58.71
hodnoceno 5
kategorie básně/ostatní
čteno 1199(44)
posláno 0
V nevyrovnané rovnici

by velbloud uchem jehly bloudil
a Einstein - jak stehlík

relativně barevný, relativně v pohybu
si vědu vzal

možná doslova
možná ji miloval

a možná se ve hledání spálil

relativně blízko vesmíru
s přebytkem sil
mohl jít pomalu a sám

ale on běžel
letěl

a vědy se nikdy nevzdával.
přidáno 21.05.2015 - 21:26
tohle je u mě druhá nej a ani jí nic nevytýkám
přidáno 15.05.2015 - 19:35
působí na mě při každém čtení jinak.. asi stejně, jako ta rovnice :) nepřehledně v miniaturních kouscích přehledná.. asi nejvíc se mi líbí začátek "v nevyrovnané rovnici by velbloud uchem jehly bloudil"..
přidáno 15.05.2015 - 17:53
Zatim nej hodnotím vysoko a typuju Am
přidáno 15.05.2015 - 09:33
Tohle musí vyhrát. Nejde jináč. Je to tu jak prstýnek v bahně. A myslím si, že od toho tyhle soutěže jsou, kdekdo možná něco ušije, dá dohromady nějakou veršovánku, aby se neřeklo, aby byla účast, ale ani chyby v textu si neopraví, prostě žádná snaha, kdekdo si řekne, bože to téma, to téma je děsné, na to přece nejde nic napsat. Ale jde. Na všechno něco napsat jde, a pořádný básník napíše krásnou báseň na cokoliv a pěknou.

Tentokrát ta díla hodnotit nebudu. Jednak se necítím být povolaný, jednak by můj zásah zmařil jakousi průřezovou zkoušku psaneckých chuťových buněk. A ty jsou dost roztěkané. Polovině básniček v soutěži bych dal nulu a s velkými odstupy pak bych hodnotil ten zbytek. Málo lidí se zapojilo, málo jich asi bude hodnotit, soutěživost nula, inu není to trapná, jednoduchá veršotepárna, tohle je těžší.

PS: Jestli vyhraješ a budeš vymýšlet příští téma pro soutěž (která asi jen tak brzy nebude, kdo by tady taky soutěžil, že?), nevymýšlej nic jednoduchého.
přidáno 15.05.2015 - 01:40
Škoda toho konce. Přijde mi až leskle laciný.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
m = L / c² : [58.7142857143] | trvalý odkaz | tisk | pdf

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku