72.08
hodnoceno 14
Láska… Co je láska? Boj krvavý!
kategorie fejetony/o lásce
čteno 709(27)
posláno 0
Tak co se mi poslední dobou tak vejde maximálně za nehet.
Škola to asi nebude, to je tolik kilo sešitů, že se to nevejde pomalu ani do šuplíku, natož za nehet.
Nebo třeba problémů? To se nemá zakřiknout, problémy jsou pořád nějaký.
Další velké téma - co třeba lásky? Ne, láska ne. Lásky mám tolik, že na mě kouká z každé stěny. Ale už se blížíme k tématu…

Láska…
Co je láska?
Boj krvavý!

Znáte takovéto šumění v hlavě, kdy se vám tam přesouvá všechna krev?
Možná i ta, kterou už nemáte?
Jinak řečeno jste tak nasra – píp, že byste nejradši toho zasra – píp nabodli na vidle?
Klepe se vám ruka a mít v ní nůž, tak byste ho zapíchli do prvního živého objektu?
Máte v noci sny (opravdu ne poluční, či jiné), že máte pod postelí bazuku?
A teď pozor, co když za to nasrá – píp tentokrát opravdu nemůže váš miláček, ale úzce to s ním souvisí?

Pak vítejte v mém světe, kdy chodím se známou mediální hvězdou a každý se ho mediálně snaží znemožnit.
A jak radím, abyste se pomlouvačů zbavili s grácií sobě vlastní?
Aby se vlk nažral, ale koza zůstala celá?
To popravdě sama nevím, ale budu se snažit v průběhu tohoto článku na to přijít…

Průvodce pro ženy (vlastně i muže), kteří mají doma známou osobnost v miláčkově oboru, ve kterém není třikrát oblíben.

Inu, začalo to jednoduše.
Na začátku byl Svět, já a můj drahý – nadvýkonně pracují (musíme splnit plán na 130%) člověk. Ono to je pozitivum.
Zčásti.
Máte doma něco dokonalého, 130-ti procentního muže, ale je tu háček.
Každý vám ho závidí. Aspoň tak si to vysvětluju.

Na světě totiž kromě vás dvou existují i tzv. mediální hyeny, které mají několik stádií rozkladu.

1) Občasné šťouchnutí čumákem
Hlavní pointa je, že k tomu vlastně jestě nemají důvod.
Př.: Hele, ty, kuk na fotku! Hehehe, ta je fakt vydařená, hahaha, tak ještě jednu, ať se máme čemu smát, chichichi…

2) Sem tam kousnutí
Ke kousnutí potřebují trochu podráždění.
Př.: Nejsi ty kretén?! Tys mi to ukrad??
Vysvětlení: Objekt samozřejmě nic neukradl, ale mediální hyena chce něco, aby mohla kousnout, takže vymyslí něco svou chorou myslí.

3) Trhání na kusy
To je bod úrazu, protože stačí, aby objekt něco udělal špatně, nebo se MU udělalo špatně a hned je to blbec největší a -drbejme ho.
Př.: Ty jsi se pozvracel v buse! Ty prase, no a pak ještě onemocněla kvůli tobě polovina zájezdu! Nenávidím tě!

Tak a teď to právě začíná.
Taková mediální hyena totiž má spoustu dalších kámošek hyen, které drží spolu smečku. A toto zvířectvo najednou vašeho drahého všude zmiňuje ve článcích, samozřejmě negativně…

A co vy?
Já se třeba dusím vzteky, protože vím, že nějaká kráva zakrytá za hyenu, kecá do éteru kraviny, které nejsou pravda.
A pak se zatemňuje mozek…

A zatím jsem pořád nepřišla na řešení, protože těch, co vašeho miláčka nepomlouvají je tak málo, no prostě s tím nehtem.

Ale jsme kultivovaní lidé.
Kultivovaní lidé se chovají slušně.
Mají vychování.

(Hmm, který predátor žere hyeny?)

Řeší problémy s nadhledem.

Nenechají se pohltit svými pocity.

Ale já kur – píp nejsem kultivovanej člověk!

Přišla jsem na řešení…

Já těm hyenám prostě vypráším kožich!

Zdravím, slečno Omezená a spol, asi ti dám přes držku!

Toto je osobitá výpověď slečny H. K. předtím, než byla uvězněna v samostatné cele číslo 407, aby neohrožovala ostatní spoluvězně.
Její export do místní psychiatrické léčebny je na plánován na den 20. 9. 2008…
přidáno 23.09.2008 - 20:13
originální a zaujalo mě to, což asi mělo že?...ale ta nenávist...ta nenávist:) o té už my čtenáři paní autorko nechceme číst, stačí, že ji zažíváme:)

takže troufalé:)
přidáno 22.09.2008 - 20:08
vulgarismů je tam až dost na můj vkus a přijde mi to takové moc nenávistné, moc mě to neoslovilo
přidáno 22.09.2008 - 19:49
... nemám nic proti vulgarismům ... ale dle mě by se měly používat střídmě ... jako koření ... protože jedině tak správně působí ... "To byl šrapnel, Hlaváčku!" ... také my tam alespoň trocha humoru ... který by k fejetonu měl patřit ...
přidáno 21.09.2008 - 20:28
Mně se to líbí!! Je to originální a dokonce to má dost jasnou myšlenku:o)
Btw. až jim pujdeš vyprášit kožich, stav se i u mě, zlati, taky by se mi to hodilo:-D
přidáno 19.09.2008 - 19:53
Tohle dílo mne neoslovilo vůbec, hlavně mi vadí vulgarismy, kterých je tam přespříliš. Snad příště to bude lepší.
přidáno 18.09.2008 - 21:39
Je to zajímavé, ale jinak mně to moc neoslovilo. Snad příště...
přidáno 17.09.2008 - 21:47
Také mi to přišlo lehce mimo, i když to zrovna není problém, protože tématu se dle mě stejně můžeme držet jen volně a použít ho spíše jako výchozí bod. Co už mi vadilo trochu více, byl obsah. Nevím jestli to byla pouze umělecká licence nebo prostě vlastní zpověď, ale působilo to na mě příliš osobně, než abych to mohl hodnotit kladně jako soutěžní dílo. Pokud píšu něco do soutěže, tak aspoň tehdy bych měl počítat s tím, že to musí dát i něco ostatním a tohle mi toho moc nepřineslo. Na druhou stranu jsi do toho dala sebe...
přidáno 17.09.2008 - 20:53
a píše tu snad někdo jiný takové potrhlé fejetony?:)
přidáno 17.09.2008 - 20:42
nee :) nechoď do té cely H.K. ;-) i bez monogramu bylo poznat kdo píše :-).
přidáno 17.09.2008 - 20:08
mě se to taky líbí, dej jí do držky a třeba dvakrát!!! :)
jednou za to, a podruhý ať si to pamatuje!
svině
:)
přidáno 17.09.2008 - 19:31
mně se to líbí, aspoň je to originální
přidáno 17.09.2008 - 18:19
posledni radky kurzivou mi tam vadi. na mne je to celkove az zbytecne afektovane, i kdyz je to urcite ucel...
přidáno 17.09.2008 - 14:09
tématická souvislost? to snad ne... těch tam je milion, pokud se teda umí číst mezi řádky...
pro nevšímavé jsem to tam ještě napsala..

pro příklad z toho vyplývá, že kultivovaných je taky v dnešní době jen co by se za nehet vešlo...

autorka
přidáno 17.09.2008 - 10:53
No... tak to je síla. Ten konec je dosti drsný. Příběh jako takový. Je nadýchán velikou nenávistí, i když moc nesouhlasím s řešením. Ale popravdě, poněkud mi uniká tématická souvislost. Jako samostatný fejeton je to zajímavé čtení, k zamyšlení. Rozhodně ano, ale jako dílo soutěžní. Spíše trochu mimo mísu.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Průvodce pro ženy : [72.0833333333] | trvalý odkaz | tisk | pdf

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku