38.44
hodnoceno 10
Pokus... snad mě neukamenujete. Úplně a naprosto vymyšlené :))
kategorie miniatury/ostatní
čteno 1031(48)
posláno 0
Jako malá jsem se ráda dívala přes takové kolečko z barevných sklíček, co nám viselo na okně a smála se červené obloze, nebo modré trávě. Taky jsem ráda trávila čas s nejlepší kamarádkou… většinou někde venku a něčemu se nehorázně smějící. Byly jsme jako sestry a říkaly si každé tajemství. Krom jednoho, mého, které se nesměla dozvědět.
„Ale proč bych jí to vlastně nemohla říct?“
Pokrčila rameny.
Zanedlouho jí umřel nevlastní otec a odstěhovala se někam pryč.. Tak se zhroutily mé sny o duze – a lidi vlastně vůbec neznám.
Jo, to tajemství – hloupé a plné „asi,“ ale přece jen bylo -
přidáno 29.06.2012 - 23:35
bylo- nebylo?

už není? je to hezký otevřený příběh. mě se líbil dost. na poslední místo nepatřil.
přidáno 23.06.2012 - 09:27
Já si naopak myslím , že si nemusíš až tak sypat popel na hlavu , je dobře, že se do všeho nehrneš bez rozmyslu ( jako třeba taron) , protože si aspoň hned na poprvé nerozbiješ čuňu a získáš moudrost a zdokonalíš se a jak píšu , jednou...jednou nám vytřeš zrak :)))
přidáno 22.06.2012 - 21:50
Tak jak jsem řekla, byl to jen pokus. Drabble jsem zkoušela poprvé a vlastně jsem od toho ani moc nečekala :) No fajn, teď se trochu ospravedlňuju. Měla jsem zkusit víc máknout :)
přidáno 22.06.2012 - 11:40
Hele, i tobě gratuluji, jsi nejmladší a zároveň se nebojíš účastnit a jsi první, sice od konce, ale co , jednou nám to pěkně nandáš, protože tímto získáváš obrovské zkušenosti :))))))))
přidáno 21.06.2012 - 20:16
Po tak nadějném začátku jsem čekal něco víc.
přidáno 20.06.2012 - 16:11
Pro mě je to takové dost... nijaké. Jako by ses snažila ukázat nějakou hloubku, která ale vyšuměla v prázdných větách.
přidáno 16.06.2012 - 14:52
Promiň ale za mě Ne :(
přidáno 15.06.2012 - 22:48
????????????????????
přidáno 15.06.2012 - 11:18
Tak teď nevím , jestli i toto nenapsala Yana...hm...muselo to být žesnkého rodu, pokud budeme detektivně zkoumat autora....dál ale nevím...prostě žena :)) JÁ JEŠTĚ POPŘEMÝŠLÍM... všechno může být jinak a všechno většinou jinak bývá :))
přidáno 15.06.2012 - 09:39
No nic moc. Hodně tápu. Nedozvěděl jsem se, co to bylo za tajemství, asi to mělo mít něco společného s tou zemí za duhou. Nepochopil jsem ani žánr drabble - podle mě je to zvrhlost, asi jako bych určil že každý Foolpeck má mít max. 32 písmen a musí to být jen nadpis. Takže já něco jako drabble neuznávám. A těchhle pár řádků mi přijde až příliš naivních. Děj to nemá, pointu vlastně taky. Nepochopil jsem nic.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Iris : [38.4375000000] | trvalý odkaz | tisk | pdf

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku