Podpořte knihu!
hledač, 29.05.2018 19:34:57
Komerční inzerát, smazáno adminem.
LUKiO, 30.05.2018 16:03:19
Tipuju, že budu mluvit za většinu, ale: To je ta kniha tak blbá, že nevěříš tomu, že když bys do ni investoval sám z vlastních peněz (nebo půjčených u banky, zonky, apod.), tak by se neprodávala?

Toto je předem předurčeno k zániku a k nesplnění vytyčeného cíle. Leda bys to bral tak, že to má být pouze jako propagace na startovači a knihu vydáš i když tam úspěšná nebude.

PS: malonáklad u nějakého malého nakladetele tě nezrujnuje a dostaneš se na řádově menší cenu
PS: poslat někam prachy tomu neříkám dobrodružství
PS: ta fotka v plavkách je vysoce nevkusná...sorry
hledač, 30.05.2018 16:46:38
děkuji za podporu! (smích)

je hezké, že mluvíš za většinu, takové soudružsky vřelé :-)

zkouším získat peníze na vydání knihy na Startovači, je to legální, finančně průhledné... já na tom nic tak hrozného nevidím...

to, jak je kniha blbá, nebo není, nemá s jejím obchodním úspěchem téměř nic společného, dobře se prodávají dobré produkty i mizerné produkty, o to vůbec nejde...

"Toto je předem předurčeno k zániku a k nesplnění vytyčeného cíle." - to je právě ono, dělat jen to, co je jisté a splnitelné, to by mě fakt nebavilo...

dej si něco sladkého, a usměj se!
LUKiO, 30.05.2018 18:08:33
Zavléct politiku a soudruhy do diskuze o vydání sbírky, tak na to bych měl stejný názor jako na tu fotku, ehm :D

Podporu máš, protože jsem ti tady (i všude jinde kde mám prsty) ten neplacený reklamní inzerát nechal a nesmazal ho ;)
Sám jsem zvědav na výsledek, ale jak jsem psal, co se týká knih, navíc básnických od v podstatě neznámých autorů, tak tohle mi přijde nejen jako střelba slepýma, ale zavání to právě tou nedůvěrou v kvalitu svého díla. Hlavně nic neinvestovat z vlastní kapsy. Takto to na mě působí (a nejen na mě), jen říkám...

PS: k úsměvu nepotřebuju sladkost :)
hledač, 30.05.2018 19:44:53
to jsi móóóc hodný, žes dovolil zmínit se na literárním serveru jednomu z jeho členů, že se pokouší vydat sbírku básní...

trošku ti ta funkce admina, nebo čím se to tady oháníš, leze do hlavy, ne?

diskuzní příspěvek se jmenuje Podpořte knihu! pokud ji nechceš podpořit, to je úplně v pořádku, pokud se ti nelíbí způsob získávání peněz přes Startovač, tak to tak nedělej, ale nepindej do toho ostatním, a neříkej jim, jak co mají dělat, proboha... a hlavně přestaň mluvit za "většinu", a vyhrožovat dlouhýma prstíkama, je to hloupé... tak kampak až sahají, co? :-)))

na Startovači mě varovali, že nejvíc mi do kampaně budou kecat ti, kteří nepřispějí ani korunou, a že se s nimi nemám moc zdržovat... a já blbec neposlouchám...
LUKiO, 30.05.2018 20:33:15
Je vydat...a vydat.

Asi nemáš načtené podmínky těch literárních serverů, což? Včetně tohoto. Evidentně ne. S takovým přístupem počítej s tím, že ty inzeráty budou smazány. Ostatně, Paul se už na to na libresu chystá a bránit mu v tom nebudu. A tady jsem ti to smazal právě teď.

Ty se totiž nechystáš vydat knihu, ty se chystáš nejprve vybrat peníze od lidí, a až následně z těch peněz vydat knihu. Klasická reklama a komerce. Kdybys tady a na všech serverech kde působíš ty komerční reklamy nevložil, tak bych ti do toho nekecal. Se nediv.

A jestli mi stoupla funkce admina do hlavy? Je mi to fuk, ať posoudí i jiní ;)
Hanulka, 30.05.2018 20:44:09
LUKIO, PODPORUJI TĚ ! Dobře si provedl, ono se to rozšířilo a on není sám. NIC ti nestouplo do hlavy, zasáhl si velmi dobře. Díky !
kekebreke, 30.05.2018 22:33:06
Mno, na jednu stranu chápu hledače, kdo by nechtěl vydat knížku, brožurku se svými díly. Na druhou stranu, je pravdou, že pokud si věřím, že prorazím, či se mně investice alespoň vrátí, proč bych měl nějakým způsobem obtěžovat ostatní. Buď na to mám, a to jak finančně, tak i svým uměleckým projevem a jdu do toho, nebo na to nemám a jdu od toho. Věřím si natolik, že prorazím, tak si půjčím, ono se to vrátí. Ale charitu v tomto smyslu já dělat nikomu nebudu a záleží na střízlivém úsudku ostatních, jestli oni ano.
Singularis, 31.05.2018 05:25:22
Také podporuji Lukia.

Souhlasím jak co se týče té fotky v plavkách, tak i že ta částka je za takovou knihu přemrštěná (ačkoliv za ni možná nemůže sám autor, protože z ní musí zaplatit i řadu dalších lidí). Samotný tisk a vazba 100 kusů takové sbírky básní by mohly stát tak 16 tisíc korun.

Hlavně ale souhlasím, že inzeráty na shánění peněz tu číst nechci. Já se také chystám vydat knihu, ale napíšu sem o tom, teprve až bude vydaná, i když to ještě potrvá možná půl roku...
Ginnare, 31.05.2018 06:01:28
souhlasím s LUKiem, ale myslím, že zachraňovat nepotřebuje. Dává to dost dobře sám. :-)

Hledač přestřelil. Reagoval zbytečně útočně a vztahovačně.
Je to škoda. Některé jeho básně se mi moc líbí.

Singularis má pravdu. Vydání lze pořídit daleko levněji.
Také tu nechci číst inzeráty na shánění peněz, ale na knihy již vydané zdejšími Psanci bych byla zvědavá.
Zcela jistě bych jejich snahu podpořila koupí výtisku :-)
LUKiO, 31.05.2018 14:52:18
Dík za support :)
mattaaa, 31.05.2018 15:25:17
Já osobně proti inzerátu o podpoře pro vydání knihy nic nemám. Sám jsem už vydání jedné knihy na startovači podpořil, a pak ji obdržel i s podpisy autorů + nějaké další bonusy. O projektu jsem se dozvěděl podobně jako tady.

Jenže, uživatel hledač by si měl uvědomit, že tohle není jeho web a že on je ten, kdo tu o něco žádá a chce pomoct, ať už od admina nebo od případných podporovatelů. A podle toho pak volit tón při diskuzi...
hledač, 01.06.2018 14:37:47
Singularis: Ginnare: Hanulka: kekebreke: LUKiO: mattaaa:


moc děkuji všem za názory!

neděkuji za nevyžádané rady mistra Poučovače, nemyslím, že by mě měl z titulu své funkce posílat půjčovat si peníze do banky, nebo k Zonce, to smrdí mnohem větší reklamou, než která se mu u mě nelíbí... admin by měl umět komunikovat, a vědět, že nevyžádané rady jsou rychlým zabijákem každého rozhovoru...


na Libresu jsem dostal rovnou BAN - od Paula už podruhé, on neumí komunikovat vůbec, jen používat důtky mu svěřené :-)


pokud to sem nepatří, tak oznámit, a smazat, to je v poho... ale předvádět se blbýma radama a honit si EGO vyhrožováním dlouhýma prstama... tuhle veřejnou onanii si LUKiO mohl odpustit, proto jsem tak vytočený... nesnáším povýšenost a blahosklonnost, a naštěstí ani nemusím... SMAZAT!
LUKiO, 03.06.2018 20:46:23
hledač: nj., jenže pořád jaxi nechápeš mou roli. Já si tady můžu udělat reklamu na cokoliv. Reklamu na zonky dělat nepotřebuju, nic z toho nemám, jenže i kdyby ano, tak platí co jsem napsal. Já mohu, ty ne (i když to občas nechám plavat; případně se s autorem předem domluvím pokud mi to přijde OK). Pokud se ti takový absolutismus nelíbí, tak sorry, ale nikdo tě tu nedrží. Jde o běžný způsob jak financovat na internetu různé projekty. A myslím, že zas tak moc hloupý nejsi, aby jsi toto nechápal. Jen zkoušíš a teď prskáš a zbytečně prudíš. Toto není občanské sdružení ani žádný opensource.
Severak, 03.06.2018 22:58:23
LUKiO: v čem byl hlavní problém? (můžeš odpovědět do SZ)

Vzhledem k tomu že nevidím původní "inzerát", tak se můžu jen domýšlet.
hledač, 04.06.2018 22:26:43
Severáku, v čem byl problém?

v textu (komerční inzerát? copak jste padlí na hlavu? oznámení o tom, že se člen serveru snaží sehnat peníze na vydání knížky, je komerční inzerát? mnohem komerčnější inzerát je oznámení o prodeji knížky, a ty jsou tady zcela běžné, kde jinde taky... ) mého diskuzního příspěvku žádný problém nebyl, LUKiO ho sice blbě okomentoval z pozice přemoudřelého starce se spoustou rad jak by to dělal on, kdyby se do něčeho takového pustil, ale jinak v pohodě... a vyjádřil mi podporu(Podporu máš, protože jsem ti tady (i všude jinde kde mám prsty) ten neplacený reklamní inzerát nechal a nesmazal ho ;)... jenže za tu podporu chtěl políbit adminskou zadnici, a to jsem odmítl, a tím se najednou stal příspěvek nevhodným, a byl smazán... to je tak, když někdo neukočíruje své ego...

no, už se mi to zdá spíše srandovní, než k nasrání... taky jsem nemusel hned tak startovat, ale já se cítím dost svobodným člověkem, než abych si od nějakého admina a jeho přikyvujících oveček nechal diktovat, za jakých podmínek a jakým způsobem mám vydávat svoji knihu... nevidím jediný důvod, proč...
LUKiO, 05.06.2018 21:06:49
hledač: Je zajímavé, jak se z dotazu ohledně důvěry ve tvé schopnosti a predikce neúspěchu najednou stal diktát toho, jak máš vydat knihu. Ale tak hlavně, že jsem soudruh, přemoudřelý stařec, mám vysoké ego a přikyvující ovečky. Lépe by mě nikdo jiný nepopsal ;)
Tě sere určitě i to, že jsem označil tvou osobní fotku na startovači za nevkusnou a řekl to nahlas. Vím, pravda bolí.
hledač, 06.06.2018 15:11:16
LUKiO: mýlíš se, opět uhýbáš mimo téma... věc byla jednoduchá: podpořit, nebo nepodpořit určitý projekt... ty jsi zrušil podporu v momentě, kdy jsi zjistil, že za ni nebudeš chváleným, přestože si o to vehementně říkáš...

predikace neúspěchu? ty jsem dostal v mnohem větší míře než od tebe, o to mi vůbec nejde, pokud se nevybere dost peněz, všechny se sponzorům vrací (mám to osobně vyzkoušené, Startovač je v tomhle velmi čistý a důsledný), a já pak zaplatím vydání ze svých peněz, a uspokojím všechny zájemce přesně dle nabídky na Startovači… nejde to dělat obráceně, nikdy bych se o potenciálních zájemcích nedověděl... při menším nákladu samozřejmě zaplatím za kus víc, než při větším, divím, že to nevíš, a píšeš opak... neuspět na Startovači není neúspěch, neúspěch je nic nezkusit, neudělat, a jen o tom mluvit...

ne, opravdu mě nesere, i když mi to nevím proč vnucuješ, že se ti zdá moje fotka nevkusná... obě se mi líbí, jsem prostě hezkej :-) má fotka, mé jméno a příjmení, mé webovky, můj mejl, můj telefon... ze mne dělají skutečného člověka, nepotřebuju se schovávat za nick… a těžko pak polykám rady od anonymů...
shane, 14.06.2018 07:44:26
Koukám, jak tu planou vášně! Sice jsem tu nepostřehl to, o čem se píše, ale ten inzerát na startovač jsem četl zrovna včera na pište-povídky.cz. Oni z toho mají provizi 8% z vybrané částky. Osobně bych podobným způsobem prachy na knížku asi nesháněl nebo bych si napřed zjistil, kdo všechno a za jakých podmínek tohle dělá! Vím, že podobné věci jsou i jinde, takže bych to nehrotil, na druhé straně je to, hledači, Lukiův portál stejnê jako ten libres či teď i liter, takže on si může určit pravidla. Zkus www.suplik.cz, třeba uspêješ tam, i když mně kdysi psali, že spíše získají podporu pro prózu. Vydavatelstvi je i při portálu Epika. :-)

Pokud chcete vložit odpověď, musíte se přihlásit.
»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore, štiler
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
derrry řekla o Lea Aura :
Pět let spolubojovnice v blbárně. I když se teď naše cesty rozešly, občas se spojí :-) Třeba tady...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku