53.00
hodnoceno 10
Myšlenky...
kategorie ostatní/bez zařazení
čteno 1569(39)
posláno 0
Víš, proč se za duhou nesmyjí z čel krůpěje potu? Spadnou samy, bez příkras, do světů, ve kterých Slunce olizuje nahá těla, když tančí víly - když jsme se k sobě přiblížili a dali si čtyřlístky pro štěstí.

Kdysi zde Robin bojoval, s Marion stromům naslouchal, tam vzadu Viktorka na splavu si pletla hlavu. Odrazy vodní hladiny, které vypráví to naše, a budou tak činit napořád.

Skočil jsem do cesty a nechal koňská kopyta proběhnout můj hřbet. A tak tu ležím a říkám si, má to vůbec cenu? Historie - je. Miluju minulé životy, a na ty příští ti sere bílý tesák.
přidáno 23.06.2012 - 09:30
LUKiO: Paráda...novinka ..dobrý...no, jako jsem překvapena, docela příjemně, leč příjemnost mi kazí, že jsi přede mnou :))))))) Ale to jenom mezi náma...a pohrozím ti , protože příště, příště určitě vyhraju... a nesmějte se mi , jednou vám dokážu , že jsem taron :))))
přidáno 23.06.2012 - 02:19
taron: doufám, že né moc nepříjemně překvapena ;) jasně, i já soutěžím :) /viz. aktuální novinka na serveru, v profilu autora možno si nechat zobrazit jeho soutěžní díla/
přidáno 22.06.2012 - 11:27
Wau, jsem překvapená ...Lukio taky soutěží ? Já nehraju :)))))
přidáno 20.06.2012 - 16:18
Některé pasáže jsou super. Konec se mi ale nelíbil. Nebráním se neslušným výrazům v básni, ale tady to bylo jako facka.
přidáno 15.06.2012 - 23:10
Typ - dott
přidáno 15.06.2012 - 18:58
Líbí se mi část s kapkami a poslední odstavec.
přidáno 15.06.2012 - 16:46
nejlepší. bod pro tesáka :)
přidáno 15.06.2012 - 11:33
Tohle je asi ode mě nejzajimavější
přidáno 15.06.2012 - 11:08
Ten konec je obdivuhodný..typovala bych na Homéra...:))) Začátek bych typovala na Dott...tak co teď :))) Nic, bude se hlasovat :)
přidáno 15.06.2012 - 10:00
No, nejspíš se k tomu vrátím, protože mi to zatím přišlo nejlepší. Má to romantický nádech - poněkud přerůžovělý, ale téma si to žádá. Má to zajímavou větu: Historie - je. To je podle mě jednak do celkového obsahu téhle ,,věci,, dost nehodící se, protože se mi nezdá, že je tohle dílko o čase, spíš prostoru, a přece je to pro mě osobně nejpodstatnější bod. I když nemá se zbytkem nic společného. Co to sráží hodně k zemi je konec. Celé se to tváří vážně a nakonec takový fatální defétismus. Jakub fatalista promluvil. No dobře.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Z poza duhy. : [53.0000000000] | trvalý odkaz | tisk | pdf
»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Sucháč řekl o Umouněnka :
Prostě Vivi, ta od sazí, duší Blázen, člověk, který má takovou představivost, jakou jí v tak ranném věku, ve kterém je, může závidět prakticky kdokoli...fantastické hrátky se slovy v jakékoli formě jí už dávno katapultovaly mezi elitu...jsem rád, že Tě znám... :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku