři a je ti dobře. Něžný úsměv zaplňující tvou tvář mi nedovoluje svěřit se. Ne. Nechápeš. Stále je ti dobře. Uvědomím si to a v tu chvíli, ač se je snažím zadržet, mi z očí začnou stékat slané potůčky slz. Rychle je utřu a doufám, že si ničeho nevšimneš. Nevšiml sis. Zhluboka se nadechnu, ale hráz již byla protržena a slzy skrápí mou tvář, umírají mezi mými rty, některé stékají přes bradu a smáčí mi nové triko. Odvrátím tvář, když ty tu svou upřeš na mé zarudlé oči.
„Lásko…?“ divíš se. „Copak se děje?“ nechápeš. Přitiskneš mě k sobě a hladíš po vlasech. Odkloníš se a hřbetem ruky mi jemně setřeš většinu slziček. Pokusím se o úsměv. Taky tě miluju. Ale já miluju TEBE!
Položíš mě na postel ve snaze zlíbat mě, ale při pohledu na pokleslé koutky a zarudlé oči si to rychle rozmyslíš. Ještě několikrát zašeptáš „Copak se děje?“ a já na to několikrát odmítavě zavrtím hlavou. Nemůžu. Nejde to říct ti, co se opravdu děje. Chtěla bych. Třeba se mýlím, třeba bys to pochopil.
„Už budu muset jít…“ vykoktám mezi hlubokými nádechy způsobenými nezastavitelnými vzlyky. Přemlouváš mě, abych zůstala, vždyť prý není kam spěchat. Svolím ještě na chvíli. Využiješ toho a začneš ze mě stahovat tričko. Zvláštní. Líbáš mě, ale já při tom pláču. Říkáš, že na smutek není lepší lék než dotyk toho, koho miluješ a toho, kdo tě miluje. V duchu s tebou nesouhlasím. Šeptáš „miluju tě“, ale já nemůžu odpovědět. Tvrdíš, že jsem pro tebe všechno. Ale já miluju TEBE!
Odtáhnu se. „Podej mi triko…prosím…“ Podáš mi ho a znovu setřeš moje slzy. „Proč pláčeš? Kvůli mně?“ Ano. Ano! ANO! „Ne,“ zašeptám. „Netrap se.“ „Udělal jsem něco špatně?“ Vlastně ani ne, zamýšlím se. Pohladím tě po tváři, políbím tě a chystám se k odchodu. Přitáhneš mě za pas, přísně se mi zahledíš do očí. „Svěř se. Mě snad můžeš, ne? Co se děje? Vzpomínky? Můžu za to já? Lásko, neplač, nebo budu taky…“
Vyprovázíš mě domů a celou cestu se ze mě snažíš vydolovat, co se děje. „Nic, netrap se.“ Opakuji stále. „Proč teda pláčeš? Musíš mít důvod.“ „Já nevím proč.“ Zalžu a ty mi to samozřejmě nevěříš.
Dojdeme k našemu domu a ty mě opřeš o zeď. Znovu mě líbáš a hladíš po vlasech. Přitisknu se k tobě a namlouvám si, že je všechno dobré. „Už neplač, všechno je dobré.“ Jako bys mi četl myšlenky. Kéž by to tak bylo. „Už musím jít…“ otočím se. „Miluju tě, moc.“ Pouštíš mě a rukou přejíždíš přes zadeček. „Já tebe taky,“ pousměji se. Ale já miluju TEBE!

Zavřu se v pokoji, lehnu na postel a vzlyky dusím do polštáře. Po chvíli je celý mokrý. Mobil na poličce vrní, když mi přijde SMSka. Natáhnu se pro něj. Píšeš, ať už nepláču, znovu se ptáš proč vlastně. Ujišťuješ mě, jak moc pro tebe znamenám, nabádáš mě, ať hlavně nic nevyvedu. Mrštím mobilem přes celou místnost a znovu zabořím hlavu do voňavého polštáře.
Melodie mé nejoblíbenější písně se rozezní po pokoji. Jindy jsem šťastná, že ji slyším, ale dnes…? Zvednu telefon ze země. Voláš mi. Nechávám melodii vyzvánět. Sleduji tvoje jméno pobíhající po displeji a palcem jemně přejíždím po tlačítku pro přijetí hovoru, ale nezvednu to. Po chvíli to vzdáš a zavěsíš.
O pár minutek později to zkoušíš znovu. Mobil vyzvání a vyzvání, ale nikdo ho nezvedá. Vytáčíš mé číslo tak dlouho, až se automaticky přepojí na hlasovou schránku.

Nadávám si, že jsem před tebou nedokázala zadržet slzy. Nechtěla jsem nechat emoce vyplout tak rychle napovrch. Ty jsi vážně nepochopil co se děje. Nepoznal jsi to? Asi jsi ani nemohl…

…ty nemiluješ mě. Miluješ mé TĚLO. Ale já miluju TEBE.
přidáno 14.01.2008 - 18:18
Ten začátek m iněco připomínal :-( Ale pak se to odpojilo od mých vzpomínek..
přidáno 11.01.2008 - 21:46
:(( Opravdu ze života.. Jak psané mi z duše..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
TEBE miluju!! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Povídej mi něco...
Předchozí dílo autora : Znáš ji?

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
shane řekl o Nikytu :
Milá, temperamentní a okouzlující dívka, se kterou se dá bavit prakticky o všem. Má rozsáhlé zájmy i všestranné znalosti a obdivuhodnou inteligenci. Skvěle veršuje česky i anglicky a nemá problém s plynulým přechodem mezi těmito jazyky. Svého času mne poctila svým přátelstvím i důvěrou a zahrnula mne spoustou informací i veselých historek. Náš kontakt spíš připomínal running commentary! Byl jsem rádcem, důvěrníkem, arbitrem ve věcech života i prvním kritikem některých dílek. Někdy jsem se dost zapotil, protože mé znalosti mají díry a mé IQ , ač slušné, na Menzu nestačí... Milá Veroniko! Nevím, kdy a kde se zas potkáme, ale chci Ti poděkovat za všechny ty krásné chvilky tady s Tebou. Bavily mne veselé historky ze života psích slečen i z Tvého vlastního, nutila jsi mne přemýšlet o věcech, které by mne jinak míjely a řešit to, nač bych si jindy netroufal. Bylas má múza i inspirace, Tvá důvěra mne těšila i zavazovala. Well, přečetl jsem si s údivem, cos tu o mně prohlásila a na chvilku jsem ztratil řeč! Snad právě jen Tvá nepřítomnost v kritickém okamžiku zabránila globální katastrofě...;o)))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))))))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku