Někdy je větší hříšník ten, který nedokáže odpustit, než samotná lidská bytost, která právě hřeší...
přidáno 21.12.2009
hodnoceno 7
čteno 1539(27)
posláno 0
Zahalila si tvář,
chtěla zůstat nepoznaná,
bankovky padají na polštář.
Na veliké posteli,
kde leží nahá.

Očima prosí,
snaž se mě pochopit,
prodávat tělo, to není hřích...
Duše zůstává čistá
netknutá i v této chvíli.
V mém nitru šlehaly plameny,
pochybnost sílí.

Je teď snad ten správný čas,
na skutek hodný
z vyšších míst?
Sklánim k zemi svoji tvář...

Po špičkách odcházim
ani se neohlédnu,
vymazávam ze srdce,
tu nahou a uplakanou ženu.
přidáno 25.08.2023 - 22:32
Peníze nikdy nemohou vyvážit šanci na nový život, leda by ho zaplatily.Možná ten text není schopen vyjádřit původní myšlenku.
přidáno 21.04.2012 - 18:42
Hmmm, co na toto dílko říct...když si zahaluje tvář, tak asi cítí , že nemůže zůstat čistá , i kdyby jí to snad ten muž potvrdil.., nebo chtěl nalhat...
Nepocházím, děkuji za to , z vrstev , kde bych si musela takto vydělávat...sama sebe si velice vážím a měla by si sama sebe vážit každá žena, bohužel to tak není. Ženy , které se k tomuto povolání dostanou z hmotné nouze neodsuzuji, odsuzuji ženy, které si chtějí " rychle a bezpracně " vydělat..., což je myslím v naší zemi ten hlavní důvod, ale nemohu soudit zcela objektivně, nerozumím tomuto moc :)
Každopádně ten odcházející hříšník se napravil ne ? Sám si dal šanci a možná i té ženě :))))
přidáno 25.12.2009 - 17:49
Připojím se ke komentářům - protože jsou tak zajímavé!!!!! - z mého pohledu je v každém komentu zrnko pravdy... Ano, ve všem špatném je i malý zárodek dobra - ovšem právě tohoto faktu se často zneužívá ve prospěch zla. To se ale netýká tohoto dílka, které se mě líbí: souhlasím s "Primaden" i s "el-slam", ale vím, že i "lehké ženy" se liší postojem, který ke své "práci" mají. Jak to vím? Svého času jsem měla velice dobrou kamarádku z jejich řad. A tak můj milý příteli Španěli: bravoo!!!
přidáno 22.12.2009 - 19:02
Děkuju za komentář a souhlasim snim:-)...Chtěl jsem především poukázat na pozitivní sílu, která se skrývá v odpuštění, ale někdy v záplavě negativních emocí, vidíme jen to, co chceme vidět a né to, co by jsme opravdu vidět měli:-)...
přidáno 22.12.2009 - 18:48
Děkuji za komentář:-)... Ano, hřích to je, ale spíš jsem chtěl poukázat na to, že každý si zaslouží druhou šanci...V každé životní situaci máme možnost volby a vždy se můžeme zachovat líp, než se zachováme a nebo naopak:-)...
přidáno 22.12.2009 - 13:47
ano zajímavé..dobré dílo...mě si též zaujal ale nesouhlasim že ,,,duše zůstává čistá,,pot a špíná se z těla dá smít ale z duše pocit viny..nikoly..takže duše čistá nebude,,to je jen můj subjektivní názor k této dobré a ostré básni...
přidáno 22.12.2009 - 10:03
(Prodávat tělo , to není hřích? co to tedy je? :-)) )
Ano.. myšlenka je hluboká....zaujal jsi...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Děvka a hříšník : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Kdybych...
Předchozí dílo autora : Tropická bouře

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku