38.29
hodnoceno 3
Když nevíte co máte dělat, poradíte se s osudem
kategorie miniatury/ostatní
čteno 986(18)
posláno 0
Ty karty rozfoukal vítr. Zbyly jen dvě, ty založil do notesu, který si koupil před tolika lety, když byl ještě blázen.
Ano byl na léčení a musel se aktivně zapojit do terapie. Jeho představy se už nikdy nevrátily. Ona ovšem taky ne.

Byla jen výplod jeho fantazie, přelud. Vždy když se ale objevila, látka jejích šatů ho šimrala na kůži, její hlas voněl skořicí a vanilkou a její kůže zpívala. Tak rád se jí dotýkal, hladil, líbal. Byla pro něj celý život, podle soudu lékařů však byla označena za přelud a od té doby se k němu vracela ve snech.
Vždy když přišla, byla stále stejná. Hladila jeho zmučenou duši slovy, které hojily rány a naplňovaly jej nadějí.
Nakonec i ty sny zabili tolika léky na spaní, že je ani nespočítal. Úplně jej opustila a on ji nehledal. Věděl, že někde na něj bude čekat, než se vrátí a pak … jak mu slíbila si ho odvede v bouři.

Našli tělo muže, který zahynul v bouři.
Dne 31. srpna 1976 našli poblíž jezera tělo muže, jenž byl pohřešován. Soudní znalec vyloučil cizí zavinění a podle jeho slov šlo o pouhou shodu náhod. Jeho rodina jej hledala již delší dobu, po té co se vrátil z léčebny pro duševně choré, jej hlídali na každém kroku. „ Nejspíše zvítězila mužova fantazie a když utekl do bouře tak se uhodil do hlavy“, řekla nám mluvčí místní policie.
přidáno 21.09.2011 - 20:41
Je to nějaký zmatené, nesourodé, krátké a nedává to smysl (navíc pár pravopisných nepřesností)... co znamenalo to, co řekla policie? Jak zvítězila mužova fantazie a kdy se praštil do hlavy? Jinak když už, tak by to chtělo zamotat (ale na to to je asi příliš krátké)... Nepřijde mi to jako příliš zdařená miniatura
přidáno 15.09.2011 - 11:03
Jééé, chybí slovo názor :( Takhle musím mé hodnocení snížit. A to je škoda, protože se mi to dost líbí.
přidáno 15.09.2011 - 09:46
Příběh se mi zdá takový syrově nejasný, bez jasné pointy. Prostě tam byl nějaký zamilovaný blázen a jednou ho našli mrtvého tečka. Přesto se mi zdá ze všech příspěvků zdaleka nejlepší. Ta povinná slova tady byla tak přirozeně zepojená, to se mi líbilo.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Já žiji jenom svůj život : [38.2857142857] | trvalý odkaz | tisk | pdf
»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
el26, gajda
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
BorůvkaB řekla o Meluzina :
Moc jí v poslední době vděčím za novou vervu, se kterou píši své básně :) Moc si cením jejích komentářů a názorů, se kterými většinou i souhlasím :) A ani její díla jí nemohu vytýkat- protože ta také stojí za velké uznání :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku