76.56
hodnoceno 7
Zeptejte se dětí, 'jak dělají dinousauři?' --Gao, gao, gao.-- :-) (menší písmo má značit tišší hlas, nebo myšlenku)
kategorie básně/láska
čteno 889(30)
posláno 0


Andělským křídlem na víčka tvá
štiplavá zima usedá
když táži se tvého hlasu
kolik ti ještě
zbývá
času


V slzách hladím vlasy tvé
ty vlasy zlaté, voňavé
za šera pod ně zašeptám
jak moc
rád tě
mám


Tak pohádkově smutně zní
útržek tvých dětských dní
tolik síli co mi dalo
každičké
tvé milé
Gao


Jen jedna cesta vede k cíli
ta pověst okřídlené víly
cena je vysoká, já to vím
a proto
ti to
nepovím
přidáno 24.05.2009 - 09:11
no tak ste se prohodili :)... tak ty kecy na yarroda nevnimej a cti jen tu kritiku :)
přidáno 20.05.2009 - 13:59
Krásné tiché vyznání :-)
přidáno 18.05.2009 - 10:17
Moc pěkné čtení. Dobré odkazy ;)
přidáno 17.05.2009 - 22:16
Tak tahle se mi asi líbí nejvíc..a i ten obrázek k tomu sedí, i když tohle jinak moc nemsím.
přidáno 17.05.2009 - 19:34
Tohle "gao" se mi líbi zatím nejvíc, i když - ta síla s měkkým "i" ve třetí sloce to rozhodně kazí a snižuje proto moje procentní hodnocení.
přidáno 17.05.2009 - 15:22
ten obrázek je tam zbytečně. Básnička by šla rozhodně napsat líp, ačkoliv těžko říct, kolik na tohle blbé téma bude lepší, nejspíš žádná.
přidáno 17.05.2009 - 10:56
tipuju tuto basen na yarroda... a uz jen proto nejde basen hodnotit.. a to z jednoho prosteho duvodu, ze si podle mne vymyslel tema pro sebe.. ma vyhodu pred ostatnimi a to se mi nelibi...

ted k samotne basni: remeslne je zpracovana dobre... rytmus, spad, versovani mi prinde v poradku... tady muze byt problem ve vyrazne jednoduchosti tematu a i nekterych versu... prvni tri strofy jsou dobre srozumitelne, ale ta posledni odkazuje na neco, co neznam a co nijak nevysvetlujes. nedokazu to vztahnout na nic obecneho a tak se v tve basni ztracim...

sumasumarum: jestli je to yarrodova basen, tak neni ferova, ma v sobe zajimave momenty a prvni tri strofy si udrzuji zajimavou atmosferu, kterou vsak ctvrta odbourava a nezavrsuje ji... jednoduchost mi nijak zvlast nevadi, i kdyz je citelne znat...

dodatek: gramaticka chyba sice je velmi vyrazne videt, ale doufam, ze komentare nebudou jen o ni... :) (na to jsem haklivy)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pro tvé milé Gao : [76.5555555556] | trvalý odkaz | tisk | pdf

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku