58.50
hodnoceno 8
kategorie básně/láska - vyznání
čteno 893(21)
posláno 0
Neladící tóny
nezvonící zvony

Slunce, co nepálí
Rána, co nebolí
Zmatený poutník,
co cestu zná
Bolest,
co při lásce je nezbytná.

Hříšný anděl,
co píše žalobu
Nevěřící,
co věří osudu.

Já – která potřebuje tebe
Já – jenž vím, kde končí nebe

Ty to nevíš?
To moje končí u TEBE.
/U Tebe ve tvém srdci./
přidáno 23.01.2009 - 19:03
Poskládej za všechna Co, Tebe, Ty, Já, To a máš půlku básně... Přece jen bych si umělecké dílo představovala pestřejší... a navrch rým nebe/tebe... škoda...
přidáno 22.01.2009 - 15:47
tak pod tuto báseň se můžu s klidem podepsat, je mi moc blízká, jsou v ní vyjádřeny podobné pocity, jaké někdy cítím. Básnička je smutně pěkná a autorku tuším. ;o)
děkuji
přidáno 20.01.2009 - 20:48
Nelíbí. Nic nového pod sluncem. Počáteční oxymoróny dobrý (řiká se tomu tak ne?) Zmatený poutník fajn. Zbytek ne...
přidáno 18.01.2009 - 10:56
ten začátek mi k tomu vůbec nepasuje. Tím koncem jsi se prozradila, ten je pro tebe typický. Tebe-nebe, no mají to tu skoro všichni, takže neva. A proč mi nesedí ten začátek - protože je takový negativní, když vemu v potaz že je to básnička o lásce. Ale budiž. A k obrázku se nevyjadřuju.
přidáno 17.01.2009 - 15:54
Až do chvíle, než přišly verše Já... a konečný obrázek, jsem si říkal, že je to dobré dílo, ale ten konec to celé zabil a udělal z toho jen obyčejný žvást. Je to škoda. Ale tebe-nebe a malicherné sdělení opětované slovem tebe-ve tvém srdci... to jsou jak slova vytržená z deníku. Ten úvod básně je proti tomu úplně o něčem jiném.
přidáno 17.01.2009 - 09:46
desny obrazek, mnohokrat zpracovane tema, nijak neoslovujici...
(z tech otrepanych basni je vsak tato trochu lepsi :) )
přidáno 17.01.2009 - 08:39
libil s emi ten konec
přidáno 17.01.2009 - 01:53
Takováto dílka ....musela přijít..... to nešlo obejít.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nekončící nebe : [58.5000000000] | trvalý odkaz | tisk | pdf

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku