87.00
hodnoceno 17
...které se nikdy nestaly...
kategorie básně/ostatní
čteno 956(42)
posláno 0
Na stránce třicet a půl
v knize bez obálky
s barevnými ilustracemi
neznámého autora
prší

Rozmáčené řádky
kaluže samohlásek
a řeky souhlásek
ztrácejí se za obzorem
uzavřených kapitol

Ze rtu kape krev
a jen její červená
je neustále v pohybu...
KU PŘE DU

Kaňky...

první...druhá...třetí...

Pomalu se rozpíjejí
jako na piják
a všechna písmena vymažou
jakoby nikdy neexistovala

Možná jen pár smítek za nehty
které otevřely příběhy tisíce a jedné noci...



Už spíš?
přidáno 23.09.2008 - 20:23
celkově je hezká...jen mi nějak nesedí dohromady...ten konec mi přijde úchvatný a začátek taky, ale najednou jsem byla vyhozená někam do kaněk krve uprostřed a to se mnou trochu zacloumalo, nevěděla jsem kde jsem:)
a trochu zaspala:)...můj pocit z básně;)
přidáno 23.09.2008 - 01:00
Občas až příliš popisná...mám ráda, když je v básni cítit..."dřeň"...
ale řekla bych, že je jednou z nejlepších co jsem v téhle soutěži četla...;)
přidáno 22.09.2008 - 23:04
první sloka se mi hodně líbí a zbytek taky není špatný :-) rozhodně je to zajímavé
přidáno 22.09.2008 - 16:19
krev znamená život...
přidáno 22.09.2008 - 15:34
... zatím opravdu nejlepší ... zejména ty první dvě sloky jsou povedené ... s tou krví mi to pak přijde psané na efekt ... zbytečně ...
přidáno 21.09.2008 - 13:57
výborné, opravdu oslovilo....líbí se mi to...a to moc....
přidáno 21.09.2008 - 08:37
Druhá, co si řekla o bodování.
přidáno 19.09.2008 - 19:24
Zajímavé. Volný verš je pro mne obtížné komentovat, ale zatím z přečtených příspěvků tento hodnotím nejvýše.
přidáno 19.09.2008 - 00:12
spím :)
přidáno 18.09.2008 - 21:03
zatím nejlepší (jedu odzhora)
přidáno 18.09.2008 - 18:56
Ještě jsem nepřečetla všechno, ale tohle se mi zatím líbí nejvíc. Dokonce lepší než ta moje:-))))) Hrozně se mi líbí ten název..
přidáno 18.09.2008 - 13:01
Ty první dvě sloky mě nadchly :-) Krásné, barvité, člověk mohl dát prostor fantazii, úplně jsem viděla to, co popisuješ. Tam bych tu básničku ukončila. Zbytek už mi přišel navíc. Jinak viz komentář č. 2.
přidáno 17.09.2008 - 21:58
Sem tam bych možná něco pozměnil, ale jinak se mi to jako báseň líbí. Pěkné obrazy (určitě i v ilustracích ;)), které touží po poznání. Zajímavé ;)
přidáno 17.09.2008 - 20:30
skvěla :-) nemam co kritizovat
přidáno 17.09.2008 - 17:56
chybi mi vyraznejsi konec... presne jak rika druhy komentar...
přidáno 17.09.2008 - 10:39
První dvě sloky jsou pěkné, zbytek básně má pak spíše upadající ráz. Ale volný verš je to povedený.
přidáno 17.09.2008 - 01:32
Zajímavá, docela se mi líbí... Doufám, že v mé knžce se dá ještě číst (ale někdy spíše dešifrovat)...:o)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Malé příběhy : [87.0000000000] | trvalý odkaz | tisk | pdf
»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
mannaz, Sasanka
» narozeniny
cechinoskaros [13], Aikami [12], sara kostkova [11]
» řekli o sobě
Martin Patřičný řekl o (ne)známá_firma :
Před pár lety literatura přežila i svůj šílený nadbytek, těch, kdo píší, začalo být víc, než těch kdo čtou…ale – došlo k něčemu jinému: Tak dlouho se čekalo, že knihu zlikviduje televize, že knihy a čtení změní čtečky a audioknihy, o internetu nemluvě. Ale njestalo se to. Co se stalo doopravdy? Proměna je v tom, že vyhrály ženy. A vůbec nejde a nešlo o nějaké zápolení či o vítězství. Prostě jen daleko víc žen než mužů kupuje knihy, daleko víc žen čte a dnes myslím že i víc žen píše. Ženy zkrátka převzaly žezlo i otěže literatury a muži se sami odsunuli na vedlejší kolej, mimo mísu. Co všechno se muselo stát a stalo se od těch časů, kdy muži psali skoro všechny knihy a stvořili i všechny ženské postavy, o tom mám pár poznámek pod článkem. Literatura, královna kniha, byla vždycky něčím a nějak „ohrožená“. Teď tedy odkládá brnění a obléká košilku a sukni. Proměna literatury začíná. Co přinese, bůh suď. Nebo spíš bohyně?
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku