44.64
hodnoceno 7
kategorie úvahy/filozofické
čteno 1446(42)
posláno 0
Za duhou jsem si vždy představovala nic – takové veliké „NIC“ ..a třebas jsem nebyla daleko od pravdy, kdo ví ?

Zářící barvy duhy podobné smaragdům, jaspisům a rubínům jsou symbolem krásy a moci, a od pradávna spojovány s Božím trůnem.

Duha je to nejkrásnější , co člověk může vůbec na zemi spatřit a když dokonce shlédne dvě, či tři najednou , jako se mi kdys podařilo, pak je to prazvláštní zážitek.

Za duhou je, podle mě, nehmotné „ Nic “ z pocitů, víry a přání.
Může tam být neskonalá , nevýslovná krása, ale i prázdnota a opuštění…

Každý tam spatříme jenom to , čím ve skutečnosti jsme !
přidáno 22.06.2012 - 11:33
Příště sa zamaskuji :))))
přidáno 22.06.2012 - 11:33
Hele, já věděla, že mě hned poznáte...za duhou ? Nic z pocitů.....z myšlenek , prostě..za duhou je duchovno...hmotné nic..., ale duchovno ...houby jste mě pochopili !! Asi jsem to blbě napsala ! :))))) Ale poznali jste mě dobře :))))) Pochvala :)))))
přidáno 22.06.2012 - 10:08
Musím ti udělat radost, aniž bych věděla kdo to psal tak tohle dílko u mě vyhrálo(-:.
přidáno 21.06.2012 - 20:41
Každý tam spatříme jenom to, čím ve skutečnosti jsme...takže jsi NIC? Určitě nejsi nic. Přijde mi to takové neuspořádané.
přidáno 18.06.2012 - 16:50
ha, poznávám tě!
přidáno 15.06.2012 - 11:21
No to je Taron...to pozná každý :))). Ne abyste mi ubírali body, jenom , proto , že víte, že je to Taron...já si vás potom všechny pořádně zkontroluju :)))))))))))))
přidáno 15.06.2012 - 10:21
No, fantazii máš bujnou. Nehledě na to, že za duhou je rovnaký svět jako před duhou. Čekal bych, ale že to bude spíš o té zemi za duhou. To že tam je NIC, je jasné, čekal bych ale, že soutěžící si vymyslí nějaké NĚCO.

Označit to za filozofickou úvahu je dost odvážné. Nepřínáší to s sebou vlastně žádné ověřitelné řešení, toliko dohad ....prosím, filozofie přináší jen dohady, ale ty se o něco opírají. Stojí na logických analýzách atd. Tohle je spíš romantizující nesmysl. Ale není špatný. Jsou tu i horší drabbly.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Země za duhou - Drabble : [44.6428571429] | trvalý odkaz | tisk | pdf

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku