budu čekat....
přidáno 25.05.2009
hodnoceno 11
čteno 1446(23)
posláno 0
Jsou to Tvoje dlaně,
co na mé kůži cítím,
Tvé oči plaché laně,
když za ruku tě chytím.

Jsi nesmělý a romantik,
já nechci dělat první krok,
Ty první a musíš sám chtít,
budu tu čekat třeba rok.

Až přijde první souznění,
krásné je milování,
po zádech jemné vlnění,
maluješ něžnou dlaní.

Těším se na ty chvíle,
až budu celá zmámená,
Ty usměješ se mile,
Tvá dlaň rozevře kolena.
přidáno 28.05.2009 - 08:23
MIRO:K tvému komentáři mohu říci jen jedno.....chápu, že takových holek jsi moc nepotkal, protože dnešní dívky jsou už jiné....:-)A někdy je to spíše na škodu než k užitku...ale nemá cenu toto řešit, prostě je to tak.....:-))
přidáno 27.05.2009 - 21:59
Myslím, že v jednoduchosti a srozumitelnosti je ta pravá krása! a oni mladí dvacateráci to časem taky pochopí! Mně se to líbí, snad i proto, že za mého času rozpustilého mládí jsme ještě nepotřebovali sadomaso, abychom uznali, že jsme něco prožili... ;o)))
přidáno 27.05.2009 - 11:17
Myslím, že klasické dílko pro tvoji tvorbu typické. Jako etablovat se prostými rýmy není nic neprofesionálního.
přidáno 27.05.2009 - 11:02
o lásce se lehce píše
lehce rozzářit lze zrak,
však beze slov a celkem tiše
prožitků se hlásí mrak
i romantik co zmoudřel věkem
a nesmělost kams na trh nese
rád otočí se za poupětem
však dlaní, dlaní nedotkne se
přidáno 26.05.2009 - 20:11
píšu básničky do rýmů, jsem romantička a možná je to obyčejné... Tvé připomínky vždy beru, nemůžeme psát všichni stejně a každý má svoji pravdu.
Má ji i DIMI, menstruace jeho dívky opravdu není klišé... a jeho NULA mě nerozhází, díky za podporu !
přidáno 26.05.2009 - 19:58
Mě se ti líbí, a moc :)
přidáno 26.05.2009 - 17:38
Páni, jsem rád, že se mnou Dimi souhlasím, ale s tím hodnocením. Nevím, nevím. Nemám ve zvyku se k dílům vracet, zde jsem prvně nehodnotil, protože jsem známkou nechtěl přihoršit, ale v tomhle případě mi to přijde trochu nefér, takže ohodnotím zpětně... Podle mého je tu spousta horších děl, která mají rozhodně lepší hodnocení než 67%... proto to dělám...
přidáno 26.05.2009 - 16:25
díky za skwjelé ohodnocení, krásně jsi vylepšil skóre ! Je to klišé, ale mám raději, když víš, co můžeš od člověka čekat :-)
přidáno 26.05.2009 - 15:20
Souhlasím s Miro Sparkusem, co se týče rýmů rok-krok atd., ale celá báseň na mne působí moc jednoduše, používáš např. velmi často používané přirovnání "Tvé oči plaché laně" čili báseň postrádá originalitu... Rýmy jsou navíc čekané (jako když čteš a přesně víš, co za rým bude následovat)...

U takovéhle básně se člověk ani moc nemůže soustředit na obsah, ale spíš na "obyčejnost" formy...

Když to vše sesumíruju dohromady, je pro mne báseň víceméně nečitelná
přidáno 25.05.2009 - 20:26
Tak kdybych měl rozebrat báseň jako samotné dílo, tak bych vytkl ne příliš originální rýmy. Zvláště tedy krok-rok, cítím-chytím a další. milování-dlaní není dvakrát rytmické... ale i přesto se mi to líbí. Jen si tak říkám, jestli bys opravdu počkala třeba celý rok, než ten nesmělý udělá první krok, na který tak čekáš. Popravdě, já moc takových holek neznám a šťastný ten nesmělý, že potkal zrovna tebe. Ale stejně. Znám to víceméně zvlastní zkušenosti. Nesmělost je v podstatě jen strach spojený s nejistotou. A když budeš jen čekat, tak se taky nemusíš dočkat. Trochu mu pomoz. Povzbuď ho a uvidíš. Tichá voda břehy mele... ;-)...
přidáno 25.05.2009 - 16:12
Něžně zurčí malý pramínek... až se z něj stane široký proud.....

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nesmělý : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Růže
Předchozí dílo autora : Horké dlaně

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
zaseja
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
kajica řekla o Leluš :
supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer: -spisovatelka -žiačka -HLAVNE KAMOŠKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAA (S LELUŠOU A LUCY SME BFF
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku