70.06
hodnoceno 15
... a co by se nevešlo nikam... :,-(
kategorie básně/láska - zklamání
čteno 954(32)
posláno 0
Co by se za nehet vešlo...


Co by se za nehet vešlo,

nechci již nikdy víc znát.

Vážně víc milovat nešlo,

nechám si o tom jen zdát!


Říkávals mi, že jsi skromný,

však bylo to lakomství.

Co by se za nehet vešlo,

prý jest množství ohromný!


Máš pro mně hodnotu zlata,

co by se za nehet vešlo.

Má láska tím byla sťata,

toliko smutku se nikam nevešlo...
přidáno 24.09.2008 - 00:27
No páni, já mám čestné umístění:-D
Ale díky vám všem za to, udělali jste ze mně optimistu. Teď si narozdíl od ostatních zůčastněných můžu říct, že "horší už to nebude."
Vaše hodnocení beru, jsou to vaše názory, ale přístě už moje obrázky (a ty budu stejně vkládat, když se mi bude chtít) už nesrovnávejte s reklamami. Protože za tím účelem je sem nevkládám. Mají báseň doplňovat, a jaký účel měl tenhle obrázek, to už bylo řečeno.
A teď už musím jít spát do své rakve z papírů metr pod zem:-D Abych zase příštího dne mohla "ZNOVUVSTÁT".
/berte tento text s humorem, který ničemu nedělá reklamu:-P/
přidáno 23.09.2008 - 20:28
řekla bych pokus...zdařilý pokus, ale jako hotové dílo...nevím nevím...
líbí se mi vyjádření a vím, cos chtěla říct, ale trochu mě rušily slovíška "jest, sťata, toliko" - to patří do straších básnických sbírek podle mě:)
přidáno 23.09.2008 - 01:06
Každý pokus má smysl...i když nezaujme...;)
všechno už bylo řečeno...
přidáno 22.09.2008 - 23:03
úpravu bych nekritizovala, nepřijde mi nijak strašná a ten obrázek taky ne, ale jinak rytmus opravdu pokulhává, což kazí celkový dojem...
přidáno 22.09.2008 - 15:02
... tady nesedí vůbec nic ... rýmy ... rytmus ... obsah tisíckrát dtto ... a ta fotka tomu taky moc nedodá ...
přidáno 21.09.2008 - 14:07
tohle fakt neni muj salek kavy ani caje. vidim, ze ani u ostatnich tohle uspech moc nemelo, ale myslim ze autor muze byt v klidu. mozna to byl pokus. zacatek. ty jsou nekdy tezky. nebo..vubec nevim, co presne autora vedlo k napsani, proc to napsal takhle, proc to takhle upravil, proc dal tuhle fotku... mozna nekdo v tom uvidi vic nez ja, a zalibi se mu to.
přidáno 19.09.2008 - 19:12
Tak tohle je první dílko, které se zarytě drží daného soutěžního tématu. Je ale pravda, že rytmus básně trošku místy pokulhává. Celkově průměrné dílo, autore promiň.
přidáno 19.09.2008 - 00:02
hmm kouknu dál a uvidíme jaké hodnocení si autor odnese ...
přidáno 18.09.2008 - 21:04
Je-li obrázek psychovsuvkou, což já si nemyslím, tak pak by neměl být ani u ostatních děl, ne? Myslím, že je snad každého věc, jestli si tam ten obrázek dá a nebo ne... Co je špatného na tom, že někomu záleží na úpravě? Když mám tu možnost, tak proč to nečím nevylepšit. Od toho nám to administrátor umožnil.
A je mi fuk, kolik lidí mi řekne, že to vypadá jako reklama. Mně se ta fotka prostě líbila a spíš než úprava nehtů (a nevnímám to jako reklamu) mně na ní zaujala ta růže, která je svíraná mezi prsty. Růže jako symbol lásky... A navíc, když jsou klíčovými slovy "co by se za nehet vešlo", tak je na tom obrázku alespoň vidět, "co" se za nehet vejde, skoro nic - a to v té básni jde...
přidáno 18.09.2008 - 20:57
tak láska byla sťata hm? Zajímavá personifikace autorko (aspoň si tipuju pohlaví) Ale taky mám ten reklamní dojem. (obrázky ať jsou sebelepší, bych do soutěžních básní zakázal - psycho-vsuvka) a můj dojem: inu, nenapsal to básník, chybí mi tam trochu toho básnického cukru, obrazotvornost, melodičnost.
přidáno 17.09.2008 - 21:59
Ani fotka, ani báseň. Přijde mi to jako reklama na cokoliv a upřímně řečeno - reklamy nesnáším. MOžná příště...JInak co se týče slohu, vše již vyjádřily předcházející komentáře, není co dodat.
přidáno 17.09.2008 - 20:36
rýmování mírně kýčovité... ale přesto asi jedno z nejpěknějších děl. nebo snad právě proto? ta fotka nadherně doplnuje baseň. s jinou básní by vypadala nanic. samotná basen by byla také nanic. ale kombinací vzniklo velmi pěkné dílo.
přidáno 17.09.2008 - 18:22
Máš pro mně hodnotu zlata - má láska tím byla sťata
tohohle zabití/utlučení/utopení/stětí atd lásy je na mě všude už příliš. Vždyť to jde napsat spoustou jiných způsobů a nemusíme kvůli tomu vždycky jen zabíjet...

Jinak občas opravdu hodně nesedí rytmus. co by se za nehet vešlo - toliko smutku se nikam nevešlo. poslední čtyřverší je dle mého z básně nejhorší. Zbytek lepší :) I když verš lakomství - ohromný taky nic moc. Ale tak třeba příště :)
přidáno 17.09.2008 - 18:07
prvni, kdyz se mi objevilo dilo predemnou bylo: oho nejaka reklama na nehty?
ale ted k veci... je to tak jak rika predesly komentar... jen tam nedokazu najit nadech umeni... maximalne v tech nehtech na obrazku... ale ty se taky podle mne moc nepovedly...
přidáno 17.09.2008 - 10:33
Tenhle styl je téměř jako rukopis autorův. Nemá význam opakovat stále dokola stejné kritiky, další dílo bude i tak stejné. Co je ke cti tomuto dílu, mohlo by kandidovat na mistra kýče. Ač neřeknu kde a jak, je z něj přeci jen cítit nádech umění. Leč fanda podobné poezie jistě nejsem.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Co by se za nehet vešlo... : [70.0625000000] | trvalý odkaz | tisk | pdf

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku