80.87
hodnoceno 16
Není to o lásce.
kategorie básně/ostatní
čteno 772(28)
posláno 0
I.

v pocitech bídy co by se za nehet vešlo
a přece zpívá o noci
poutník či básník jemuž sen uplaval
a není mu již pomoci
  ani tou loučí která pálí
   ani tou loutnou která hraje


II.

cosi z let odešlo a cosi zůstalo
možná proud života je
tím co drtí

možná že přivyknul si nastálo
smrti
lehké jako sen

v zemi kde bydlel se vrací
vyhledat zem
na rostlinách na zdech na vrátkách je on
okouzlen

III.

přece
přece jen
přidáno 23.09.2008 - 20:05
v té básni je toho hodně řečeno a hodně toho na mě zapůsobilo, příjemně...
líbí se mi
přidáno 23.09.2008 - 00:39
Tahle báseň ve mně zanechala rozporuplné pocity...
přijde mi taková "bezobsažná"...nevím jak to správně vyjádřit...spíš jen slova...a za nimi?...
třeba příště...
přidáno 22.09.2008 - 23:16
první část se mi hodně líbí, druhá už trochu míň a třetí nevím, asi jsem přesně nepochopila souvislosti...
přidáno 22.09.2008 - 19:58
... není špatná ... ale připomíná mi koně který padl v cílové rovince ...
přidáno 21.09.2008 - 13:32
jo, je to pěkné. nevím co přesně to ve mně vyvolává, ale něco stoprocentně, a o tom to je.
přidáno 20.09.2008 - 20:05
Poměrně pěkné. :) Co mi vadí, je klasicky malé písmo, ale jinak dojem příjemný
přidáno 20.09.2008 - 18:01
Docela se mi to líbí i když ten nehet mi přišel že tam byl prásknut trošku násilím...
přidáno 19.09.2008 - 20:13
Četla jsem to vícekrát, ale musím bohužel říci, že mne to nijak neoslovilo a smysl díla i vztah k zadanému tématu mi nějak unikl. Hodnotit proto nebudu.
přidáno 19.09.2008 - 00:37
líbí / nelíbí ...nech se překvapit!
přidáno 18.09.2008 - 21:17
abych se přiznal, vůbec by mi nevadilo, kdyby měla i pokračování (hezky po kapitolách), další můj aspirant na vítěze.
přidáno 18.09.2008 - 18:38
Zvláštní..líbí se mi ;-)
přidáno 17.09.2008 - 18:51
Nelíbí se mi, žes tomu přistřihl/a křídla už na začátku. Člověk čte a neví, o čem má dílko vypovídat a když čeká, že konečně něco, tak už konec a nic. Dodalo mi spojení drtí/smrti, tam to přímo řve, že autor tlačí na pilu. Beru, že téma je docela těžké, ale šlo pojmout lépe. Nicméně se mi líbí kontext louče a loutny ( abych jen neprudila).
přidáno 17.09.2008 - 16:18
take mne nejak neoslovuje. zvláštní číslování. ale když už jsi to rozdělil(a).. tak I je podle mne divna.. II celkem pěkna. a o III se moc říci nedá, utekla ještě dřív než začala.
přidáno 17.09.2008 - 12:35
cetl jsem, ale vubec nevim co... snazil jsem se, ale nic mi to nedalo... :(
přidáno 17.09.2008 - 11:08
Zvláštní báseň. Chválím anotaci, ta se mi líbí. A dílo jako takové. No přijde mi, že zbavit se už v prvním verši tématu nebudí zrovna nejlepší dojem. Dál jsem vůbec nepochopil význam číslování. A i celkově je to takové zvláštní. Ale i přesto bych to neodsuzoval. Je to přinejemnším zajímavé a to je dobře. Leč výčitky by se ještě našly...
přidáno 17.09.2008 - 01:17
No, nevím... nějak mně to neoslovilo. Alespoň ne v tuhle pozdní hodinu...:o)
K úpravě: Nic proti měněí velikosti písma, ale ta první sloka se čte docela blbě. Pro příště bych buď použila o něco větší písmo a nebo bych zmenšila třeba jen něktrá slovíčka...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zvláštní básník : [80.8666666667] | trvalý odkaz | tisk | pdf
»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
VITANA [2]
» řekli o sobě
Severak řekl o tlachapoud :
Střez, střez se Tlachapouda, milý synu. Má tlamu zubatou a ostrý dráp. Pták Zloškrv už se těší na hostinu, vzteklitě číhá na tě Pentlochňap. -- Lewis Carrol: Alenka v říši divů (a za zrcadlem) (v překladu Aloyse a Hany Skoumalových)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku