47.56
hodnoceno 5
kategorie ostatní/bez zařazení
čteno 1461(39)
posláno 0
Někteří lidé celý život míří k nějakým horizontům. A sotva na nich stanou, hledají nové. Jako by rozbalili balíček převázaný barevnou stuhou a nenašli v něm nic. Prázdno. Jako děti, které láká na obloze duha. Přitahuje je a vábí. I to místo, odkud vychází. A chtějí se rozběhnout. A být tam dřív, než duha pohasne. Stanout tam, odkud se line to kouzelné pohádkové světlo. A odtamtud se podívat dál. Do země za duhou. A když vidí duhu z okna vlaku a jedou jejím směrem, žasnou nad tím, že před nimi stále utíká. Nedosažitelná, prchavá a krásná. A pak se rozplyne.
přidáno 22.06.2012 - 11:29
Já, nehraju , ty si tady vlezeš 4.6. a jsi přede mnou....no , nezbývá, než gratulovat :)))
přidáno 21.06.2012 - 20:21
Takové zamyšlení, které se ale docela rychle rozplyne a zapomene. Chybí mi tam nějaký moment, něco...
přidáno 20.06.2012 - 16:12
Zajímavé. Nicméně rušily mě krátké věty. V duchu jsem si to odsekávala.
přidáno 15.06.2012 - 11:14
jo..duha neustále utíká...je prchavá, krásná..takové prázdno, nic ..typovala bych na Yanu :))
přidáno 15.06.2012 - 09:52
Hmm, tenhle drabble je jako žánr větší zhůvěřilost než jsem čekal.

Nuže vycházím-li ze základní myšlenky, tedy že NĚKTEŘÍ lidé (a těžko říct kteří to jsou a jak se poznají) si vytkli horizonty k nimž míří a jsa jimi fascinováni, při jejich dosažení pociťují hořké zklamání, neboť už horizontem nejsou, musím říci, že je mi ta myšlenka vlastní s tím rozdílem, že tahle deziluze má jednoduché východisko: cesta k horizontům je vždy tím podstatným, nikoli ony horizonty. A tak vidím i tu cestu za duhou. Je nedosažitelná a vše nedosažitelné je fascinující.

A přece mě tohle dílko vlastně připadá jen takové nemastné neslané.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pak, potom ... : [47.5555555556] | trvalý odkaz | tisk | pdf
»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
veronika řekla o Adrianne Nesser :
anett.. neskutecne si vazim ty duvery, co ke mne mas..ses hezka,chytra,uprimna holka..co ma svy pravy nazory a skvelou poezii plnou lasky, porozumeni, zivota..delas to dobre..bud ty..protoze takhle ses nejlepsi.. sem rada, ze te znam..**
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku