Moje libido se stáhlo nevědomo kam. Zkouším se dráždit sama, ale nervy mám na prasknutí a chuť na sex se pořád nevrací
přidáno 24.05.2010
hodnoceno 3
čteno 1047(21)
posláno 0
Čekám na zastávce, sleduju se ve výkladní skříni. Přemýšlím… minule mi setkání s ním nic nepřineslo, tak proč teď? Mám dnes dobou náladu, nechci být večer sama. Já mu po roce napsala a on přijede. Jednoduché. …koukáme na sebe, co si myslí on? Absolutně netuším, snažíme se být uvolněný, přirozený, ale jen se snažíme. Rozbíhá se konverzace… tak jo, nasadím laťku - bavíme se o sexu. V tomhle by měl být zběhlý nejen verbálně, ale i prakticky. Tuším to z jeho povídek… Chyba!!!

Cesta busem proběhla bez větších trapností, máme hlad a tak si sedáme do restaurace. Téma konverzace se nemění, po Lambrusku se přestává chovat jako huberťák. Výborně! Jen se rozmluvím, baví mě zkoušet kolik toho vydrží. Jídlo konzumujeme jako zamilovaný páreček, krmíme se navzájem. Bavíme se o sado- maso pornu. Věří si, že mluvením o sexu pro něho znamená večer plný sexu v praxi. Nechávám ho tom. Však možná budu mít chuť taky. Jsme u mě doma. Nebudu mu vysvětlovat, že i když je v mém pokoji hlavním kusem nábytku velké letiště, pro něho to ještě nic neznamená.
Sprcha – já a pak on. Zatím dostávám chuť dotáhnout to do konce. Byl by hřích zahodit takovou příležitost. Sedáme si na postel, začíná mě osahávat. To jak před tím hrál skoro panice, se mu již teď zakrýt nedaří. Hlavou mi běhá myšlenka na kvalitní orální sex. Chyba!!! To, o co se u mě v dolních partiích pokoušel, jsem do teďka nepochopila. Ach jo, zase jeden z těch, co si myslí, že orál pro ženy je pro vizuální efekt a né pro prožitek. Snažím se ho navigovat. Ztrácí zájem. Přemýšlím, jestli vůbec ví, kde má hledat klitoris. Už mě to nebaví, tak zkoušíme jiné praktiky. Výtáhnu mu na pomoc vibrátor. Kouká na mě ho, bere ho ruky - prý je to poprvé. Pane jo a já myslela, že je to zkušený amant. Začíná mě dráždit, chvílema je to fajn, pak to rozsekne hláškou – dalo by se to použít jako sbíječka na trpaslíky. Moje libido se stáhlo nevědomo kam. Zkouším se dráždit sama, ale nervy mám na prasknutí a chuť na sex se pořád nevrací. Tak mu chci ukázat, jak je příjemné, když se protějšek snaží. Snad to pak pochopí. Dráždím ho pusou, 1:0 pro mě, líbí se mu to. Ale jinak nic nepochopil… To možná já pořád nepobírám, že chlap nemůže myslet obojím najednou. Pak se už pokračuje běžným sexem. Bombarduje mě výmluvními omluvami o tom, proč jsou ty čísla tak krátké, marně se mu snažím vysvětlit, že mi to nevadí – potřebuju se předvést no jo, mužský. Občas na něho při tom hodím očko, ten pohled se mi nelíbí. Okem zdravotníka sleduje, kolik času mu zbývá než dostane infarkt. Fyzička mínus. Jak mohl zvládnout těch 9 čísel, o kterých psal v jedné povídce netuším?! Navrhuji konec zábavy a spánek poctivých. Usínáme – on vyčerpaný, já zklamaná. Další den ráno se střídá sex s konverzací. Rezignovala jsem na to, že by se snažil o můj orgasmus. A najednou, podívejme se… Zjišťuji, že prsty má šikovné – konečně. Je mi fajn, jsem spokojená, začíná mi být čím dál tím víc sympatický. No jo… Vyplavil se hormon štěstí. ..

Na zastávce probíhá všední rozmluva o počasí a jiných bezvýznamných věcech. Moje myšlenky zaměstnává, ale jiné téma. Zjišťuji, že i když se v posteli neukázal zrovna jako Casanova, svými vtipnými hláškami vyrovnal počáteční hladinu zklamání a je mi s ním příjemně. Jen to nedat moc najevo. Říká, že mě chce ještě vidět. Jsem překvapená, myslela jsem si, že muži nedají na svoje sexuální ego dopustit (já kritikou zrovna nešetřila), že čeká, až konečně uvidí moje záda a hned bude mazat moje číslo z mobilu. Hází to na další možnost předvést se v posteli (neukázal už dost?!). Tak jo beru. Další rande domluvené.
přidáno 04.02.2012 - 01:13
Tak jako nejledejme něco ... Extra - mě to prijde takovéto - co silna mi na klavesnici přinesla ... Ale nic extra to fakt nejni
přidáno 25.05.2010 - 16:29
puero má pravdu...
ale sbíječka na trpaslíky je dobrá :D
přidáno 25.05.2010 - 14:11
tedy ty a Death jste fakt dvojka. Nestojí to za nic, ale budem to zkušat dál.

Možná se ty vaše příspěvky měly jmenovat ,,Sbíječka na trpaslíky"

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dnes večer se s tebou vyspím – pohled z druhé strany : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku