42.00
hodnoceno 10
menší filozofické dílko
kategorie ostatní/bez zařazení
čteno 974(39)
posláno 0

  Tam v dáli. Vidíš? Všechna barevná spektra životů minulých i budoucích. Zde se každému rozděluje jeho osud.


  Červená znamená vášeň, lásku a upřímnost, ale také vznětlivost a popundlivost. Oranžová je pro ty, kteří milují přírodu, matku zemi, ale také dokáží být nevěrní a úskoční. Žlutá barva pak je určena dětem slunce, kteří mají v životě hodně štěstí, někdy však dokáží být zrádní. Zelená znamená mír a klid ale také introvertnost. Modrá je barva klidu a vyrovnání ale také nedůvěry a smutku. Fialová znamená roztomilost ale také chladnost.


  Už to chápeš, milý Aristotele, proč a jak Bůh stvořil tento krásný svět?
přidáno 17.04.2014 - 00:09
Sokolička: Zcela souhlasim :-)
přidáno 25.06.2012 - 18:25
taron: Dik J.
přidáno 22.06.2012 - 11:38
Já tomuto dílku dávala docela dost...mě se líbilo :)))
přidáno 22.06.2012 - 00:19
No jo no. Zas maren
přidáno 21.06.2012 - 20:38
Hmm, asi ne moc originální zpracování. Duha je na zemi na před ní, asi tedy trochu mi mo téma. Nebo nejsem Aristoteles, tak moc nechápem.
přidáno 20.06.2012 - 16:19
Nechápu.:)

A hezké popisování, postrádám však hloubku.
přidáno 15.06.2012 - 23:02
Nevím, jestli to milá Aristoteles pochopil, ale já (snad se neurazíš) tohle dílo nepochopila...
Nebudu to raději dál rozvíjet, ale... tohle je drabble?
přidáno 15.06.2012 - 18:59
nechápu a nikdy nepochopím, ale možná je to tak lepší :)
přidáno 15.06.2012 - 11:04
Miluji zelenou..., klid a mír a introvertnost ...asi jo...vyvádím jenom tady na Psancích :))) Líbí, moc krásně pojaté...:))
Bůh stvořil tento svět pro rozmanitost..nejen barev, ale i chutí a citů...bez rozmanitosti by byl všední život , takový nemastný, neslaný :))
přidáno 15.06.2012 - 10:04
Tak pravil Platón.

Něco na těch barvách je.

Osobně se mi nelíbí, že poprvé, za dlouhou historii těchhle básnických soutěží nepřevažuje poezie. Drabble je pitomost.

K dílu, takto pojatá filozofická úvaha jistě Aristotelovi důvod vzniku světa neobjasnila (nehledě na to, že Aristoteles byl jen učený pohan, který neznal křesťanského boha s velkým B, ale měl na výběr s pestré škály řeckého panteonu.............a tak mě napadá, že mluvčím není Platón, ale nějaký křesťanský apologet Aristotela, nebo nedejbože scholastik!! )

Body dolů za pojem popundlivost. Tristan Tzara a Christian Morgenstein by jásali ale já nejásám.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Země za duhou - barvy života : [42.0000000000] | trvalý odkaz | tisk | pdf

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku